Gjest Gjest_Lindis_* Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Hva fikk du prøve av sist du var i parfymeriet/hos frisøren/hos hudpleier? Og likte du det du fikk prøve av?
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk flere forskjellige foundationprøver, og likte den ene. Men har ikke somlet meg til å kjøpe den enda.
Saeria Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk prøver på rensegele fra Biotherm. Biovitamin og aquasource. Jeg likte Biovitamin ganske godt, i og med at den hadde en lettere peelingeffekt. Men jeg har ikke kjøpt enda. Tror jeg heller vil kjøpe et nytt prøvesett fra Dermalogica.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Fikk prøve på en hudpleieserie på helsekosten. Husker ikke navn, men var veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Fikk prøver på fuktighetskrem og rensegele fra Shisheido. Fantastisk lukt om ikke annet.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 En foundation fra Helena Rubinstein (som vanlig altfor mørk farge) og en slags lifting dagkrem fra Dior. Jeg følte meg som en dass uansett den dagen, og dagen ble ikke noe bedre når kassadamen på Estetique mente jeg trengte "lifting cream"
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Huff, synest de på Estetique ikke kan så mye om sminke osv. Har ofte blitt overfalt av de der de har smørt på meg mørk foundation,mørk lipliner osv når jeg har knall lys hud. Men ja, har fått tester på Mandarina duck parfyme eller hva det var den het, i et blad da.
Rosenrød Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk også den Mandarina Duck- parfymen. Luktet sitron synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Husker ikke hva jeg fikk sist jeg, trolig kremer eller parfyme tror jeg. Jeg får sånne pakker fra estethique jevnlig, og der er det litt snæcks da
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 Jeg fikk en prøve på en ny krem fra Lancome, men kommer ikke til å prøve den. Altfor parfymert. Frysepulver: Kan jeg spørre hvorfor du får sånne pakker fra Estethique? Og hvordan kan man få det? Er du en slags testperson som skal spre budskapet om nye produkter?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #11 Skrevet 11. september 2005 Fikk en prøve på en ekstrem fuktighetskrem fra Clinique. Fryktelig klissete og ekkel
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 Jeg fikk en prøve på en ny krem fra Lancome, men kommer ikke til å prøve den. Altfor parfymert. Frysepulver: Kan jeg spørre hvorfor du får sånne pakker fra Estethique? Og hvordan kan man få det? Er du en slags testperson som skal spre budskapet om nye produkter? ← Jeg er medlem i noe som heter Esthetique Identitet, og får også slike småpakker jevnlig. Sist fikk jeg en diger prøve på Chanel no 5, som er den verste parfymen jeg vet om. Hadde det bare vært den vanlige Coco-parfymen (ikke Mademoiselle), for den kunne jeg tenkt meg å prøve.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. september 2005 #13 Skrevet 12. september 2005 Jeg er medlem i noe som heter Esthetique Identitet, og får også slike småpakker jevnlig. Sist fikk jeg en diger prøve på Chanel no 5, som er den verste parfymen jeg vet om. Hadde det bare vært den vanlige Coco-parfymen (ikke Mademoiselle), for den kunne jeg tenkt meg å prøve. ← Nå sporere jeg sikkert av tråden her,men...denne "klubben", er det gratis? Åssen blir du medlem da? Elsker nye prøver så hadde vært noe for meg Over til tråden: Jeg var hos parfymeriet sist uke og da fikk jeg prøve på HR Color Clone foundation i fargen Vanilla. Fargen var sinnsyk fin og foundationen bare smelta inn i huden og jeg kjnete ikke at jeg hadde den på. Litt for lite dekkende for min hud.... Jeg fikk også en prøve på en øyekrem fra Decleor sist jeg handlet hos min hudpleier. Den varte ikke lnege,men var heelt fantastisk! Tror det muligens blir den jeg kjøper neste gang jeg skal ha ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå