AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Er det mange som har opplevd at det som begynte som FF endte opp med følelser/forhold? Vi kvinner er vel mest utsatt pga hormonene som oppstår etter sex, har skjønt at menn ikke føler den samme tilknytningen. Men skjer det at det er mannen som utvikler følelser – eller er de alltid så kyniske at de ser det kun som sex, uten unntak? Anonymkode: 0a8da...4d1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Min kone og jeg var ff i et par år før vi ble kjærester, og tilslutt gift. Vi var begge enige om å avslutte hvis en av oss fikk følelser. Det var ikke diskutert hva som skjedde om begge fikk det. Men nå er vi i allefall gift 😉 Anonymkode: 8b2e8...592 1
Gjest ABM Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det mange som har opplevd at det som begynte som FF endte opp med følelser/forhold? Vi kvinner er vel mest utsatt pga hormonene som oppstår etter sex, har skjønt at menn ikke føler den samme tilknytningen. Men skjer det at det er mannen som utvikler følelser – eller er de alltid så kyniske at de ser det kun som sex, uten unntak? Anonymkode: 0a8da...4d1 Aner ikke om menn generellt får følelser etter sex men for meg er sex og følelser i utgangspunktet adskilt....
Blått Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det mange som har opplevd at det som begynte som FF endte opp med følelser/forhold? Vi kvinner er vel mest utsatt pga hormonene som oppstår etter sex, har skjønt at menn ikke føler den samme tilknytningen. Men skjer det at det er mannen som utvikler følelser – eller er de alltid så kyniske at de ser det kun som sex, uten unntak? Anonymkode: 0a8da...4d1 Nå er det en del år siden, men har opplevd at det har skjedd at mannen er den som har utviklet følelser ja. Nå har jeg vanligvis hatt en grei tone med FF så det er ikke sånn at vi bare river av oss klærne og hopper i senga, for å så gå hvert til sitt igjen uten et ord. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå