AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #21 Del Skrevet 22. juni 2021 Eneste jeg gleder meg til er å klage like mye på kg som de som hater sommeren gjør, det skal bli gøy det Anonymkode: 5e848...6b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #22 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg liker alle årstidene, og nyter alltid den årstiden vi befinner oss i her og nå, i stedet for å leve for hva som vil komme om noen uker eller måneder frem i tid. Anonymkode: 04b81...aae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 22. juni 2021 #23 Del Skrevet 22. juni 2021 Akkurat nå er fokuset mest på sommeren, men om jeg ser fram til vinteren, så må vel svaret være ja. Liker egentlig alle årstidene. Varme og lyse dager på sommeren, fine farger og koselig stemning på høsten, snø og jul på vinteren, og lysere tider med blomster og fuglekvitter på våren 😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #24 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg foretrekker høst, men liker også vinter. Forrige vinter var helvetes depressiv pga. coronanedstengninger, hadde 0 julestemning og alt var bare dritt. Dersom alt holdes åpent når vinteren kommer senere i år skal jeg kose meg skikkelig. Anonymkode: 34082...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 1. juli 2021 #25 Del Skrevet 1. juli 2021 Ja til høst og vinter! Har solallergi og år alltid utslett om våren og sommeren med nupper og byller, svie og kløe. Høsten derimot, er nydelig med alle fargene, den klare lufta, og markedene fulle av alskens deilig mat. Og vinteren er like vakker, med lange, mørke kvelder og gode måltider med venner eller bare sitte stille og se snøen lave ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 1. juli 2021 #26 Del Skrevet 1. juli 2021 Nei. Jeg liker ikke vinteren og det er den værste årstiden synes jeg.🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå