Gå til innhold

Fra alt til ingenting :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr i våres og han fallt helt for meg, og jeg for ham, han var veldig på og sa hele tiden hvor mye han likte meg. Vi har ikke hatt sex enda, vi var sammen flere ganger i uka og fant på ting sammen, det var veldig koselig og veldig berusende å være med noen som var så levende liksom. 

Men nå kom kameratene hans hjem for sommeren og fra å meldes hver dag og ringes og møtes, har jeg de siste dagene fått raske meldinger som "heeei var så opptatt i helgen håper det går bra med deg ❤❤" og "har ikke hatt med telefonen på fjellet, tenker på deg " og lignende. Bare enveis meldinger før han forsvinner igjen. Jeg skjønner ikke, jeg savner ham, og han bryr seg ikke føler jeg, ikke en samtale, ikke ett møte, ingenting. Jeg skrev at jeg savner ham og den er lest, men ikke besvart.. 

Så easy come easy go eller? Vad tycks?

Anonymkode: 6c077...d61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si. Dere har ikke datet lenge, så om jeg var deg ville jeg holdt litt tilbake og sett det an noen uker :)

Anonymkode: b1340...772

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes dere har datet lenge og intenst nok til at han skylder deg et svar og en forklaring. 

Skjønner dette er sårt.  Virker som du ble brukt til selskap en periode, til kameratene kom.  Jeg har full forståelse for at kamerater skal prioriteres, men det finnes en balanse.

Jeg hadde nok startet prosessen med å gå videre nå ❤ sett det an noen uker hadde jeg ikke gjort. Ikke la dette ødelegge sommeren din.  Lag deg en god sommer! 

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det ganske vanlig at menn oppfører seg sånn for mange av de er også i et dypt og intenst forhold med kompisene sine. At han ikke er villig til å prioritere deg i den grad du ønsker/trenger må du ta en vurdering av. Jeg hadde også trådt litt tilbake og sett ting an litt. Hadde heller ikke vært villig til å investere emosjonelt i dette. 

Kanhende han ikke er klar for et forhold eller at dere har ulike tanker om hva et forhold er. Story of my Life.

Anonymkode: dcee0...f67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg mest som en underholdningsting helt til de viktige folkene kom, det har gått nesten en uke uten noe form for kontakt nesten annet enn sånne meldinger fra ham, så jeg tenker at det er ikke liv laga og at jeg får være mer forsiktig neste gang. 

Gjest byråkrati
Skrevet

De som er veldig på i begynnelsen er som regel de mest useriøse. Søk gjerne opp love bombing. 

Nå høres det ut som han holder deg på gress, han har deg i reserve. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt forholdet deres? Dere var mye sammen, over en lengre periode, men hadde ikke sex? Er det noe som har blitt signalisert og misforstått her, mangel på romantisk /seksuell interesse f.eks? Hvor gamle er dere? Er han jomfru, og glad for at kompisene reddet ham fra dette skumle?  Føler at vi vet bare 10% av historien.  

Anonymkode: 65361...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt forholdet deres? Dere var mye sammen, over en lengre periode, men hadde ikke sex? Er det noe som har blitt signalisert og misforstått her, mangel på romantisk /seksuell interesse f.eks? Hvor gamle er dere? Er han jomfru, og glad for at kompisene reddet ham fra dette skumle?  Føler at vi vet bare 10% av historien.  

Ikke alle som hopper til sengs med en gang. Syns det er helt greit og tenker ikke på det som at man nødvendigvis er så fryktelig redd eller har angst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ikke alle som hopper til sengs med en gang. Syns det er helt greit og tenker ikke på det som at man nødvendigvis er så fryktelig redd eller har angst. 

Det sier meg fremdeles ingen ting om hvilken relasjon ts og denne fyren trodde de hadde, fra hvert sitt ståsted. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, relasjonen vi hadde var vi enige om at var at vi måtte bli bedre kjent fordi vi liker hverandre godt. Vi holdt hender og berørte hverandre lett, vi kysset og satt lenge i armene på hverandre. Jeg ventet med sex fordi det tar litt tid for meg å bli helt trygg og det var han helt enig i. Så kom kompisene og fra en dag til en annen ble jeg bare lagt på hylla. Føler virkelig at meldingene han sender er for å holde meg varm og på plass, ikke at han geuint savner meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at du bør gå videre jeg TS. Skjønner det er leit når du følte dere hadde så god kjemi. Men tror ikke han følte det samme nødvendigvis. Hadde han ønsket mer kontakt, så hadde han tatt mer kontakt. Det er mye sannhet i det. Jeg laget nettopp en tråd om hvor ofte det er vanlig å date anno 2021 i starten, og kanskje litt på samme sted som deg. Jeg tenker at jeg trekker meg tilbake i den relasjonen, så er det han som får jobbe for å få oss litt videre. Jeg skal selvsagt svare når han skriver, men skal ikke være så på. Så får vi se om det er meant to be eller ikke... Lykke til uansett ❤️

Anonymkode: 21695...017

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Holdt på i månedsvis og ingen sex? Hadde ikke jeg gidda heller, det kalles vennskap.

Anonymkode: 888ee...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Holdt på i månedsvis og ingen sex? Hadde ikke jeg gidda heller, det kalles vennskap.

Anonymkode: 888ee...ca3

Ikke månedsvis, våren kommer sent her, det er snakk om uker litt over en måned. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt han om å møtes da? Helt konkret? Hvis han overhodet ikke viser tegn til å ville sette av tid til deg så vet du i alle fall ståa. Men hvis du bare venter på at han tar initiativ så kan det nok hende at kompisene kommer i forkjøpet slik at han rett og slett ikke har tid til å tenke at han skal møte "venninnen" sin.

Anonymkode: 698c4...533

AnonymBruker
Skrevet

Ta og fiks. Ikke bare sitt der. Vær litt på, treng deg på og gi ham mer fristende ting enn kaneratgjengen. 

Det er jo ikke enkelt for han å gå fra det sosiale livet, og inn i et forhold og alt det krever. Hjelp ham du, så får du nok ham. Men det skjer kanskje ingen ting om du bare er passiv. Det er nok single prinsesser som bare tror at prinsen skal komme og finne deg, uten at du gjør noe for det selv. Opp fra sofaen! 

Anonymkode: 5d700...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...