Gå til innhold

"Personlighet er viktig"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er vel enige om at  personlighet er viktig når man ser etter en kjæreste.

Men hva mener du er en bra personlighet?  vennligst skriv det du syntes før du leser andre sitt svar :)

Anonymkode: 01fe7...f1d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han har pluss-mentalitet og ikke minus-mentalitet. 

Anonymkode: f5e64...730

AnonymBruker
Skrevet

Empatisk, ikke selvhøytidelig, kjærlig, åpen, respektfull, forståelsesfull og morsom eller samme humor som meg er viktig for meg i en kjæreste. Men det er også mange personlighetstrekk jeg liker hos andre mennesker som jeg er ikke trenger eller vil ha i en kjæreste. Kreative mennesker er noe jeg liker, men betyr ikke noe for meg om en kjæreste ikke er det. «Ville» og intense mennesker liker jeg godt, men kan ikke ha en kjæreste som er veldig slik, siden jeg selv er det og tidligere erfaring tilsier at det blir for mye kaos. 
Jeg mener at det er visse typer mennesker som alle mennesker liker best av alt, og det er de man kjenner seg igjen i som er litt eller mye som man selv er :)

Anonymkode: 8fcef...4a0

• Liker 1
Skrevet

I en kjerring leter jeg etter selvtillit, evne til å ikke ta seg selv seriøst og en viss intelligens.

Hvis det siste kan oppnås uten høyere utdanning så er det å foretrekke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 23.32):

At han har pluss-mentalitet og ikke minus-mentalitet. 

Anonymkode: f5e64...730

Men hva faen betyr det da?

Anonymkode: 22210...a5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at menn er midt på treet utadvendte. Ikke for mye, men ikke for innadvendte heller. Han må være empatisk, kunne snakke om følelser, være intelligent og leve etter et vestlig verdigrunnlag. 

Anonymkode: bc600...a39

Skrevet

Jeg syntes en kvinne har god personlighet når hun har store bryster.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er opptatt av hvordan man behandler andre. Setter ikke pris på ufin oppførsel mot tredje person, om vi er ute blant folk.

Typen nedlatende eller arrogant holdning til servitør eller butikkansatt f.eks. Liker heller ikke folk som ikke tar hensyn til andre. Spesielt i trafikken.

Setter heller ikke pris på munndiare. Mener med dette vulgært, ufint språk.

Liker å kunne slappe av, være meg selv, og at ingen av oss prøver for hardt. Liker at praten flyter naturlig, og at man har litt felles interesser. 

Kan for så vidt ha ulike interesser også, men greit å i hvert fall ga noe til felles. 

Muslim er uaktuelt uansett hvor fin person det er. Fordi vi hadd hatt for ulike ønsker for hvordan vi ønsket å leve. Tenker at noen ulikheter er fint, men for store forskjeller vil få det til å skjøre seg. Så da er det best om han finner noen andre :) 

Anonymkode: 155ed...92e

• Liker 2
Skrevet

En reflektert empatisk fyr som ikke er konfliktsøkende, samt hra et verdigrunnlag som gjør at han er raus og miljøbevisst.

Men det viktigste personlighetstrekket er x-faktoren og kompleksiteten som gjør at jeg vil ligge med han. Uten dette, så  holder det ikke at han er aldri så reflektert og empatisk.

AnonymBruker
Skrevet

Positiv til sinns og ikke en som graver seg ned i all negativitet.

En som har respekt ovenfor andre mennesker.

En som har lett for å le.

Anonymkode: 8dea3...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Viktigst: at vår energi matcher, at samtalen er naturlig dynamisk og at det ikke blir misforståelser av naturlig vesen og væremåte 

Enig med en over her, pluss-mentalitet. For meg betyr det å gi energi og ikke ta, å tilføre noe positivt. å være generøs, oppmerksom og interessert mentalt og praktisk 

Må være raus både med ting, penger og mellommenneskelig. 

humor, men ikke totalt tøysekopp. Men tror ikke jeg hadde falt for en som ikke matcher i humor 

Ikke bedreviter

Tror heller ikke jeg hadde falt for en er sånn dyp og filosofisk

Gjennomfører, at man viser ansvar og gjør ting 

må kunne funke alene. Jeg orker ikke å alltid måtte være i duo. Feks at jeg gjør noe uplanlagt etter jobb uten at jeg svikter en slags forventning, eller vi må kunne legge oss til forskjellige tider 

Bør være sosialt ansvarlig. Jeg orker ikke å følge opp feks å kjøp gaver for han. Hadde kanskje gjort det, men svært ugjerne

må utfordre/matche meg mentalt, ikke vits å gi blomster og si at jeg er pen liksom

bør kunne vise begeistring, altså ha noe passion. og uttrykke inderlige følelser med fullstendige setninger

Alt dette er kanskje ikke krav, men jeg tror det er ca sånn som må til for at jeg skal falle  

Anonymkode: b6e86...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...