Gå til innhold

Jeg har blitt forlatt av kjæresten etter jeg var utro, nå er jeg ulykkelig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente og jeg er 21 år gammel og jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som nå, jeg er blitt forlatt av gutten jeg elsker, og jeg vet ikke om jeg noengang blir lykkelig igjen. For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt, og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og var deretter tro mot eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført av den andre... Eksen min fikk vite om utroskapen da han så en sms på mobilen min, spurte meg om det, jeg var ærlig i håp om at han ville tilgi meg, men han forlot meg samme dag og jeg brøt sammen, lå 3 dager og gråt på gulvet på sykehuset. Vi hadde store planer om å bo sammen og å gifte oss og nå orker jeg ikke mere. Jeg møter ikke på jobb. Han vil ikke snakke med meg lenger, han legger på når jeg ringer og svarer ikke mine beskjeder, søsteren min har prøvd å snakke med ham for å skjønne hvor knust jeg er, jeg angrer livet av meg og at det bare er ham jeg vil ha og elsker, den andre var en fikside jeg fikk på en fest, jeg ville bare ha en bekreftelse på at jeg har valgt den riktige, og det vet jeg nå, jeg vet det virkelig nå.... Hans mor er også rasende på meg og vil heller ikke snakke med meg, hun vil ikke snakke med ham, selvom hun alltid har likt meg, hun skjønner ikke hvor ulykkelig jeg er.... Hvordan skal jeg få ham tilbake, han var alltid storfornøyd med meg som kjæreste, jeg har utseende med meg, jeg har aldri fått avslag før, jeg vil aldri såre ham igjen.... jeg vil si til ham at jeg elsker ham av hele mitt hjerte, jeg vil være med ham...

Anonymkode: a4ce7...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karma desverre han kommer nokk ikke til og gi deg en ny sjanse neste forhold lær og ikke vere utro

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

har ikke noe å si hvor ulykkelig du er. det burde du tenkt på før du var utro. 

du har brutt tilliten i deres forhold, og tilliten han har til deg. selv om han hadde tilgitt deg så hadde han aldri helt kunne stolt på at du ikke hadde gjort det igjen. 

din feil, så du må takle din egen sorg. 

Anonymkode: f1d5e...957

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

og hva er vel din sorg opp mot den sorgen han nok føler? 

du har virkelig såret han dypt, og noe som garantert vil følge han videre. han vil sannsynligvis ha problemer med å stole på kjærester og uheldigvis kan det også gjøre han mer sjalu og påvirke fremtidige forhold. 

dine følelser har ingenting å si, og det vil jo heller ikke ha noe å si for han om du er ulykkelig og elsker han. du har sviktet han. 

Anonymkode: f1d5e...957

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Jaja.. da har du lært en viktig lekse.. Svært sjelden 21 åringer varer evig. Vær singel en stund du--

Anonymkode: 9f913...432

• Liker 8
Skrevet

Det er tilpass for deg, tenk deg bedre om nestegang👍

0 sympati fra meg.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du må prøva læra noko av detta. Han får du ikkje tilbake. Vondt, men det går faktisk over.

Anonymkode: 46b7f...a29

• Liker 7
Skrevet

Skyld deg selv. Finnes absolutt ikke noe synd på deg når du er så helteit og er utro.

Jeg håper det blir spredd til alle du kjenner og også fremtidig nye kjærester så de kan vurdere om de vil ta sjansen på deg eller ikke.

• Liker 6
Skrevet

Det går over og du finner en annen etter hvert, du er ung og det er meningen at du skal gjøre feil og drite deg ut:) Lær av det og gå videre

• Liker 3
Gjest NoDiablo
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt, og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og var deretter tro mot eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført av den andre...

Hvor utro var du egentlig her? Forstår ikke innholdet. Du kan umulig ha vært i et forhold, og samtidig "sammen" med en annen mann en hel mnd uten at din første merket noe som helst.
Dere er unge. Virker som dere er på eksperimenteringsstadiet fremdeles.

Reis deg opp og gå videre. Og slutt å deale med flere menn samtidig bare for å få bekreftelse hvis du virkelig føler for å stifte familie med en mann du antar du elsker.

Skrevet

Handling, møt Konsekvens 😂

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du er veldig opptatt av hvor synd det er i deg, men har du prøvd å sette deg inn i hvordan han føler det? Og hvorfor tenkte du ikke på hva du utsatte din kjæreste for når du var utro?

Om du skal ha kjæreste i fremtiden, må du begynne å tenke mer på partneren og konsekvenser handlingene dine har på partneren din FØR du gjør de handlingene. 

Anonymkode: 8441a...0ae

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du skylder på én for at du ble forført og en annen for at du er ulykkelig, men DINE EGNE FEIL ser du ikke......du får kose deg og velte deg rundt i offerrollen din nå i sommer.

Anonymkode: 181b5...73e

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Mange forståelige grunner kan lede til utroskap, men når det før har skjedd må du ta det derfra. Du har ikke noe krav på tilgivelse, så det eneste du kan gjøre er å leve videre etter beste evne. Mye er ekstra intenst når man er ung, men jeg lover at dette kommer seg. Du dreit deg ut - men du er verdifull og god nok, og du lærer av dette. Masse lykke til.

Anonymkode: ee9c2...1d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg, meg, min og mitt. Ca 45 ganger i teksten.  Det burde si deg noe.. 

Anonymkode: 096a8...f91

Lol.. auch..

Anonymkode: e30a9...eba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg er en jente og jeg er 21 år gammel og jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som nå, jeg er blitt forlatt av gutten jeg elsker, og jeg vet ikke om jeg noengang blir lykkelig igjen. For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt, og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og var deretter tro mot eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført av den andre... Eksen min fikk vite om utroskapen da han så en sms på mobilen min, spurte meg om det, jeg var ærlig i håp om at han ville tilgi meg, men han forlot meg samme dag og jeg brøt sammen, lå 3 dager og gråt på gulvet på sykehuset. Vi hadde store planer om å bo sammen og å gifte oss og nå orker jeg ikke mere. Jeg møter ikke på jobb. Han vil ikke snakke med meg lenger, han legger på når jeg ringer og svarer ikke mine beskjeder, søsteren min har prøvd å snakke med ham for å skjønne hvor knust jeg er, jeg angrer livet av meg og at det bare er ham jeg vil ha og elsker, den andre var en fikside jeg fikk på en fest, jeg ville bare ha en bekreftelse på at jeg har valgt den riktige, og det vet jeg nå, jeg vet det virkelig nå.... Hans mor er også rasende på meg og vil heller ikke snakke med meg, hun vil ikke snakke med ham, selvom hun alltid har likt meg, hun skjønner ikke hvor ulykkelig jeg er.... Hvordan skal jeg få ham tilbake, han var alltid storfornøyd med meg som kjæreste, jeg har utseende med meg, jeg har aldri fått avslag før, jeg vil aldri såre ham igjen.... jeg vil si til ham at jeg elsker ham av hele mitt hjerte, jeg vil være med ham...

Anonymkode: a4ce7...08a

Det er bare å glemme ham. Du har rotet det til selv. Du har såret følelsene hans dypt og mye dypere enn det du selv er klar over. Prøve noen annen for å se om han var den rette?

Se for deg at han hadde gjort akkurat det samme mot deg? Hvordan hadde du følt det? 

Det hjelper lite at du sier det han du vil ha når dine handlinger tilsier noe helt annet. Dette blir desverre bare overfladisk piatt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er én ting som er mer irriterende med dette enn det at du er utro, så må det være at du ber om unnskyldning med forventning om å bli tilgitt. det er som å gi en gave kun for at man skal få noe tilbake. her skylder du på han ene for at du var utro og på han andre for at han slo opp, kanskje se deg i speilet litt neste gang. er det mulig…

Anonymkode: 1f178...f58

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Her dreit du deg ut, men husk at kvinneguiden er universets desidert mest uempatiske og selvhøytidelige plattform, så du er i godt selskap.

Anonymkode: ee9c2...1d8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...