AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Del Skrevet 21. juni 2021 Vil gjerne høre om noen har erfaringer ved å enten bleke eller fjerne tattoveringer. Har en jeg hater jeg vil gjerne få bort, men er så skeptisk til laser (ja jeg er en pingle). Var det vondt? Hvor lang tid tok prosessen? Når og hvor var dette? Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Del Skrevet 21. juni 2021 Vil også legge til spørsmålet: Hvor stor var den og plassering av tattovering? Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 21. juni 2021 #3 Del Skrevet 21. juni 2021 Har ikke gjort det selv, men har snakket med flere som har fått tatoveringer bleket med laser. De har alle sagt at det gjør hinsides vondt, så vondt at det nesten ikke er verdt det. Ei jeg kjenner har tatt laser på sin tatovering fire ganger, og den er fortsatt langt ifra borte, men noe bleket. Å få en tatovering fjernet 100% vil nok koste ekstremt mye penger og mye smerte. Det er nesten bedre å bleke den, og så tatovere over et nytt motiv. Jeg har en jeg vurderer å få bleket, snakket med en som har peiling på dette og han sa at jeg må sannsynligvis gjennom 2-3 omganger for å få den lys nok til at den kan bli tatovert over. Er på innsiden av armen og jeg tenker at det strengt talt ikke er verdt det... Smerten skal visst være ganske ille. Man tenker jo at det går fort, for de er jo ganske kjappe de som styrer med laseren, men 10 sekunder med intens smerte er ganske lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Del Skrevet 21. juni 2021 Cover-up Anonymkode: e3c0d...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Del Skrevet 21. juni 2021 Fungerer disse kremene som bleker? Skulle også gjerne ha hørt om noen har erfaring fra de. Anonymkode: aae4e...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (8 minutter siden): Har ikke gjort det selv, men har snakket med flere som har fått tatoveringer bleket med laser. De har alle sagt at det gjør hinsides vondt, så vondt at det nesten ikke er verdt det. Ei jeg kjenner har tatt laser på sin tatovering fire ganger, og den er fortsatt langt ifra borte, men noe bleket. Å få en tatovering fjernet 100% vil nok koste ekstremt mye penger og mye smerte. Det er nesten bedre å bleke den, og så tatovere over et nytt motiv. Jeg har en jeg vurderer å få bleket, snakket med en som har peiling på dette og han sa at jeg må sannsynligvis gjennom 2-3 omganger for å få den lys nok til at den kan bli tatovert over. Er på innsiden av armen og jeg tenker at det strengt talt ikke er verdt det... Smerten skal visst være ganske ille. Man tenker jo at det går fort, for de er jo ganske kjappe de som styrer med laseren, men 10 sekunder med intens smerte er ganske lenge. Har sjekket litt ut på en laserfjerning i bergen, det skal sies at denne ikke gjør særlig vondt. Helt ærlig for min del hadde smerten vert verdt det om det er en safe prosess, 10sek-2min smerte er bedre enn å føle seg dårlig med den resten av livet Anonymkode: 3aec8...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Cover-up Anonymkode: e3c0d...f31 Haha nei den er allerede en cover up, plasseringen er helt feil. Vil bare ikke ha en tattovering der at all. så det er nok ikke et alternativ Skal sies at jeg elsker tattoveringer ellers da ☺️ Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 21. juni 2021 #8 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har sjekket litt ut på en laserfjerning i bergen, det skal sies at denne ikke gjør særlig vondt. Helt ærlig for min del hadde smerten vert verdt det om det er en safe prosess, 10sek-2min smerte er bedre enn å føle seg dårlig med den resten av livet Anonymkode: 3aec8...aa4 Kan forstå det. Da er du iallfall forberedt på at det kommer til å gjøre vondt. Du må nok gjennom en del runder med laser for å få den helt bort. Kommer dog litt an på hvor mørk den er. Er det et stort motiv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 21. juni 2021 #9 Del Skrevet 21. juni 2021 Jeg synes det var veldig vondt, men går fort. Mye raskere en å ta tatovering. Selv om det er vondt, er det ikke vri seg i smerte. Jeg synes ikke det var værdt det. Tatoveringen er bleket, men ser det har vært noe der. Og ekstremt kostbart. Jeg tenker nå at resten av de jeg har var en del av livet og de valgene jeg tok da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (21 minutter siden): Kan forstå det. Da er du iallfall forberedt på at det kommer til å gjøre vondt. Du må nok gjennom en del runder med laser for å få den helt bort. Kommer dog litt an på hvor mørk den er. Er det et stort motiv? tjaa middels vil jeg si, ikke kjempestort men 13 cm lang kanskje og 3-4 cm bred? den er ikke så veldig mørk heller Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Del Skrevet 21. juni 2021 kaleidoskop skrev (15 minutter siden): Jeg synes det var veldig vondt, men går fort. Mye raskere en å ta tatovering. Selv om det er vondt, er det ikke vri seg i smerte. Jeg synes ikke det var værdt det. Tatoveringen er bleket, men ser det har vært noe der. Og ekstremt kostbart. Jeg tenker nå at resten av de jeg har var en del av livet og de valgene jeg tok da. Ja, ser den. Er selv forberedt på at det muligens kan bli litt flekkete. Denne er på kragebeinet mitt, så den er ganske synlig til alle tider. For å være ærlig vil jeg heller være litt flekkete der enn å ha en stor mørk tattovering der. Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Del Skrevet 21. juni 2021 Det gjør vondt, men det går så fort at det går helt fint. Det er som å bli brent, etterpå svir det litt i en times tid. Jeg har hatt tre behandlinger og er ca halvveis. Jeg synes det er verdt det. (Svart tatovering på håndledd ca 12 cm) Anonymkode: d74c9...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det gjør vondt, men det går så fort at det går helt fint. Det er som å bli brent, etterpå svir det litt i en times tid. Jeg har hatt tre behandlinger og er ca halvveis. Jeg synes det er verdt det. (Svart tatovering på håndledd ca 12 cm) Anonymkode: d74c9...244 Så bra å høre! Føler du noe bivirkninger etterpå? Hvor lang tid gikk det før du så at tattoveringen begynner å fade? Anonymkode: 3aec8...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #14 Del Skrevet 22. juni 2021 Fjernet tatovering på håndleddet. Synes det var ubehagelig, men ikke vondt, og det er bare akkurat mens laseren «skyter», og så går det umiddelbart over igjen. Jeg trengte 6 behandlinger til 1250 kroner per gang, og den er helt borte. Man blir rød og flekkete i huden etter behandling, og så heles huden til neste behandling begynner. Man får gjerne litt pigmentering, men det går bort av seg selv med tiden. Jeg er veldig fornøyd Anonymkode: dc2f9...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 22. juni 2021 #15 Del Skrevet 22. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Ja, ser den. Er selv forberedt på at det muligens kan bli litt flekkete. Denne er på kragebeinet mitt, så den er ganske synlig til alle tider. For å være ærlig vil jeg heller være litt flekkete der enn å ha en stor mørk tattovering der. Anonymkode: 3aec8...aa4 Kan du ikke spørre om en prøvetime. Bare få et par "dutt" og spør om de tror det er mulig å få den bort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg tok første runde med laser i dag og det var absolutt ikke vondt. Stor tatovering på siden av livet og litt ned på låret. Ps jeg fikk bedøvelseskrem først. Anonymkode: f9da2...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå