Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godter, kjeks, kaker, is, potetgull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Osv? 

Anonymkode: abf18...463

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser hver dag. Flere ganger daglig 😕

Anonymkode: abf18...463

• Liker 8
Skrevet

Hver dag. Sukk. Idag har jeg spist en neve m, en boks cola og en tine milkshake. Det blir et eller annet usunt hver dag desverre, klarer ikke å la være. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En gang i måneden, kanskje

Anonymkode: a7fac...b51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett en gang i uka, kanskje jeg kjøper meg en liten sjokolade eller noe en enkeltdag. 

Anonymkode: 9ba7f...1d9

• Liker 1
Skrevet

2-3 ganger i uka. Men ikke i store mengder.. i helgen koser jeg meg som jeg vil, også tar jeg en is om sommeren hvis jeg ønsker

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Annenhver dag kanskje? Har ikke noe dårlig samvittighet for det, trener hver dag 😁

Anonymkode: cb9b5...28d

• Liker 3
Skrevet

Hver dag. Så lenge vekta, tennene og kondisen er der det skal være, så kommer jeg ikke til å slutte. 

Skrevet

Stort sett bare i helgene, liker å være slank.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er snakke om en rute av en plate, så ukentlig. Men i store mengder; Sjeldnere enn månedlig. Kanskje en gang i halvåret?

Spiste mer av sånt før men nå er kostholdet såpass bra at jeg ikke har noe som helst sug så da koster det meg ikke noe å la være. Føler meg bedre uten også, både mtp huden min og magen/fordøyelsen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en gang i uka :) Spiser når jeg har lyst på, men er obs på å ikke bli sukkeravhengig

Anonymkode: 62143...b27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser godis like ofte, om ikke oftere, enn jeg skifter truser. Som vil si ca. 3 ganger ukentlig. Noen ganger 2 ganger på samme dag, men da har jeg som oftest skvetta litt i trusa så det synes igjennom. Ellers veldig glad i bamsemums, det er nesten umulig å ikke spise, mens man ser på dagsrevyen. 

Anonymkode: 6f647...d5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen få ganger i året spiser jeg kake, og litt oftere kjeks. Ellers spiser jeg ikke godteri, drikker ikke brus eller lignende. 

Anonymkode: b8bfb...c3d

• Liker 1
Skrevet

Kjeks: nesten aldri, er ikke veldig glad i det

Kaker: sjelden, hovedsaklig når det er en eller annen som har jubileum på jobb (gidder ikke bake bare til meg selv)

Is:  :vetikke: Et par ganger i uka om sommeren hvis jeg får lyst på, men ellers ikke. 

Potetgull: Ca. en gang i uka. 

Godter: Ca annenhver/tredjehver uke 

Jeg er langtfra så sunn som det kan se ut, men den store svakheten er brus, som jeg prøver å begrense til helgene. Lykkes sånn noenlunde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser sjeldent kjeks, kaker og is. Potetgull spiser jeg litt av i helgene, og litt is på sommeren. Sjokolade kanskje et par ganger i måneden. Drikker også litt brus i helgene. 

Anonymkode: 47c42...956

• Liker 2
Skrevet

Spiser omtrent aldri kjeks og kaker. Men spiser sjokolade og potetgull flere ganger i uken. Elsker det! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel hver dag. Har spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 75430...d5b

• Liker 1
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Ganske sjelden, varierer litt. Blir som regel sjokolade og snacks da, ikke kaker og kjeks. 

Endret av Maxwell
Skrevet

Cirka hver dag 😞 Brus og chips er min store svakhet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kaker: sjelden, kanskje ett par ganger i halvåret. Brus det samme. Søt kjeks aldri. Spiser mye popcorn da. Sikkert ett par poser i uken, og drikker vin. 

Anonymkode: 45210...8e1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...