Gå til innhold

Måler virkelig alle menn pikken sin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte at menn skryter av lengden på egen penis, og da tenker jeg alltid «Seriøst? Tok du virkelig frem målebåndet for å måle tissen din???» 

Er det virkelig så normalt? 🤔

Anonymkode: fb2b1...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Anonymkode: 8219d...208

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

menn er OCD-opptatt av pikken sin. 

Anonymkode: 9996b...333

• Liker 4
Skrevet

Ja, tror faktisk det. Til og med min mann har gjort det. Trodde han kødda når han responderte på det (spurte fordi det er så mye snakk her på forumet). Jeg er fortsatt overrasket og sjokkert faktisk. 

Skrevet

Det tror jeg alle menn har gjort. Det som er sjokkerende er at det er mange damer (jenter) her inne som vet målene på utstyrene de har vært borti. Tragisk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Yes, som 12-13 åringer oppdager gutter på Kvinneguiden at kvinner er veldig opptatt av størrelsen på peniser. Så da var det fram med målebåndet.

Anonymkode: 9d1d6...0a6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Yes, som 12-13 åringer oppdager gutter på Kvinneguiden at kvinner menn er veldig opptatt av størrelsen på peniser. Så da var det fram med målebåndet.

Anonymkode: 9d1d6...0a6

Anonymkode: 19913...144

• Liker 4
Skrevet

Målte min for første gang i voksen alder. Vel og merke på forespørsel fra dama.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg alle menn har gjort. Det som er sjokkerende er at det er mange damer (jenter) her inne som vet målene på utstyrene de har vært borti. Tragisk.

Er sikkert bare estimert?

Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Haha, enig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ofte at menn skryter av lengden på egen penis, og da tenker jeg alltid «Seriøst? Tok du virkelig frem målebåndet for å måle tissen din???» 

Du burde virkelig revurdere hvilke menn du er rundt. Er selv mann, kan ikke huske å ha målt penis, selv om jeg sikkert gjorde det en gang da jeg var tenåring, kanskje.

Hvis du ofte ser menn skryter av penislengde, så henger du på feil sted. Jeg verken ser eller hører menn som gjør det, og jeg har en stor vennekrets, samt jobber på en arbeidsplass med 35 menn og ei kvinne. Det er absolutt ikke et tema. 

Det eneste stedet jeg vet om hvor det blir snakket om penisstørrelse, er KG.

Anonymkode: 6d3ab...c5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 0d451...944

• Liker 1
Skrevet

Altså når du tenker over alt det vi kvinner er inntresert i å måle såååå....

Bare den siste uken her på forumet er det jo måletråder for håndledd, lår, kjønnslepper og der som verre er. Bare det å kjøpe BH gjør at vi kvinner må tenke over målene våre. At menn måler pikken, den ene kroppsdelen synes jeg nesten vi kan unne de uten noe ramaskrik 😉

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er sikkert bare estimert?

Tja, syns det er overraskende nøyaktige mål de kommer med. 

• Liker 2
Skrevet
skreppamedleppa skrev (1 minutt siden):

Altså når du tenker over alt det vi kvinner er inntresert i å måle såååå....

Bare den siste uken her på forumet er det jo måletråder for håndledd, lår, kjønnslepper og der som verre er. Bare det å kjøpe BH gjør at vi kvinner må tenke over målene våre. At menn måler pikken, den ene kroppsdelen synes jeg nesten vi kan unne de uten noe ramaskrik 😉

Enig her og 😆

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvordan ellers kan jeg svare på kontaktannonser som krever en viss lengde? Gjette?

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig har jeg målt en gang. Man trenger ikke være veldig fiksert for å være litt nysgjerrig på det.

Det jeg synes er rart er hvordan alle kvinner på KG penislengde på alle de har vært til sengs med. Kan noen forklare meg det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg aldri har målt, tenker at det er en ting jeg ikke kan gjøre noe med. Men jeg er gammal da, og har ikke særlig stort behov for å hevde meg overfor andre.

Vet jo at den ikke er megastor, regner med helt gjennomsnittlig. Fungerer helt greit for meg og de partnerene jeg har.

Anonymkode: 98b6f...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Dama målte meg når jeg var .... tja... 19 mener jeg (alder, ikke cm! 😄). Hadde faktisk ikke målt inntil det, sjokkerende nok!

Anonymkode: 97eac...09d

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man synes det er rart at man måler pikken, det hadde jeg gjort om jeg var mann. 

Men det er ikke normalt å sitte å skryte over pikkstørrelsen sin, det blir noe annet. Hjelper ikke med lengde på pikken om man kommer til kort på andre områder. :P 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...