AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg er 8+1. har ultralyd når jeg er 8+4. Jeg var på ultralyd i uke 6 og da slo hjertet 😊 Jeg har tidligere opplevd MA, og er så redd. Noe sier meg at det samme skjer igjen. Symptomene mine har avtatt noe, men har fortsatt noen symptomer. Jeg er kvalm om kveldene, har AVSMAK på kaffe! Før drakk jeg 4-5 kopper om dagen. Nå klarer jeg ikke lukta engang.. fått en del kviser, og dobbelt så store pupper. Kvalmen har avtatt noe, og ikke like ømme pupper. Jeg er SÅ redd! Noe sier meg at det ikke lever😭 Kan noen komme med noen oppmuntrende ord og erfaringer? Anonymkode: ed873...638
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Følte det akkurat på samme måte. Ble gravid i høst, men det endte med MA i uke 10. Ble gravid igjen i mars. Har gruet meg veldig til all oppfølging og undersøkelser i forhold til dette svangerskapet. Legen min har ultralyd-apparat på kontoret sitt, så hun viste meg foster med hjerteslag i uke 7 og 10. Da jeg var 12+0 dro mannen og jeg til privat ultralyd og fikk se en aktiv krabat der inne. Min strategi har egentlig vært å glemme svangerskapet litt. Har så klart fulgt alle retningslinjer i forhold til graviditet. Men mannen og jeg har snakket minst mulig om det. Det hjalp litt å tenke at det er større sjanse for at det går bra enn at det går dårlig. Håper du får se en sprellende reke med hjerteslag på undersøkelsen! Anonymkode: 640d6...1b1
Misanthropis Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Skjønner godt hvordan du har det, det er helt normalt. Prøv også å tilgi deg selv og tillat at du føler det sånn. Det er ren forsvarsmekanisme, og du gjør det du kan for å orke å stå i det. Ventetiden er utholdelig lang, men det er bare å prøve å tenke at det er verdt det! Til slutt er alt verdt det, uansett hvor mange sa eller ma man skulle oppleve, ( selvom det er mye mindre sannsynlig å oppleve det igjen) så står man igjennom det 💪🏻
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Tusen takk for svar❤️ uff... dette er helt grusomt, virkelig.. Men jeg må bare holde motet oppe! Men det at jeg har mistet noen tegn er nok det som skremmer meg. Anonymkode: ed873...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå