Gå til innhold

Hvor lenge hadde du ventet på daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri truffet han før og var han som foreslo å gå tur i kveld. Nå er han 15 min forsinket og han har ikke gitt noe lyd om at han er forsinket…🙄 

hvor lenge hadde du ventet før du hadde gått?

Anonymkode: e4295...ef2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet til han kom,så sett an hva han sa og hvordan han oppførte seg rundt det, og om det ikke var noe han tok seriøst og hadde en grunn så hadde jeg ikke møtt ham igjen.

Anonymkode: 7c9c6...b6c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

10 min over avtalt tid om ikke annet har vært informert om. 

Anonymkode: e16a6...207

• Liker 4
Skrevet

Tenker du har ventet lenge nok, hadde han vært interessert så hadde han vært der allerede eller i det minste gitt lyd.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt han en sjanse og sendt en melding «hei, jeg er på plass jeg, hvor blir du av?». Hadde jeg ikke fått svar innen 5-10 min hadde jeg gått. For useriøst. 

Anonymkode: af122...7bf

• Liker 5
Skrevet

Tja kanskje 10 min til for å være høflig.

men han bør legge seg flat og være oppriktig lei for det samt ha en veldig god grunn. 
Ikke beskjed er jo deal breaker

• Liker 5
Skrevet

Jeg venter den tiden det tar før en ny trikk/buss/bane kommer.  Maks 20 minutter, og da er det rett hjem. Ingen beskjed er så dårlig gjort,  så sant det ikke har skjedd noe alvorlig. 

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet

Kanskje 20-30 minutter, men blir man forsinket så krever det ikke så mye å sende en melding. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. skulle dere møtes på et sted ute, eller hjemme hos deg?

om det var ute hadde jeg venter 20-ish min, tenker jeg. 

Anonymkode: cfe78...bf8

• Liker 2
Skrevet

kom han , egentlig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg hadde gitt han en sjanse og sendt en melding «hei, jeg er på plass jeg, hvor blir du av?». Hadde jeg ikke fått svar innen 5-10 min hadde jeg gått. For useriøst. 

Anonymkode: af122...7bf

Dette. Ville nok sendt den meldinga om han ikke var på plass 10 min over tida. Ventet 5 min på svar, og så dratt om jeg ikke hørte noe eller han dukket opp. Og om han dukket opp så måtte han hatt god forklaring på forsinkelsen.

Anonymkode: 51825...443

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ooouf. Han kjører stil han der😂Kanskje det er afrikansk tid. Han sa klokka 20.00, men egentlig så mente han 22.00❤️😂

Endret av ShivaSol
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par ganger kommet opp til en halvtime for sent. Uff. 😕 Da har jeg gitt beskjed da. Som regel er det en blanding av dårlig tidsplanlegging og dårlig stedssans. De har ventet da, og sagt at det var verdt det heldigvis. :laugh: 

Hvis man ikke gir beskjed ville jeg ha ventet i 10-15 minutter etter jeg hadde sendt melding om at jeg var der. 

Anonymkode: 09beb...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...