Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par arr på armen som jeg ønsker å fjerne. Fikk de på ferie i syden for noen år siden, som et resultat av et insektsbitt jeg klorte på….

Arrene er synlige og jeg vil fjerne det. Men hvordan? Kan de fjernes med laser? Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: 4619a...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går ikke å fjerne arr dessverre.

Anonymkode: 7d2f2...83b

AnonymBruker
Skrevet
On 6/27/2021 at 8:47 PM, AnonymBruker said:

Nei, det går ikke å fjerne arr dessverre.

Anonymkode: 7d2f2...83b

Oi, gjør det virkelig ikke? Jeg har et digert operasjonsarr på magen og har tenkt litt på om det er mulig å fjerne.

Anonymkode: 9a24f...9e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Oi, gjør det virkelig ikke? Jeg har et digert operasjonsarr på magen og har tenkt litt på om det er mulig å fjerne.

Du bør ta kontakt med en hudpleieklinikk der de tilbyr laserbehandlinger. Jeg har tatt flere laserbehandlinger på et arr og selv om det ikke har blitt helt borte, har det blitt mye bedre / arret har blitt mindre synlig.

Anonymkode: 5e493...bae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Du bør ta kontakt med en hudpleieklinikk der de tilbyr laserbehandlinger. Jeg har tatt flere laserbehandlinger på et arr og selv om det ikke har blitt helt borte, har det blitt mye bedre / arret har blitt mindre synlig.

Anonymkode: 5e493...bae

Takk, det skal jeg gjøre :) Ble så usikker på om det i det hele tatt var noen vits etter å ha lest svaret i tråden her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...