AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har et par arr på armen som jeg ønsker å fjerne. Fikk de på ferie i syden for noen år siden, som et resultat av et insektsbitt jeg klorte på…. Arrene er synlige og jeg vil fjerne det. Men hvordan? Kan de fjernes med laser? Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 4619a...d2c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Nei, det går ikke å fjerne arr dessverre. Anonymkode: 7d2f2...83b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 On 6/27/2021 at 8:47 PM, AnonymBruker said: Nei, det går ikke å fjerne arr dessverre. Anonymkode: 7d2f2...83b Oi, gjør det virkelig ikke? Jeg har et digert operasjonsarr på magen og har tenkt litt på om det er mulig å fjerne. Anonymkode: 9a24f...9e0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Oi, gjør det virkelig ikke? Jeg har et digert operasjonsarr på magen og har tenkt litt på om det er mulig å fjerne. Anonymkode: 9a24f...9e0 Du bør ta kontakt med en hudpleieklinikk der de tilbyr laserbehandlinger. Jeg har tatt flere laserbehandlinger på et arr og selv om det ikke har blitt helt borte, har det blitt mye bedre / arret har blitt mindre synlig. Anonymkode: 5e493...bae 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Du bør ta kontakt med en hudpleieklinikk der de tilbyr laserbehandlinger. Jeg har tatt flere laserbehandlinger på et arr og selv om det ikke har blitt helt borte, har det blitt mye bedre / arret har blitt mindre synlig. Anonymkode: 5e493...bae Takk, det skal jeg gjøre Ble så usikker på om det i det hele tatt var noen vits etter å ha lest svaret i tråden her. Anonymkode: 9a24f...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå