AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Kjæresten min har ikke hatt sexlyst i nesten en mnd. Det skyldes noen medisiner han har brukt. Nå har han gått av de, og venter til han kommer tilbake til normalen. Vi har ikke hatt sex på tre uker, og vi har vært sammen i 2 år nå. Vi har hatt ganske mye sex, og spesielt i begynnelsen, og mye i forholdet. Jeg er bare litt redd for at det fortsetter sånn som det gjør nå. Hvor ofte er det normalt å ha sex i uka? Hva er det som er sunt? Anonymkode: 7b3b2...cbf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Litt tidlig å bekymre seg etter 3 uker. Anonymkode: b7cfa...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt tidlig å bekymre seg etter 3 uker. Anonymkode: b7cfa...ccc Helt enig! Bekymringen er om det fortsetter slik Anonymkode: 7b3b2...cbf 1
Crobern Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Dette kan bare dere svare på. Alle er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Siden han har gått av de medisinene så ville jeg ikke ha stresset sånn med det. Da kommer det sikkert sakte tilbake om et par uker. Anonymkode: 56ec2...2b2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Ville ikke vært bekymret.. Kan gå 1 mnd 2 mnd mellom hver gang vi har sex 😉 Alle er forskjellige. Anonymkode: 92740...43a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Helt ærlig? Dette er mellom dere to. Det er forståelig at det er mindre sex når man endrer medisiner (opp eller ned). Det er ingen poeng å sammenligne seg med andre par. Noen har sex daglig, noen har sex ukentlig, andre har sex et par ganger i måneden. Det viktige er at dere begge to er fornøyde. Noen perioder er unntakstilstand - her tenker jeg sykdom, fysisk eller psykisk, og livskriser etc. Man går gjerne også gjennom perioder med mer eller mindre lyst i løpet av livet. Slutt å sammenligne dere med andre, og finn ut hva som er nok for deg, og hva som er nok for han Her tenker jeg du kan prate litt med han om det, at du er klar når han er det, men ikke mase på han pga medisinene. Anonymkode: 90cbc...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Her er det jammen i meg 5 måneder siden sist.. Anonymkode: 74f22...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå