Polly Ester Skrevet 3. juli 2021 #21 Del Skrevet 3. juli 2021 Det fungerer i Chrome når jeg slår av adblock, @TSP Det er ikke noe alternativ for meg å bruke KG med anonnser så jeg håper dere finner ut av problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FaktabasertTroll Skrevet 3. juli 2021 #22 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) TSP skrev (42 minutter siden): Jeg klarer ikke reprodusere problemet med Chrome og adblock selv. Vi har ikke gjort noe på vår side for å skape problemer med bruk av adblock i det siste, men det er naturligvis noe vi helst ønsker at man ikke bruker. Men om det fører til at siden forsvinner helt uten noen nærmere forklaring så ønsker vi naturligvis løse opp i det. Om du trenger hjelp til reproduksjon, så kan jeg informere om at for PC med siste versjon av adblock plus (3.11) og siste versjon av chrome 91.0.4472.124, ble det fra 1 juli 2021 og frem til nå, umulig å laste doktoronline og kvinneguiden, sidene lastes inn et brøkdels av et sekund, så blir hele skjermen hvit, med oppdatert autentisk windows 10 Endret 3. juli 2021 av FaktabasertTroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 3. juli 2021 #23 Del Skrevet 3. juli 2021 FaktabasertTroll skrev (7 timer siden): Om du trenger hjelp til reproduksjon, så kan jeg informere om at for PC med siste versjon av adblock plus (3.11) og siste versjon av chrome 91.0.4472.124, ble det fra 1 juli 2021 og frem til nå, umulig å laste doktoronline og kvinneguiden, sidene lastes inn et brøkdels av et sekund, så blir hele skjermen hvit, med oppdatert autentisk windows 10 Jeg testet ved å deaktivere AdBlock Pluss og installere standardversjonen, men samme problem der. Ser ut som alt fungerer greit i Firefox. EGDE har problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. juli 2021 #24 Del Skrevet 4. juli 2021 Skywalker skrev (11 timer siden): Jeg testet ved å deaktivere AdBlock Pluss og installere standardversjonen, men samme problem der. Ser ut som alt fungerer greit i Firefox. EGDE har problemer. Firefox har samme problemet når ad-block er på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2021 #25 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg meldte det selv inn som en feil til AdBlock når det skjedde og fikk en mail tilbake nå om at AdBlock hadde puttet inn en feilkoding og at det nå skal fungere igjen såfremt man oppdaterer listene (noe jeg mener det skal gjøre automatisk med oppstart av nettleser). Er det noen som da enda sliter med hvite sider når AdBlock er på så er det evt andre problemer igjen. Anki, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. juli 2021 #26 Del Skrevet 7. juli 2021 Det funker hos meg også nå. Jeg måtte gå inn og slette loggen først, men så gikk det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 7. juli 2021 #27 Del Skrevet 7. juli 2021 Nå fungerer det omsider hos meg. Fikk bare et hvit side etter en brøkdel av et sekund, det har vært slik i flere dager. Men kunne komme inn i inkognito-modus da AdBlock ikke fungerer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli 2021 #28 Del Skrevet 7. juli 2021 Fungerer hos meg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå