frkrosa Skrevet 21. juni 2021 #1 Del Skrevet 21. juni 2021 Aner ikke hvilket forum dette passer under 🙈 Men plutselig nå den siste timen har WiFien hjemme nekta meg å komme inn her, går bare på mobildata, jeg skjønner ingenting! Noen som har vært borti det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 21. juni 2021 #2 Del Skrevet 21. juni 2021 Skjedde d samme med meg igår. Stod at heg ukke kunne åpne siden men fungerte med 4g 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Del Skrevet 21. juni 2021 Jeg har også hatt dette problemet på og av de siste timene. Anonymkode: 0cf7b...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Del Skrevet 21. juni 2021 Jepp! Slo av wifi. Og vipps var jeg her igjen. Kom inn på alle andre sider, men ikke KG. Kanskje noen prøver å fortelle oss noe😂😂 Anonymkode: 70d56...64a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkrosa Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2021 Og rett etter jeg skreiv dette funka det igjen 🤔 Noen som har såpass peiling på teknologi og slikt så de kan svare på hva og hvorfor det skjer? 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Del Skrevet 21. juni 2021 Mja, det er rutinga mellom ISP-en (nettleverandøren) deres og KG som sliter. Hvor på veien det går galt er vanskelig å si uten mer info, men mest sannsynlig ligger det nærmere KGs server(e). Det at dere skrur av wifi er bare tilfeldig, det hadde blitt samme effekten om dere var på en "kablet" PC. 4G-en bruker en helt annen vei til KG, enn wifi-en bruker, og kommer dermed frem. Se på internett som en hel rekke veier man tar, og når man "kjører" fra 4G tar man en annen vei enn når man kjører fra wifi-en. Anonymkode: b8f0b...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Del Skrevet 21. juni 2021 Opplevde det samme i går og nå Anonymkode: de71c...a68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Del Skrevet 21. juni 2021 Internett er mer og mer robust, men hvis man har vært online i en del år, kan man (kanskje) huske tider hvor utenlandslinjene til Norge (fra nix) har falt ned, hvor det bare har vært mulig å nå enkelte norske sider, men ikke en del utenlandske. Dette blir noe ala det. Anonymkode: b8f0b...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 21. juni 2021 #9 Del Skrevet 21. juni 2021 Hei! Det er flere som har problemer med å komme seg inn på Kvinneguiden/får feilmelding. Teknisk support jobber med saken. Chantielle mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 22. juni 2021 #10 Del Skrevet 22. juni 2021 Hei, vi undersøker problemet. Jeg lurer på om dere som opplever/har opplevd det kan si noe om: Hvorvidt feilmeldingen kommer med en gang dere forsøker laste inn siden, eller om den forsøker laste inn en stund før feilmeldingen kommer Kan noen ta et skjermbilde av feilmeldingen? Fungerer det fra andre enheter som er koblet til samme nett? Om du fortsatt har problemer med feilmeldingen: send meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. juni 2021 #11 Del Skrevet 22. juni 2021 TSP skrev (1 minutt siden): Hei, vi undersøker problemet. Jeg lurer på om dere som opplever/har opplevd det kan si noe om: Hvorvidt feilmeldingen kommer med en gang dere forsøker laste inn siden, eller om den forsøker laste inn en stund før feilmeldingen kommer Kan noen ta et skjermbilde av feilmeldingen? Har ikke noe skjermdump, men det skjer umiddelbart når jeg prøver gå inn. Det er som å prøve å komme inn på internett uten dekning. Helt vanlig standardmelding: kan ikke laste inn nettsiden. bruker safari via iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 22. juni 2021 #12 Del Skrevet 22. juni 2021 Sugar&Spice skrev (Akkurat nå): Har ikke noe skjermdump, men det skjer umiddelbart når jeg prøver gå inn. Det er som å prøve å komme inn på internett uten dekning. Helt vanlig standardmelding: kan ikke laste inn nettsiden. bruker safari via iPhone. Har du fremdeles problemet om du prøver fra samme nett? Kunne du i så fall sendt meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address (Pass på at du er koblet til det trådløse nettet som du har problemer med kvinneguiden-forumet fra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. juni 2021 #13 Del Skrevet 22. juni 2021 TSP skrev (19 minutter siden): Har du fremdeles problemet om du prøver fra samme nett? Kunne du i så fall sendt meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address (Pass på at du er koblet til det trådløse nettet som du har problemer med kvinneguiden-forumet fra) Jeg har ikke hatt problemet siden i går, og opplevde det en gang tidligere i forrige uke og. Tenkte bare KG var nede helt til jeg så denne tråden 👍🏼 skal jeg sende IP selv om jeg ikke har problemet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 22. juni 2021 #14 Del Skrevet 22. juni 2021 TSP skrev (2 timer siden): Hei, vi undersøker problemet. Jeg lurer på om dere som opplever/har opplevd det kan si noe om: Hvorvidt feilmeldingen kommer med en gang dere forsøker laste inn siden, eller om den forsøker laste inn en stund før feilmeldingen kommer Kan noen ta et skjermbilde av feilmeldingen? Om du fortsatt har problemer med feilmeldingen: send meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address Fikk både i går og i forgårs av og til: denne siden er ikke tilgjengelig akkurat nå. Det skjer umiddelbart, men alle andre nettsteder fungerte som de skulle. Har forresten Android tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 23. juni 2021 #15 Del Skrevet 23. juni 2021 Sugar&Spice skrev (På 22.6.2021 den 11.45): Jeg har ikke hatt problemet siden i går, og opplevde det en gang tidligere i forrige uke og. Tenkte bare KG var nede helt til jeg så denne tråden 👍🏼 skal jeg sende IP selv om jeg ikke har problemet lenger? Hei, du trenger ikke det nå, men om du skulle oppleve det samme igjen. At det fungerer på ett nett, men ikke det andre, så er det nyttig om du sender IP-adressen som det ikke funker fra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 29. juni 2021 #16 Del Skrevet 29. juni 2021 frkrosa skrev (På 21.6.2021 den 19.37): Aner ikke hvilket forum dette passer under 🙈 Men plutselig nå den siste timen har WiFien hjemme nekta meg å komme inn her, går bare på mobildata, jeg skjønner ingenting! Noen som har vært borti det? Kanskje ruteren din har kunstig intelligens? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 1. juli 2021 #17 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg bruker EGDE med Telias trådløse nett (4G) og får helt blank side uten feilmeldinger dersom jeg bruker AdBlocker. Skrur jeg av den fungerer alt. Skjer kun på Kvinneguiden. Hele Kvinneguiden, og ikke bare i forumet. Siden begynner å laste, men "forsvinner" før lastingen er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2021 #18 Del Skrevet 1. juli 2021 TSP skrev (På 22.6.2021 den 11.20): Hei, vi undersøker problemet. Jeg lurer på om dere som opplever/har opplevd det kan si noe om: Hvorvidt feilmeldingen kommer med en gang dere forsøker laste inn siden, eller om den forsøker laste inn en stund før feilmeldingen kommer Kan noen ta et skjermbilde av feilmeldingen? Fungerer det fra andre enheter som er koblet til samme nett? Om du fortsatt har problemer med feilmeldingen: send meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address Jeg får bare opp hvit skjerm. ingen feilmeldinger. Slår jeg av ad-block kommer jeg inn, men ikke med en på. har alltid funket før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. juli 2021 #19 Del Skrevet 3. juli 2021 TSP skrev (På 22.6.2021 den 11.20): Hei, vi undersøker problemet. Jeg lurer på om dere som opplever/har opplevd det kan si noe om: Hvorvidt feilmeldingen kommer med en gang dere forsøker laste inn siden, eller om den forsøker laste inn en stund før feilmeldingen kommer Kan noen ta et skjermbilde av feilmeldingen? Fungerer det fra andre enheter som er koblet til samme nett? Om du fortsatt har problemer med feilmeldingen: send meg en melding med IP-adressen som du har problemer fra. Du kan finne ut IP-adressen din her: https://www.google.com/search?q=my+ip+address Hei Jeg opplever at jeg ikke kommer inn på KG med Chrome, men om jeg bruker Opera så kommer jeg inn. Skulle spørre i egen tråd, men henger meg heller på her. Har alltid brukt Chrome, men for et par dager siden virket det ikke - fikk en hvit side og ikke noe mer. Ingen feilmelding eller noe lasting av side. Om jeg prøvde å oppdatere siden så virket det som siden skulle komme, for jeg så forumet i et halvt sekund, men så ble siden hvit. Problemet finnes ikke i Opera, og jeg har adblock på både på Chrome og Opera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 3. juli 2021 #20 Del Skrevet 3. juli 2021 Polly Ester skrev (22 minutter siden): Hei Jeg opplever at jeg ikke kommer inn på KG med Chrome, men om jeg bruker Opera så kommer jeg inn. Skulle spørre i egen tråd, men henger meg heller på her. Har alltid brukt Chrome, men for et par dager siden virket det ikke - fikk en hvit side og ikke noe mer. Ingen feilmelding eller noe lasting av side. Om jeg prøvde å oppdatere siden så virket det som siden skulle komme, for jeg så forumet i et halvt sekund, men så ble siden hvit. Problemet finnes ikke i Opera, og jeg har adblock på både på Chrome og Opera. Fungerer det for deg om du skrur av adblock? Har du noen andre nettleserutvidelser som du kan slå av som gjør at det fungerer igjen? Jeg klarer ikke reprodusere problemet med Chrome og adblock selv. Vi har ikke gjort noe på vår side for å skape problemer med bruk av adblock i det siste, men det er naturligvis noe vi helst ønsker at man ikke bruker. Men om det fører til at siden forsvinner helt uten noen nærmere forklaring så ønsker vi naturligvis løse opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå