Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

Jeg skrev et lignende innlegg for noen dager siden, men det ble slettet. Så jeg skriver et nytt et.

For 3 dager siden innså jeg at forholdet mitt til samboer ikke har gått helt som jeg ønsket. Vi kjøpte hus for et år siden, og jeg har på dette året hatt perioder hvor jeg følt forholdet håpløst, men det har alltid gått over. Denne gangen, derimot.. Jeg føler meg ofte som moren hans, han tar aldri initiativ og er uansvarlig. Han er heller ikke romantisk, og sexlivet er heller ikke på topp, akkurat. Vi har vært sammen i 3 år, og jeg innså at jeg egentlig har gått i håp og ventet på forandring, men det har vel slått meg at det ikke vil skje. Helgen har vært et mareritt uten sidestykke, da jeg har vært åpen og ærlig om tankene mine rundt alt dette. Jeg sa at jeg vurderte å gå.. Jeg føler meg så forferdelig! Han synes jeg er urettferdig mot han, fordi vi «akkurat» har kjøpt hus. Jeg kan forstå det, men samtidig er det grunner til at vi er på dette punktet nå. Han har vært forståelsesfull og gitt meg rom til å tenke, men plutselig kom følelsene fra hans side strømmende ut, og jeg innså hvor mye verre jeg har gjort forholdet vårt. Jeg har lovet han å prøve, og kjempe for oss, men jeg er så skremt. Jeg vil jo selvfølgelig at vi skal finne tilbake til hverandre! På en annen side kan vi ha det koselig nå, le og tulle med hverandre, men jeg har fortsatt en følelse langt inni meg om at noe ikke er riktig. Jeg har vel et håp om at noen kan fortelle meg at de har vært i lignende situasjon, og at det ordner seg.

Jeg må innrømme at savnet etter singellivet har vært fristende til tider, når forholdet er så dødt og jeg føler meg så alene innimellom. Har så dårlig samvittighet, og jeg blir utmattet av å føle at uansett hva jeg tenker, sier, mener, føler og gjør så er det feil. Jeg er tappet for energi!

Håper noen har noen gode råd. ❤️ (Ettersom jeg fikk noen spørsmål om dette sist, vil jeg bare tilføye at vi ikke har barn og er i tidlig/midten av 20-årene)

Anonymkode: 0099f...7c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skrev et lignende innlegg for noen dager siden, men det ble slettet.

Du fikk noen helt fantastiske svar i den andre tråden. Synes godt du kunne gi beskjed om ny tittel slik at den kan åpnes igjen.

Anonymkode: 35064...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...