Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt skikkelig korsryggverk de siste timene, ingen mensmurring men øm nederst i magen rett over symfysebeinet. Tisser konstant, men i sted når jeg var på do gjorde det vondt å "presse" tisset ut, ikke UVI-vondt, men en annen veldig merkelig vondt. Nesten som om noe, nerve eller et eller annet, var i klem og ga meg støt mens jeg presset. 

Er dette et dårlig tegn, eller et fullstendig normalt tegn? 

Anonymkode: c07d1...67b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du må ta deg en tur til legen 

Anonymkode: 336df...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig spesifikt ut, ikke noe vi her inne kan si noe om er normalt eller ikke. Det er aldri feil å stikke innom legen og sjekke for urinveisinfeksjon. Du skal vel snart ha første svangerskapskontroll og da blir alltid urin sjekket. 

Anonymkode: 20bac...899

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med seriøse bekkenplager i uke 9 forrige svangerskap. Det svidde skikkelig i korsryggen, og jeg brukte lang tid på å koble hvorfor det var vondt. Så som oftest står det at slike ting forekommer etter halvgått, men jeg begynte som sagt i uke 9 i mitt første svangerskap... så er absolutt ikke uvanlig å begynne med det uten at det må være et dårlig tegn:)

Anonymkode: 125c4...f29

AnonymBruker
Skrevet

Fikk også bekkenleddsmerter så tidlig, uke 9. Kan være det, men det kan pgså være noe annet. Snakk med helsepersonell! :Nikke: 

Anonymkode: 2dc45...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har legetime i morgen for første svangerskapskontroll heldigvis. Det føles ikke som UVI, selv om jeg aldri har hatt det og egentlig ikke vet hvordan det føles 😅 Men de tester vel for det sammen med blodprøvene som tas i disse tider? Skal levere urinprøve i hvertfall. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg begynte med seriøse bekkenplager i uke 9 forrige svangerskap. Det svidde skikkelig i korsryggen, og jeg brukte lang tid på å koble hvorfor det var vondt. Så som oftest står det at slike ting forekommer etter halvgått, men jeg begynte som sagt i uke 9 i mitt første svangerskap... så er absolutt ikke uvanlig å begynne med det uten at det må være et dårlig tegn:)

Anonymkode: 125c4...f29

Dette er mitt andre svangerskap og jeg hadde ingen plager med bekkenet i første, kan det likevel plutselig dukke opp? Alle svangerskap er jo forskjellig, sier de 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: c07d1...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...