AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hei Jeg har fått sånn melbiller eller noe i skapet. Så løsningen blir å pælme alt og benytte plast eller glasskrukker. Men så ser jeg jo at jeg har masse forskjellig korn, linser, bønner, geriljamel, potetmel, maismel.. Altså masse! Til baking osv. Har også 147 typer med krydder. Er det feks en ide å kjøpe større plastbokser å ha flere forskjellige type ting oppi istedet for én ting i én krukke? Når en boks koster 79 kr, så tenker jeg det blir flere tusen kr i kun oppbevaring. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f7637...7c8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Svært mye krydder, får en si. Anonymkode: cb22a...0c0
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei Jeg har fått sånn melbiller eller noe i skapet. Så løsningen blir å pælme alt og benytte plast eller glasskrukker. Men så ser jeg jo at jeg har masse forskjellig korn, linser, bønner, geriljamel, potetmel, maismel.. Altså masse! Til baking osv. Har også 147 typer med krydder. Er det feks en ide å kjøpe større plastbokser å ha flere forskjellige type ting oppi istedet for én ting i én krukke? Når en boks koster 79 kr, så tenker jeg det blir flere tusen kr i kun oppbevaring. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f7637...7c8 På hytta mi er det ikke trygt for mus. Derfor har jeg alle melposer, frø osv i en kraftig plastkasse med godt lokk. Den har fast plass på kjøkkenbenken. Jeg har sukker, havregryn, ris og pasta i norgesglass. Krydderet rører de ikke, men sikkert greit å putte det også i en større beholder. Om du er redd for at det er melbiller i posen så kan du træ en plastpose over den og knytte igjen, så kommer de ingen vei. Endret 21. juni 2021 av Hvemsomhelst
Fru-Krok Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har kjøpt store plastboks som går inn i hyllene. En til bakevarer en til pasta,ris og div. Krydder kommer jo gjerne i glass og lukkeposer så de er trygge. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Takk for tips ❤️ Da tenker jeg at jeg kjøper store bokser og har flere ting oppi og heller lokker godt 😊 Krydderne jeg kjøper kommer i pose, men ikke åpne lukke pose.. Anonymkode: f7637...7c8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg har fått sånn melbiller eller noe i skapet. Så løsningen blir å pælme alt og benytte plast eller glasskrukker. Men så ser jeg jo at jeg har masse forskjellig korn, linser, bønner, geriljamel, potetmel, maismel.. Altså masse! Til baking osv. Har også 147 typer med krydder. Er det feks en ide å kjøpe større plastbokser å ha flere forskjellige type ting oppi istedet for én ting i én krukke? Når en boks koster 79 kr, så tenker jeg det blir flere tusen kr i kun oppbevaring. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f7637...7c8 Farlig gode kaker du lager av dette eller?! 🙊 ...til krydder i poser har jeg noen rektangulære smale bokser med tett lokk. De har skillevegger og bredden er litt bredere enn en krydderpose. Blir nesten som en kartotekboks for krydder. Husker ikke hvor jeg kjøpte de da de er 10 år gamle, men kan muligens være Ikea. Anonymkode: 9283c...fa9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Farlig gode kaker du lager av dette eller?! 🙊 ...til krydder i poser har jeg noen rektangulære smale bokser med tett lokk. De har skillevegger og bredden er litt bredere enn en krydderpose. Blir nesten som en kartotekboks for krydder. Husker ikke hvor jeg kjøpte de da de er 10 år gamle, men kan muligens være Ikea. Anonymkode: 9283c...fa9 Hahah ser det nå 😂 Jeg har også noen plastbokser, men de er uten lokk, så må kjøpe noen med lokk 😅 Anonymkode: f7637...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå