AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Som en forvirret jomfru mann sliter jeg med å finne ut hva som gjør en attraktiv for kvinner. De sier ting som at de vil ha en snill, omtenksom mann. Men vi alle vet at dette ikke stemmer. De som får mest fitte er de som ikke kunne bry seg mindre om hva en kvinne føler. Så er det så lett som at kvinner liker maskulinitet akkurat som menn liker femininitet? Hvorfor unngår kvinner å si dette? Anonymkode: 342f7...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Incel much? Tenker vi har sølibatforklaringen din der jeg. Anonymkode: e2132...3d5 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg forstår ikke, en mann kan da både bære maskulin og snill/omtenksom samtidig? Anonymkode: 93ecb...df0 51
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Du mener at det å være maskulin er det samme som å være en psykopat som driter i hva andre føler? Da har vi isåfall ganske ulikt syn på hva maskulinitet innebærer, og det er også ganske rart at du tror at alle kvinner bare er sammen med psykopater. Har du sett rundt deg? Er mennene du kjenner som er i et forhold slik du beskriver? Anonymkode: 6b8c5...791 22
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Fordi kvinner er jugepaver, ikke til å stole på Anonymkode: 87193...814 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Har lagt merke til at flere som skriver at de ikke får seg dame bruker de samme ordene som deg: "de får seg ikke fitte". Høres ut som et lite tiltrekkende kvinnesyn. Anonymkode: be00f...d9a 39
Trolltunge Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Vi liker selvtillit, flørt og gutter og menn som gjør det lett for oss å trives sammen med dem. Det hjelper lite å være en snill gutt/mann om du knapt våger prate med oss, og gjør deg selv veldig usynlig. Så om selvtillit til å prate og ha det kjekt med kvinner er en maskulin kvalitet i dine øyne har du rett. Selv om menn med feminine trekk også trekker damer om de har trygghet til å prate, flørte og gjøre det lett å trives med dem. Er synlige. Våger å være det. Vi kvinner overser menn som ikke våger å tre frem. Menn overser også kvinner som ikke våger å tre frem. 16
jaromei Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Jeg er en kvinne som ikke tiltrekkes av den typiske maskuline mann. Men hva er maskulinitet uansett? Jeg tror det er en myte at det er kun maskuline menn som "får fitte". Det er mulig at mange kvinner tiltrekkes fysisk av muskler og maskuline trekk, men til slutt tror jeg at de fleste ønsker en som heller er snill og omtenksom. Så er det også stor forskjell på hva man tiltrekkes av fysisk eller emosjonelt. Og ikke minst hvilke følelser man lytter til. Hvis man baserer tiltrekkelsen kun på utseende, er det nok fort gjort å havne i et forhold som ikke varer. Men her var det vel ikke snakk om forhold, men om sex? 🤔 6
ClausSaus Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Som en forvirret jomfru mann sliter jeg med å finne ut hva som gjør en attraktiv for kvinner. De sier ting som at de vil ha en snill, omtenksom mann. Men vi alle vet at dette ikke stemmer. De som får mest fitte er de som ikke kunne bry seg mindre om hva en kvinne føler. Så er det så lett som at kvinner liker maskulinitet akkurat som menn liker femininitet? Hvorfor unngår kvinner å si dette? Anonymkode: 342f7...5cb Fordi kvinner liker å fremstille seg selv som beskjedne, med små krav. Og grunnen er at de er alt annet enn beskjedne, med en lang liste av kriterier de vurderer menn ut fra. Men det kan de ikke innrømme, for da må de plutselig svare på hva de på sin side har å tilby i retur. Og da blir det så vanskelig. Bedre å bare late som om man bare "vil ha en som er snill". Ikke noe mer, liksom. Om det så skulle komme ett eller annet null deisende uten å ha annet å tilby enn at han er en grei kar, ja da er det jo ikke vanskelig å bare ignorere ham. Og så kan du eventuelt påstå at han ikke var snill likevel. Ingen som stiller kritiske spørsmål som «Øhhh… hvordan vet du det, du har jo ikke engang snakket med fyren?» eller noe sånt – for det er "kvinnehat", må vite. Og han som spør er sikkert en incel med liten tiss. Det kan du ihvertfall påstå, selv om du aldri har sett hverken ham eller tissen hans. Ingen spør nemlig om det heller. Kort sagt: Skal du være storforlangende må du ha vett til å late som om du ikke er det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 Ser du på damer som «fitte» man får seg, forstår jeg godt du er singel Anonymkode: 23dad...a34 23
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 Jeg skyr de typisk maskuline brølapene som pesten. Anonymkode: 8a295...4bb 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 Er lei sinte menn på kg... Anonymkode: 4b3c1...ab7 15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Som en forvirret jomfru mann sliter jeg med å finne ut hva som gjør en attraktiv for kvinner. De sier ting som at de vil ha en snill, omtenksom mann. Men vi alle vet at dette ikke stemmer. De som får mest fitte er de som ikke kunne bry seg mindre om hva en kvinne føler. Så er det så lett som at kvinner liker maskulinitet akkurat som menn liker femininitet? Hvorfor unngår kvinner å si dette? Anonymkode: 342f7...5cb Hvorfor stiller du spørsmål om noe du allerede har overbevist deg selv om og insisterer på er sant? Anonymkode: c3386...bff 15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 Skjønner ikke hvor ts har dette fra - synes det er mange kvinner som sier de liker maskuline menn jeg. Det er en av de foretrukne egenskapene jeg hører oftes. Men hva legger man egentlig i maskulin? Anonymkode: 1cf4a...219 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: de som ikke kunne bry seg mindre om hva en kvinne føler. Så er det så lett som at kvinner liker maskulinitet akkurat som menn liker femininitet? Anonymkode: 342f7...5cb Hva har dette med maskulinitet å gjøre? Anonymkode: 2af60...d4d 4
Guppy88 Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 Det å være maskulin betyr ikke at man ikke samtidig kan være snill og omsorgsfull. Hvis vi går til Hollywood og tror at vi vet personligheten til folk, er for eksempel Dwayne Johnson, Jason Momoa og Will Smith maskuline menn, samtidig som de virker snille og omsorgsfulle. 10
ClausSaus Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 … jeg har forøvrig gitt et litt mer grundig svar her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1486065-singel-og-mistet-litt-håpet-på-kjærlighet-hva-med-barn/?do=findComment&comment=27774397
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Legger merke til at TS ikke svarer på noen av spørsmålene han får i tråden, noe som tyder på at han egentlig ikke ønsker å debattere. Anonymkode: c3386...bff 8
Era Vulgaris Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en forvirret jomfru mann sliter jeg med å finne ut hva som gjør en attraktiv for kvinner. De sier ting som at de vil ha en snill, omtenksom mann. Men vi alle vet at dette ikke stemmer. De som får mest fitte er de som ikke kunne bry seg mindre om hva en kvinne føler. Så er det så lett som at kvinner liker maskulinitet akkurat som menn liker femininitet? Hvorfor unngår kvinner å si dette? Anonymkode: 342f7...5cb Her er forklaringen på hvorfor du er jomfru. Den dagen du klarer å se på kvinner som mennesker, og ikke kun en fitte på to bein, så løsner det nok, skal du se. En skikkelig mann har et skikkelig kvinnesyn, og det har ikke noe med det du mener er maskulint å gjøre. 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå