Hedda-78 Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Engel nummer 100 er tilbake!! Rota meg visst bort i Gulleple-skogen mens eg var på flyttefot, men no har Hedda funne vegen ut av skogen igjen og er tilbake i menigheita! Men det ser ikkje ut som om nokon har savna meg mens eg var borte... :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hiha! Velkommen tilbake engel nr 100, ta litt pærebrus! Har litt nystakt vaffel om du vil ha også... Satt faktisk og leste medlemslista isted, og tenkte: "Her var det jammen mange jeg ikke har sett på lenge!" så jeg savna alle jeg... synes det er så utrolig stille fra (nesten) alle medlemene. Det er flere som ikke har gitt lyd fra seg i det siste. Men hihuuu! Nå blir det mer party igjen! Den bortkomne datter har vendt tilbake! Nå er det virkelig godt tilfelle å zmake på ekno zåm zom det zuzerrrr........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå