Gå til innhold

Koronapass blir allerede brukt på festivaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror du det går?

Blir billettene solgt eller mangel på deltakere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke vaksinert tar du en test noen timer før ingen big deal. 

• Liker 1
Skrevet
Sitat

TESTET 1400 FOR CORONAVIRUSET - ALLE TESTENE VAR NEGATIVE

Lørdag og søndag testet Brann til sammen 1400 tilskuere som ville se kamp på stadion. Ingen av disse testene var positive, skriver BT.

– Alt gled superfint, og resultatet viser at det er lite smitte i samfunnet nå, sier Brann-lege Magnus Myntevik til BT.

Kommunens smittetall viser at det ble registrert én ny smittet i Bergen det siste døgnet.

– Er du overrasket over at ingen testet positivt?

– Nei. Det er et lavt smittetrykk for tiden. De som mistenker at de er syke, prioriterer ikke å gå på Brann-kamp. Men vi merker oss tallene fra Brann, sier smittevernoverlege Egil Bovim.

• Liker 1
Skrevet
Værre skrev (32 minutter siden):

Er du ikke vaksinert tar du en test noen timer før ingen big deal. 

Fri fra jobb, lang kø for kunne ta testen-ser mange problemer her.

• Liker 3
Skrevet
ostekaker skrev (8 minutter siden):

Fri fra jobb, lang kø for kunne ta testen-ser mange problemer her.

Da får du vente. Finnes nok av folk som klarer å møte opp ett par timer før for test. 

• Liker 1
Skrevet
Værre skrev (7 minutter siden):

Da får du vente. Finnes nok av folk som klarer å møte opp ett par timer før for test. 

Hva snakker du om? Jeg snakker ikke om meg spesefik.

• Liker 4
Skrevet
ostekaker skrev (6 minutter siden):

Hva snakker du om? Jeg snakker ikke om meg spesefik.

Var ikke noe problem å fylle brann stadion så du lager bare hypotetiske problemer. 

• Liker 1
Skrevet
Værre skrev (19 timer siden):

Var ikke noe problem å fylle brann stadion så du lager bare hypotetiske problemer. 

Okay 

• Liker 1
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet

Nei takk. Sier good riddance til sånne type arrangementer som skal pine folk igjennom testing og tvangsvaksinering. Den type folk som godtar sånt er sikkert veldig festlige og spennende mennesker, og de får kose seg sammen i sin eksklusive klubb.

Skrevet
Bremnes.Kari skrev (21 minutter siden):

Nei takk. Sier good riddance til sånne type arrangementer som skal pine folk igjennom testing og tvangsvaksinering. Den type folk som godtar sånt er sikkert veldig festlige og spennende mennesker, og de får kose seg sammen i sin eksklusive klubb.

Pining? Da må du ha lav smerteterskel 😂

Er snakk om en bomullspinne I nesa i 5 sekunder. 

• Liker 1
Skrevet
Bremnes.Kari skrev (1 time siden):

Ja, jeg kan tenke meg en del tenker sånn, er jo ikke mange som har fått vaksinen, værtfall I Oslo.

• Opprett ny...