AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 For en del år siden brukte jeg en chanel parfyme, det var en rund lyserosa flaske og den var så god. Var på et parfymeri her om dagen og der var det 5 flasker chanel og alle så like ut 🙄 Damen i butikken sa at ingen av de er nye så er skikkelig i dilemma. Har sett på nettet men ingen nettbutikker selger Chanel. Det er vel 7 år siden jeg brukte den., Noen som vet hvem jeg mener? Anonymkode: 9f658...a91
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Tror de lukter ganske likt og helt forferdelig etter min mening. Alle brukte den for noen år siden og glad det er over. Google original chance Chanel eller noe sån. Anonymkode: 6b6d9...abd 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror de lukter ganske likt og helt forferdelig etter min mening. Alle brukte den for noen år siden og glad det er over. Google original chance Chanel eller noe sån. Anonymkode: 6b6d9...abd Enig. Grusomt søt🤮 Anonymkode: afddc...47f
Bina Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Det er antagelig Chanel Chance eau tendre eller Chanel chance eau vive. De er ikke like tunge som den originale Chanel Chance. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Jeg fikk nylig tak i den originale Chanel Chance fra Fredrik & Louisa (fysisk butikk). Dette er den med brun/gul væske. Den rosa versjonen heter Eau Tendre, og er fryktelig søt. Litt Escada-ish. Det finnes også en limegrønn som heter Eau Fraiche. https://www.chanel.com/no/fragrance/chance/ Anonymkode: 48ddb...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå