Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden brukte jeg en chanel parfyme, det var en rund lyserosa flaske og den var så god. Var på et parfymeri her om dagen og der var det 5 flasker chanel og alle så like ut 🙄 Damen i butikken sa at ingen av de er nye så er skikkelig i dilemma. Har sett på nettet men ingen nettbutikker selger Chanel. Det er vel 7 år siden jeg brukte den., Noen som vet hvem jeg mener? 

Anonymkode: 9f658...a91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de lukter ganske likt og helt forferdelig etter min mening. Alle brukte den for noen år siden og glad det er over. Google original chance Chanel eller noe sån. 

Anonymkode: 6b6d9...abd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror de lukter ganske likt og helt forferdelig etter min mening. Alle brukte den for noen år siden og glad det er over. Google original chance Chanel eller noe sån. 

Anonymkode: 6b6d9...abd

Enig. Grusomt søt🤮

Anonymkode: afddc...47f

Skrevet

Det er antagelig Chanel Chance eau tendre eller Chanel chance eau vive. De er ikke like tunge som den originale Chanel Chance. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nylig tak i den originale Chanel Chance fra Fredrik & Louisa (fysisk butikk). Dette er den med brun/gul væske.

Den rosa versjonen heter Eau Tendre, og er fryktelig søt. Litt Escada-ish. Det finnes også en limegrønn som heter Eau Fraiche.

https://www.chanel.com/no/fragrance/chance/

Anonymkode: 48ddb...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...