Gå til innhold

Våger ikke si at jeg liker anal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr. Han er god i sengen, men han er ikke så erfaren. Jeg er litt «redd» for å si at jeg er glad i anal, redd for at han skal synes det er ekkelt.

Føler jo de fleste menn synes dette er positivt, men jeg vet jo ikke helt sikkert. 

Skal jeg være ærlig å si det?

Anonymkode: 5210f...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg holder på med en fyr. Han er god i sengen, men han er ikke så erfaren. Jeg er litt «redd» for å si at jeg er glad i anal, redd for at han skal synes det er ekkelt.

Føler jo de fleste menn synes dette er positivt, men jeg vet jo ikke helt sikkert. 

Dette er bare å fortelle. Anal er såpass mainstream nå at det hadde jeg ikke bekymret meg for. Dersom han ikke liker det er det vel like greit å finne ut nå?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Grandidosa83 skrev (1 minutt siden):

Dette er bare å fortelle. Anal er såpass mainstream nå at det hadde jeg ikke bekymret meg for. Dersom han ikke liker det er det vel like greit å finne ut nå?

Godt poeng!

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er sikkert lurt å holde informasjonen litt tilbake. I motsetning til det man kan få inntrykk av her inne, er vi faktisk en god del menn, som helst vil slippe.

Anonymkode: f2b6d...438

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare begynne å spørre ham hva han liker i senga? Ikke nødvendigvis mens dere har sex. Så spør du bare hva han tenker om analsex? Så kan du bare si at du liker det. Enten liker han det, liker det ikke eller har ikke prøvd det. Kommunikasjon er alfa omega for et godt sexliv! 

Anonymkode: bfe58...679

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I kampens hete så fører du inn en finger bak på deg selv. Han tar tegninga på hva han skal gjøre videre

Anonymkode: 87eb8...e16

• Liker 2
Skrevet

Kommunikasjon i senga er viktig..

Jeg spurte enkelt og greit exen om hun ville prøve anal sex, og hun sa ja bare vi smurte oss godt og jeg var forsiktig inn og litt i starten,  greit nok det..

Hadde hun sagt nei, hadde ikke det vært noe problem egentlig,  da hadde vi ikke gjort det 

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å penetrere rompen, men overraskende mange menn synes det er "mææææ" eller "æsj", er min erfaring. 

Men elsker du analsex er jo det dumt å slutte med det? Ergo du må fortelle det til han. 

Hvis analsex er veldig viktig for deg så får du inkludere det på datingprofilen din neste gang ;) Da får du svar fra bare de som elsker deg ;) AO ❤️

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er fint å snakke om sex. Dersom han ikke har erfaring med analsex og du ønsker analsex, kan du jo lære ham hva som er godt for deg. Åpenhet om sex gir bedre og tryggere sex, og en bedre relasjon mellom dere. Han trenger jo ikke bli med på noe han ikke selv har lyst til. 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jo være typisk uflaks om akkurat du treffer på en fyr som ikke liker det. Si enten rett ut, at du ønsker det, eller begynn å stimulere deg selv analt. Å møte ham i senga, med en buttplug allerede på plass, er også et ganske sterkt signal 😊

Anonymkode: 13cf8...a7a

• Liker 1
Skrevet

Bare å fortelle det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I 69 begynner du forsiktig med en finger i hans, så sjekker du reaksjonen, responderer han bra, kan dere gå videre derfra.

Anonymkode: 31742...be2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er sikkert lurt å holde informasjonen litt tilbake. I motsetning til det man kan få inntrykk av her inne, er vi faktisk en god del menn, som helst vil slippe.

Og det er helt greit, vel? Fordi ene parten liker noe betyr det ikke at den andre må være med.

Men man vet ikke før man tar det opp.

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er jo greit å få sortert vekk før man blir for involvert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes også det var flaut å spørre, og tullet litt med det først. Da fant jeg fort ut at han ikke var noe interessert i anal. Kjedelig for min del, men jeg har løst det med å kjøpe meg en passende dildo som jeg bruker i rumpa når jeg er alene hjemme. Jeg har prøvd å foreslå analplugg mens vi har sex, men han er ikke noe fan av det heller....

Anonymkode: dfb59...492

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det løser man enkelt med å spørre «hvor går grensen din? Ok, ja - liker du dette? Hva med sånn?»

🤷‍♀️

Sier han njæ, kan man si «jeg liker det, ikke sånn, dittogdatt er helt OK».

Anonymkode: 7e668...a1d

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

I 69 begynner du forsiktig med en finger i hans, så sjekker du reaksjonen, responderer han bra, kan dere gå videre derfra.

Anonymkode: 31742...be2

Bare nei, nei, nei. Kommunikasjon. Man kjører ikke på uten å snakke sammen først. 

15 minutter siden, Alterego666 said:

Enig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (44 minutter siden):

Ja, for begge parter kan det jo være det - ikke minst for den som ikke ønsker å bli pådyttet analsex eller som helst vil slippe mas om det. Hvis partneren er viktigere for TS enn analsex, er det forøvrig fornuftig å sondere terrenget med litt finesse istedenfor å plumpe rett ut i.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg syntes også det var flaut å spørre, og tullet litt med det først. Da fant jeg fort ut at han ikke var noe interessert i anal. Kjedelig for min del, men jeg har løst det med å kjøpe meg en passende dildo som jeg bruker i rumpa når jeg er alene hjemme. Jeg har prøvd å foreslå analplugg mens vi har sex, men han er ikke noe fan av det heller....

Anonymkode: dfb59...492

Fornuftig fremgangsmåte og løsning:)

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis partneren er viktigere for TS enn analsex, er det forøvrig fornuftig å sondere terrenget med litt finesse istedenfor å plumpe rett ut i.

Jeg er enig i det. Mange gode praktiske tips her i denne tråden.

Jeg er selvsagt også enig i at begges preferanser er like viktige. Jeg er ingen analsex-fundamentalist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...