AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hvis Arbeiderpartiet ønsker en rødgrønn regjering med Miljøpartiet De grønne og kong Harald sier NEI. Ville du da støttet kongen eller Miljøpartiet De Grønne? Er et miniparti(1 person på Stortinget) viktigere enn Norges velstand? Anonymkode: 90493...150
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Jeg ville rømt landet om MDG satt i regjering Anonymkode: 365db...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville rømt landet om MDG satt i regjering Anonymkode: 365db...f7d Jeg følger etter! At den ekstremistiske gjengen der skal ha mange folk inn på Stortinget og evt komme i regjering gjør at jeg mister nattesøvnen.... Helt ok at vi har et parti som fokuserer på miljø og får ting på dagsordenen, men de folka der er jo som en sekt. Skeptisk. Meget skeptisk. Anonymkode: 1b04a...e58 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis Arbeiderpartiet ønsker en rødgrønn regjering med Miljøpartiet De grønne og kong Harald sier NEI. Ville du da støttet kongen eller Miljøpartiet De Grønne? Er et miniparti(1 person på Stortinget) viktigere enn Norges velstand? Anonymkode: 90493...150 Du er ganske ute å kjøre om du vurderer å støtte et statskupp fordi du er redd noen skal ta fra deg dieselbilen din Anonymkode: 391af...55d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå