Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kjenner meg sikkert igjen i denne tråden og noen lurer sikkert på hvordan det går. Jeg har blitt meg selv igjen, nå kan jeg lage en plan. Det var ett skjokk jeg fikk, kjenner såklart noe, men ikke noe som forstyrrer meg.

Jeg vil ut av dette forholdet på en best mulig måte. Det er ingen som vil tro på meg, han er psykopat, helt ufattelig syyykt. Men jeg kan love absolutt alt jeg eier for at det stemmer. Jeg ser og forstår hvorfor mange gifter seg, får barn og lever med psykopater i 20 + år. Det er mer enn en kunst å avsløre dem. Men jeg har. Lurer på om han vet at jeg vet, men hva han føler iforhold til det, er sikkert ingenting. Han er en robot og han er livsfarlig å dele livet med. Han er ikke fysisk, men de som har opplevd, de vet at det som ikke er fysisk er helt ubegripelig gale.

Men nå har jeg familie med lignende forstyrrelse og som vil gjøre tiden etter dette bruddet vanskelig for meg. Jeg vet at det blir helt forferdelit å forholde meg til de etter dette falske forholdet som har vart så lenge. 

Jeg er fri, har ingen barn og ikke fast jobb heller. En plan jeg tenkte var å faktisk flytte til en helt annen by og starte livet helt på nytt. Få jobb og boplass i den nye byen og begynne å skape nye relasjoner som er nlye igjennomtenkt. Jeg vil dette, jeg har ingenting i denne byen her å gjøre. Jeg må vekk.

Men hvordan skal jeg klare det med en god følelse?  Jeg må langt bort fra psykopaten og narsissistene i familien. Ny by,ny jobb, nye venner... Jeg vil det. Hjelp? Råd? Ts❤

Anonymkode: b2417...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...