Gå til innhold

Hvis du fikk 1 million ekstra i året . Men du måtte slutte å spise kjøtt og fisk, hadde du gjort det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det.

Anonymkode: 38227...055

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle nok klart dei i ett år for å betale ned på huslånet, så lenge jeg fortsatt kunne spise egg og ost.

Anonymkode: 55e50...5a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lett!!! 

Anonymkode: b2dcf...4df

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har vært vegetarianer i 30 år,så hadde vært fint om det hadde vært med tilbakevirkende kraft 😄

Anonymkode: 43731...65e

• Liker 4
Skrevet

Nop, tror jeg ikke jeg hadde giddet prøve engang. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jakt og fiske er så viktig for meg at jeg heller ville gitt avkall på i alle fall 90% av lønna i dag for å drive med det på fulltid.

Anonymkode: 62b85...244

AnonymBruker
Skrevet

Ja uten tvil! 😄 Jeg er vegetarianer nå på 15 året nå, har prøvd meg som veganer i ett år og gikk tilbake til vegetar, men hadde tatt et vegan raw food år for en mill glatt! 😊

Anonymkode: f2dbe...f36

AnonymBruker
Skrevet

Ja uten tvil. Får dekket omega3-behovet via linfrø?

Anonymkode: be9e5...80f

AnonymBruker
Skrevet

Uten problem. Hadde savnet både burger og biff, men for en million i året kunne jeg nok holdt det gående en stund, ja! Hadde vurdert det selv om du fjernet en null på summen også. 

Anonymkode: a4e24...b50

• Liker 1
Skrevet

1million? Who cares..jeg vet hvordan industrilandbruket vårt misshandler dyr i enorm skala! Kan slutte å spise kjøtt helt gratis jeg!!

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er uansett begrenset hvor mye penger man trenger for å leve greit, å leve et godt liv med god mat er viktigere enn å ha mye penger for meg. Veganere har flere sjukdommer og mangel på vitaminer og mineraler, vil ikke bli sjuk pga. det.

Anonymkode: c824c...6ce

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg spiser nesten bare sjømat, men lager også middager uten, så det hadde jeg gjerne gjort for et år. Så ville jeg feiret med hummer når året var gått 😂

Skrevet

Tja. Jeg er ikke vegetarianer, men mine hverdagsmiddager er likevel overveiende vegetariske, så jeg er vant til å spise slik. 

En million i året er ganske mye, men jeg sliter veldig med å leve etter strenge regler som andre definerer for meg. Personlig frihet står høyt. Så sannsynligvis ville jeg takket nei og fortsatt å leve slik jeg gjør (som er et bra nok liv, uansett). 

Skrevet

Nei. Aldri. Om det hadde vært å droppe kjøtt og fisk for en viss periode, skulle jeg ha tatt utfordringen, men jeg kommer aldri til å kutte det ut. 

• Liker 1
Skrevet
Fabienne skrev (4 minutter siden):

Tja. Jeg er ikke vegetarianer, men mine hverdagsmiddager er likevel overveiende vegetariske, så jeg er vant til å spise slik. 

En million i året er ganske mye, men jeg sliter veldig med å leve etter strenge regler som andre definerer for meg. Personlig frihet står høyt. Så sannsynligvis ville jeg takket nei og fortsatt å leve slik jeg gjør (som er et bra nok liv, uansett). 

Samme her. SÅ mye penger er det ikke at jeg skulle gi avkall på friheten til å spise hva jeg vil, når jeg vil. 
Spiser kanskje 70-80 % vegetarisk per i dag, men du verden jeg koser meg godt med svinenakke koreansk vis, pinnekjøtt og andre godsaker.

Hadde jeg fått forsikring at jeg skulle seile gjennom livet uten alvorlig/ hemmende / irriterende sykdom og daue med støvlene på- da hadde jeg sagt ja til en million i året og fått innsnevret noe av friheten min.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, lett.

Har alltid vært fattig, og kommer nok ikke til å ha god råd med det første. Dette hadde vært verdt det for meg.

Finnes mange gode, dog litt dyrere, alternativer til sånt. Hadde også kost meg ekstra med ting som ost og smør, og egg.

Men jeg går ut ifra at jeg kan avslutte dealen etterhvert hvis jeg føler pengene ikke blir verdt det mer.

Anonymkode: 87555...4cf

AnonymBruker
Skrevet

Lett, vært veggis i over 30 år og veganer i 5. Give it to me! 

Anonymkode: d45a3...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Åh ja, lett! Skulle gått ned i stillingsprosent, kjøpt drivhus og brukt tiden på å dyrke, bli kjent med nye matvarer og teste nye oppskrifter 🤩 Gjør det allerede men har for lite tid 😔

Anonymkode: a5ee6...320

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk!

Anonymkode: 8a1bc...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...