Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken app ville du anbefalt?

Har så vidt vært innom møteplassen, men syntes ikke søkefilteret der fungerte godt. Er også på tinder, men der ser det ut som det stort sett bare er bilder, jeg blir ikke interessert i noen bare på bakgrunn av et bilde, må ha tekst. Nå har ikke jeg betalt noe der, de vil at jeg skal betale for å se hvem som liker meg, og det er visst fryktelig mange. Til tross for at jeg ikke har fylt ut mye på profilen og bare har ett bilde....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært på møteplassen, og synes ikke den har fungert noe greit. Har ikke vært det utvalget av menn som jeg er interessert i der. Prøvd den appen i to perioder som singel. Hadde hell på Sukker. Der skriver man en del i profilen, i hvert fall de som ønsker. Det fungerte for min del, og hadde flere jeg chattet godt med der. Tenker Tinder kan fungere greit også jeg om man er klar på hva man ønsker. Man luker fort vekk de som ikke er seriøse på Tinder tenker jeg...

Anonymkode: 53888...dfc

• Liker 1
Skrevet

Møteplassen vil jeg ikke anbefale. Har bare negative erfaringer derfra. Sukker er bedre i så måte. Fb-dating også, hvert fall om man kan klare å lure seg unna alle de "amerikanske" folka 😄 

Tinder også helt ok, men vær klar på hva du vil og sorter ut de som ikke er noe for deg.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (1 time siden):

Møteplassen vil jeg ikke anbefale. Har bare negative erfaringer derfra. Sukker er bedre i så måte. Fb-dating også, hvert fall om man kan klare å lure seg unna alle de "amerikanske" folka 😄 

Tinder også helt ok, men vær klar på hva du vil og sorter ut de som ikke er noe for deg.  

Man kan da skrive mye på møteplassen og lage solide profiler. Hvem som er der varierer stort gjennom året, og skal man få klaff må man være litt heldig at den rette er der. Det samme gjelder alle datingapper. Har selv møtt en kvinne på Møteplassen, og hun var veldig grei. Vi datet en del, men vi passet ikke sammen. Etter dette har jeg funnet kjæreste på en nisje dating sted. Det var jo bare flaks at vi var der inne samtidig :)  Hadde aldri møtt henne noe annet sted. Om det varer over tid vil bare tiden vise. I dagens samfunn har man aldri noe garanti for noe langvarig forhold uansett.

Anonymkode: 3af12...d13

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Man kan da skrive mye på møteplassen og lage solide profiler. Hvem som er der varierer stort gjennom året, og skal man få klaff må man være litt heldig at den rette er der. Det samme gjelder alle datingapper. Har selv møtt en kvinne på Møteplassen, og hun var veldig grei. Vi datet en del, men vi passet ikke sammen. Etter dette har jeg funnet kjæreste på en nisje dating sted. Det var jo bare flaks at vi var der inne samtidig :)  Hadde aldri møtt henne noe annet sted. Om det varer over tid vil bare tiden vise. I dagens samfunn har man aldri noe garanti for noe langvarig forhold uansett.

Anonymkode: 3af12...d13

Ja det kan man, men jeg har aldri møtt så mange negative menn som på møteplassen. Det må jeg si. Vet om folk som har truffet hverandre der og det er sikkert like mulig der som andre steder - det handler vel litt om flaks.  Men min erfaring er stort sett negativ , dessverre. 

• Liker 2
Skrevet
Måneskinn skrev (7 timer siden):

Ja det kan man, men jeg har aldri møtt så mange negative menn som på møteplassen. Det må jeg si. Vet om folk som har truffet hverandre der og det er sikkert like mulig der som andre steder - det handler vel litt om flaks.  Men min erfaring er stort sett negativ , dessverre. 

Deler denne erfaringen. Blir kontaktet av menn som er langt utenfor det jeg søker både i alder, geografisk og interesser. Og mange nekter å godta et høflig avslag. Sukker er bedre.

• Liker 2
Skrevet

Bra. Jeg har opprettet en profil nå på sukker. Har kontakt med tre stykker, ingen av de er helt min type utseendemessig, men hvem vet...

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan sende en flørt på sukker?

Har en som sender meg flørter. Greit det, men ingen av oss har betalt, så ingen av oss kan skrive til den andre.  Om jeg finner en jeg synes er verd det som ikke har betalt, skal jeg vurdere å gjøre det. Men han som sender meg flørter bor laangt unna. Men jeg har en annen jeg har lyst å sende en flørt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...