Sirisiriss Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 (endret) I vinduskarmen min har det kommet en ganske stygg flekk etter en terrakottapotte (en rødlig sirkel). Jeg har forsøkt å fjerne flekken med ordinært vaskemiddel uten hell. Vurderer å prøve klor, men redd for at det ødelegger utforingen/karmen. Vinduskarmen er av typen ferdigmalt hvit karm i tre. Har noen tips til hvordan jeg kan fjerne flekken? Endret 21. juni 2021 av Sirisiriss
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Male over vannskaden. Anonymkode: 09756...056 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Har du prøvd med sånn hvit magic svamp/flekkfjerningssvamp? Anonymkode: 9ced1...e96
Million Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg tror malingen har sugd opp fargen og er umulig å fjerne. Den ligger nok ikke bare på "overflaten", men er sugd nedi malingsfargen. Det beste er å gi karmen et nytt malingsstrøk. Prøv å finne ut hvilken fargekode/hvitfarge det er, da det finnes dusinhvis av hvite fargetoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå