Gå til innhold

Voldtatt av en kompis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her litt nummen i kroppen. Vet ikke helt hva jeg skal tenke, eller gjøre. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg må få det ut. Jeg har ikke fortalt noen andre enn personen som er involvert om hva som skjedde.

Dette innlegget kan være litt vondt for noen å lese, så hvis du har blitt voldtatt, eller er sensitiv, så kan det være best om du ikke leser. 

På lørdag var jeg hos en kompis å drakk. Det var bare oss to, men det har vært oss to mange ganger før. Vi drakk, pratet og danset. Vi har vært venner i mange år, men vi finner som regel ikke på noe utenom når vi tar noe godt i glasset sammen. 

Klokken ble mye, og jeg tenkte det var på tide å komme seg hjem. Plutselig tok han tak i hånden min og førte meg inn på soverommet. Han rev av buksa mi, og sa med en veldig streng tone at jeg skulle ta av toppen. Jeg sa nei, prøvde å strekke meg til buksa, men han blokkerte den fra meg, for så å gjenta at jeg skulle ta av meg resten, strengere denne gangen. Jeg ble helt lamslått, jeg gråt, og kjente at jeg var redd. Jeg tok av meg toppen og ble hevet på sengen. Han utførte ganske hard oralsex på meg, mens han puttet aggressive fingre inni meg. Jeg gråt og vred meg. Jeg lå der, ba om at han skulle stoppe, og ba om at jeg skulle ta affære og gjøre noe. Slå, sparke, klore, skrike.. Noe. Men jeg bare lå der i egne tårer. Han gjorde seg til slutt ferdig, og skulle nå over til å ha sex med meg. Heldigvis for meg var han for full, og kunne ikke få den stiv nok. Han ramlet av og sovnet. 

Det tok meg ikke mange sekunder før jeg var på beinå for å få på meg klær. Jeg måtte så ut i stua for å hente vesken min, og når jeg var på vei tilbake var han våken. Jeg kunne se at han ikke husket hva som hadde skjedd, så jeg latet som ingenting. Jeg ville bare ut. Han spurte om å få en klem før jeg gikk, og jeg gikk motvillig med på det. Men så gle klemmen over til kyss, og jeg kunne kjenne hendene hans på meg igjen. Denne gang klarte jeg å vri meg unna og sprang til skoene mine og kom meg ut. 

Jeg vil ikke anmelde, men jeg føler meg litt fortapt. Jeg er redd for å si det til noen, fordi alle vil jo ønske å vite hvem det var, og jeg vil ikke at han skal få det rykte på seg. Han ble enormt dårlig da han hørte hva som hadde skjedd, og han var lei seg. Han er ikke slik edru, og det har aldri skjedd før mens vi har drukket heller. 

Men jeg sitter med litt tanker i hodet. Ble jeg voldtatt? Ja. Jeg trodde aldri det skulle skje med meg, og at det i tillegg skulle være en venn. Off, nei, jeg måtte bare få det ut. Har vurdert å ta kontakt med voldteksmottaket, men har ikke gjort det enda. 

Anonymkode: 519ea...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler du ble det, må du gjøre noe med det..

Enkelt og greit 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble du. Oppsøk krisesenter eller voldtektsmottak🧡 Og aldri aldri treff denne "kompisen" igjen! Kanskje han ikke har gjort det før (tviler litt på at hsn aldri har krysset grenser før da men), men ingen er så fulle at de ikke burde klare å stoppe når den andre gråter. Det er faen meg drøyt. 

Anonymkode: 6819c...634

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det ble du. Oppsøk krisesenter eller voldtektsmottak🧡 Og aldri aldri treff denne "kompisen" igjen! Kanskje han ikke har gjort det før (tviler litt på at hsn aldri har krysset grenser før da men), men ingen er så fulle at de ikke burde klare å stoppe når den andre gråter. Det er faen meg drøyt. 

Anonymkode: 6819c...634

Du ble voldtatt, og du bør gjøre to ting; aldri møt kødden igjen, og få råd på Krisesenteret!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol er roten til mye fælt

Anonymkode: ba073...555

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det å lure på? Du ble voldtatt. Dere var fulle. Begge to, ikke bare deg.
Det er fullt på tide for deg å lære nå at du ikke kan være bare venn med en gutt/mann noen gang. Slutt å tro at det er mulig. Skjerm deg fra menn i fylla. Bestevennen din er ikke en mann som før eller siden ønsker seg sex med deg.

Anonymkode: a739f...aa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du anmelde. 

Anonymkode: 166eb...e8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er verst her er faktisk at han kan ha gjort dette med andre tidligere og enda verre, han vil kunne gjøre det samme mot andre jenter senere også. Hvis du tør å finne kreftene og motet til å anmelde, så vil du kanskje kunne sørge for at han ikke gjentar det.

Jeg ble voldtatt av ekskjæresten min på litt lignende vis. Stupull og jeg gråt og gråt og gråt mens jeg bad ham slutte, han ga seg ikke før han hadde kommet. Så sa han unnskyld og holdt rundt meg.. Helt sykt. Jeg var (like) under myndig alder og turte ikke anmelde fordi da ville foreldrene mine få vite at jeg hadde drukket.

Mange år senere traff jeg på ei jente som han hadde datet litt og hun fortalte at han hadde prøvd å voldta henne på mer brutalt vis. Hun anmeldte ikke fordi hun kom fra en veldig religiøs familie. Hun kjente til en annen jente som han hadde voldtatt og både hun og jeg angret dypt på at vi ikke tok tak med det samme. Jeg angrer fremdeles på det.

Tenk deg godt om TS ❤️

Anonymkode: b81b1...26c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...