AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Del Skrevet 21. juni 2021 Kan man laste de ned gratis? Elsker Podcaster....og tenker lydbøker må være deilig å høre på. Koster det noe forresten? Anonymkode: 2a843...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 21. juni 2021 #2 Del Skrevet 21. juni 2021 På appen BookBites kan du registrere bibliotekskortet ditt og låne lydbøker på lik linje som du låner bøker på fysisk bibliotek. Det koster ingenting. Ellers har du apper som storytel og fabel. Da betaler du en fast sum i mnd og kan høre på lydbøkene så mye du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Del Skrevet 21. juni 2021 Med appen Bookbites kan du låne digitale lydbøker gratis via bibliotekene. Du laster ned appen og logger deg inn med en bruker via biblioteket ditt. Det fungerer som vanlige bibliotek på den måten at man må stå på venteliste hvis boka er utlånt, og lånetiden er fire uker. Man får forlenget lånetiden hvis det ikke er venteliste. Anonymkode: eac6e...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Del Skrevet 21. juni 2021 atropos skrev (1 minutt siden): På appen BookBites kan du registrere bibliotekskortet ditt og låne lydbøker på lik linje som du låner bøker på fysisk bibliotek. Det koster ingenting. Ellers har du apper som storytel og fabel. Da betaler du en fast sum i mnd og kan høre på lydbøkene så mye du vil. åååå tusen takk for tips. Da skal jeg leite frem bibliotekkortet mitt:) Anonymkode: 2a843...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med appen Bookbites kan du låne digitale lydbøker gratis via bibliotekene. Du laster ned appen og logger deg inn med en bruker via biblioteket ditt. Det fungerer som vanlige bibliotek på den måten at man må stå på venteliste hvis boka er utlånt, og lånetiden er fire uker. Man får forlenget lånetiden hvis det ikke er venteliste. Anonymkode: eac6e...e53 Er det Appstore? Kan jeg laste ned appen hvis jeg har samsungtlf?:) Anonymkode: 2a843...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 21. juni 2021 #6 Del Skrevet 21. juni 2021 Jeg tror den skal gå på alle typer. Jeg har AppStore, men fikk tipset fra venninnen min som jeg tror har android, så jeg regner med at du kan søke det frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. juni 2021 #7 Del Skrevet 21. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det Appstore? Kan jeg laste ned appen hvis jeg har samsungtlf?:) Anonymkode: 2a843...d02 jeg har den på Android 😊 hører selv ikke lydbøker, men har lest innmari mye etter jeg begynte å bruke appen Endret 21. juni 2021 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Del Skrevet 21. juni 2021 BookBites funker på Samsung, jeg har hat den lengenå. Eneste ulempen er at når det kommer til lydbøker på slike bibliotekapper, så er det begrensning på hvor mange bøker det er lov å låne pr mnd. Er usikker på om det er forskjell fra bibliotek til bibliotek, men igjennom vårt bibliotek kan man låne 5-7 pr mnd eller noe i den duren. Det har med at bibliotekene må betale for de lydbøker som lånes ut. Du må også være obs på at ikke alle bibliotekene bruker bookbites,så det må du sjekke ut om ditt bibliotek benytter denne appen. Du bør også laste ned appen Allbok, det er lydbokappen til deichmanske bibliotek. Da må du knytte ditt nasjonale lånekort til deichmanske, så er det bare å høre ivei😊 Anonymkode: 988ea...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #9 Del Skrevet 22. juni 2021 atropos skrev (18 timer siden): På appen BookBites kan du registrere bibliotekskortet ditt og låne lydbøker på lik linje som du låner bøker på fysisk bibliotek. Det koster ingenting. Ellers har du apper som storytel og fabel. Da betaler du en fast sum i mnd og kan høre på lydbøkene så mye du vil. Takker for svar...har registrert meg og funnet boka jeg vil høre på. Men det kommer bare frem " read"....hvordan få den frem som lydbok? ts:) Anonymkode: 2a843...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå