Gå til innhold

Lydbøker....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man laste de ned gratis? Elsker Podcaster....og tenker lydbøker må være deilig å høre på. Koster det noe forresten?

Anonymkode: 2a843...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På appen BookBites kan du registrere bibliotekskortet ditt og låne lydbøker på lik linje som du låner bøker på fysisk bibliotek. Det koster ingenting. 
Ellers har du apper som storytel og fabel. Da betaler du en fast sum i mnd og kan høre på lydbøkene så mye du vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med appen Bookbites kan du låne digitale lydbøker gratis via bibliotekene. Du laster ned appen og logger deg inn med en bruker via biblioteket ditt. Det fungerer som vanlige bibliotek på den måten at man må stå på venteliste hvis boka er utlånt, og lånetiden er fire uker. Man får forlenget lånetiden hvis det ikke er venteliste. 

Anonymkode: eac6e...e53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
atropos skrev (1 minutt siden):

På appen BookBites kan du registrere bibliotekskortet ditt og låne lydbøker på lik linje som du låner bøker på fysisk bibliotek. Det koster ingenting. 
Ellers har du apper som storytel og fabel. Da betaler du en fast sum i mnd og kan høre på lydbøkene så mye du vil.

åååå tusen takk for tips. Da skal jeg leite frem bibliotekkortet mitt:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med appen Bookbites kan du låne digitale lydbøker gratis via bibliotekene. Du laster ned appen og logger deg inn med en bruker via biblioteket ditt. Det fungerer som vanlige bibliotek på den måten at man må stå på venteliste hvis boka er utlånt, og lånetiden er fire uker. Man får forlenget lånetiden hvis det ikke er venteliste. 

Anonymkode: eac6e...e53

Er det Appstore? Kan jeg laste ned appen hvis jeg har samsungtlf?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den skal gå på alle typer. Jeg har AppStore, men fikk tipset fra venninnen min som jeg tror har android, så jeg regner med at du kan søke det frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det Appstore? Kan jeg laste ned appen hvis jeg har samsungtlf?:) 

jeg har den på Android 😊

hører selv ikke lydbøker, men har lest innmari mye etter jeg begynte å bruke appen :)

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

BookBites funker på Samsung, jeg har hat den lengenå. Eneste ulempen er at når det kommer til lydbøker på slike bibliotekapper, så er det begrensning på hvor mange bøker det er lov å låne pr mnd. Er usikker på om det er forskjell fra bibliotek til bibliotek, men igjennom vårt bibliotek kan man låne 5-7 pr mnd eller noe i den duren. Det har med at bibliotekene må betale for de lydbøker som lånes ut.

Du må også være obs på at ikke alle bibliotekene bruker bookbites,så det må du sjekke ut om ditt bibliotek benytter denne appen. 

Du bør også laste ned appen Allbok, det er lydbokappen til deichmanske bibliotek. Da må du knytte ditt nasjonale lånekort til deichmanske, så er det bare å høre ivei😊

Anonymkode: 988ea...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
atropos skrev (18 timer siden):

Takker for svar...har registrert meg og funnet boka jeg vil høre på. Men det kommer bare frem " read"....hvordan få den frem som lydbok? ts:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...