AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hallo. Jeg har testet positivt på eggløsningstester to dager i rad nå. Er det normalt? Burde jeg teste i kveld eller i morgen for å se om den har blitt negativ? Hvis den blir negativ, hva skal jeg registrerer i Flo appen da? Jeg er helt ny på dette.. Anonymkode: 45625...3e9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Ja, helt normalt at man får positiv test flere dager på rad. Test hver ettermiddag til den er negativ igjen. Eggløsning kommer 12-48t etter den har blitt negativ igjen (oftest på natt). Ang flo appen aner jeg ikke, da jeg ikke kjenner til den. Anonymkode: 960d9...a73
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Det vil jeg tro er normalt i og med at egget lever en god stund Anonymkode: c31bb...f14
Amatariel Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Helt normalt med positiv test i to dager. Noen har enda flere dager også. I vinter hadde jeg positiv test i fire dager på rad... Positiv test betyr jo ikke at egget slipper NÅ så, det betyr at LH er så høyt at det snart slipper. Og snart er veldig relativt og individuelt. Derfor er det veldig greit å teste helt til man får en negativ EL-test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå