Armonia Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Det er altså spørsmålet. Lagde en stor kjele igår, og skal ha til middag idag. Har laget så mye at jeg tror kanskje vi ikke klarer å spise opp alt på to middager. Har jo allerede kokt en gang....
Gjest piaf Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Hvis dere ikke klarer å spise alt idag, ville jeg ihvertfall bare varmet opp så mye som jeg regnet med ville bli spist. Resten kan fint stå i kjøleskapet til i morgen, eller det kan fryses. Men noen sier jo at fårikål er best syvende dagen det varmes opp, så kanskje andre vil ha andre synspunkter?
Fat Sally Lee Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg har ikke noe godt svar, men personlig synes jeg fårikålen blir bedre og bedre jo flere ganger den varmes opp... (inntil et visst punkt, selvfølgelig ) Endret 11. september 2005 av Cocktail
Armonia Skrevet 11. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2005 Takk for svar Har allerede satt den til oppvarming, så det blir litt vanskelig å ta av noe nå. Og så vet man jo aldri hvor mye man spiser, det er jo så godt Får bare hive innpå imorgen, skal nok klare å spise det opp
Arkana Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Jeg er en av de som synes får-i-kål absolutt er best andre dagen, og varmer gjerne opp en tredje også. Men etter det pleier det ikke å være mer igjen.
Gjest piaf Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Takk for svar Har allerede satt den til oppvarming, så det blir litt vanskelig å ta av noe nå. Og så vet man jo aldri hvor mye man spiser, det er jo så godt Får bare hive innpå imorgen, skal nok klare å spise det opp ← Hvis du i morgen har en rest igjen som ikke er nok til en hel middag, kan du lage utrolig god lapskaus med fårikål som basis. Kutt opp kjøtt og kål i mindre biter, tilsett rotgrønnsaker, purre og poteter og kok mørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå