Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste hvor vi har vært sammen i omtrent en måned. Vi møttes gjennom felles kjente, men var begge to på Tinder før vi begynte å date. 
Så snart vi begynte å date, sa han klart i fra om at han ikke chattet med andre damer på Tinder, og at han ville jeg skulle vite dette. Etter vi ble sammen fjernet jeg meg fra Tinder-kortstokken, da jeg ikke er på jakt etter andre.  Så fikk jeg beskjed fra ei venninne med et screen shot der min kjæreste var "Nylig aktiv" på Tinder. Det var som et slag i magen. Vet ikke om det betyr at han bruker Tinder aktivt, men ser slik ut. Bør jeg ta dette opp med han? Har ikke lyst til å henge ut min venninne, så hvordan skal jeg evt legge det frem for han?

Anonymkode: 1fc2b...fbd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en kjæreste hvor vi har vært sammen i omtrent en måned. Vi møttes gjennom felles kjente, men var begge to på Tinder før vi begynte å date. 
Så snart vi begynte å date, sa han klart i fra om at han ikke chattet med andre damer på Tinder, og at han ville jeg skulle vite dette. Etter vi ble sammen fjernet jeg meg fra Tinder-kortstokken, da jeg ikke er på jakt etter andre.  Så fikk jeg beskjed fra ei venninne med et screen shot der min kjæreste var "Nylig aktiv" på Tinder. Det var som et slag i magen. Vet ikke om det betyr at han bruker Tinder aktivt, men ser slik ut. Bør jeg ta dette opp med han? Har ikke lyst til å henge ut min venninne, så hvordan skal jeg evt legge det frem for han?

Jeg ville gjort det slutt om jeg var deg, du trenger ikke ta det opp i det hele tatt. Noe så respektløst

Anonymkode: 2409a...a86

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til Tinder, men er det noen mulighet for at han "vært aktiv" for å si nei til evt. henvendelser og gjøre det klart at han er opptatt?

Anonymkode: b7535...1b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde laget ny anonym profil og prøvd å få match med han. Tatt kontakt og sett hva som skjedde. Ikke sikkert han er ærlig om du spør rett ut.

Anonymkode: 9404a...5ae

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde laget ny anonym profil og prøvd å få match med han. Tatt kontakt og sett hva som skjedde. Ikke sikkert han er ærlig om du spør rett ut.

Det kan være en god ide. Men da må jeg lage en falsk profil, blir ikke slik oppdaget og medfører utelukkelse fra Tinder?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan være en god ide. Men da må jeg lage en falsk profil, blir ikke slik oppdaget og medfører utelukkelse fra Tinder?

Oj, det vet jeg ikke 🤔 Kanskje noen andre kan svare på det? Må man verifisere kontoen med epost eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo be om å få se appen på telefonen hans, så kan du selv se når han sist skreiv med noen andre. 

Anonymkode: 608dc...9c3

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville bare tatt det opp med han. Fortell at ei venninne fant han på tinder. Da skjønner du fort om han lyver eller ikke mtp reaksjon. Bedre det enn å snike rundt, tenker nå jeg. 

• Liker 44
Skrevet
1 minutt siden, Sassinach said:

Jeg ville bare tatt det opp med han. Fortell at ei venninne fant han på tinder. Da skjønner du fort om han lyver eller ikke mtp reaksjon. Bedre det enn å snike rundt, tenker nå jeg. 

Mye bedre løsningen enn mange av de andre forslagene her

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge ut ett bilde av f. eks. bare underdelen av kroppen på tinder (altså helt anonymt), ingen krav om ansiktsbilde der. Trenger ikke skrive tekst. Legg inn preferanse på alder for å skrenke inn søket, og gjerne med kort avstand når du vet han er i nærheten. Ikke sikkert han matcher deg, men da ser du i hvert fall om han er der... Husk å ta skjermbilde 😉

) Han kunne i det minste hatt skjult profil...) 

Anonymkode: 7e593...761

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er Aktiv-statusen til å stole på? 

Anonymkode: bc48b...b8e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er Aktiv-statusen til å stole på? 

Anonymkode: bc48b...b8e

Det er akkurat det jeg er i tvil om. Så av den grunn er jeg litt redd for å begynne å beskylde han for noe

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør for jeg vet ikke. 

Men vil den ikke vise aktiv om han gikk inn der, for å slette seg? 

Anonymkode: 31a43...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare spør for jeg vet ikke. 

Men vil den ikke vise aktiv om han gikk inn der, for å slette seg? 

Anonymkode: 31a43...52d

Det samme tenkte jeg – men da hadde vel ikke profilen vært synlig lenger? Med mindre han og venninna var inne samtidig? 🤔

Anonymkode: 32a25...380

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må registreres med tlf nr og nå er det en ny funksjon på tinder det man kan «skjule» seg fra kontaktene man har på tlf. Han kan feks gå på innstillinger og skrive deg inn der, så lager du deg en profil så vil ikke du se han om han har gjort det. 

Jeg tror stort sett den nylig aktiv stemmer. Er ikke noe gale å si til han «du, venninnen min så deg på tinder og du var nylig aktiv. Hvorfor er du på tinder?». Må være lov å spørre.

Anonymkode: b2eba...321

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Tinder som tidsfordriv. Ikke fordi jeg er på jakt etter noen. Kan det være tilfelle her?

Men det har jeg fortalt han jeg dater, og vi ler av det. 

Anonymkode: dc0d9...4a4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oj, det vet jeg ikke 🤔 Kanskje noen andre kan svare på det? Må man verifisere kontoen med epost eller noe?

Få en venninne til å gi deg bilder som hun kan hjelpe med å verifisere? 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende at han bare har vært innom for å fjerne kortet sitt? Skjønt da skal venninnen din bare se han hvis han allerede har likt henne, eller hun har fått han opp akkurat før han rakk å fjerne det. Jeg ville spurt rett ut. Men hadde gjort det ansikt til ansikt så jeg kunne se reaksjonen.

Anonymkode: 1319f...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så fikk jeg beskjed fra ei venninne med et screen shot der min kjæreste var "Nylig aktiv" på Tinder

Les denne setningen 3-4 ganger. 
Nylig aktiv på tinder (med andre ord, han har fortsatt tinder) - Når jeg ble sammen med dama jeg datet fra tinder, så slettet jeg profilen min så snart vi hadde avklart at vi var i et forhold. 

Det du kan gjøre er å spørre om hvorfor han fortsatt kan finnes på tinder av dine venninner. Hvis han svarer at han har ''glemt'' å slette profilen, så føler jeg at dette blir rimelig tynn suppe. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke kjenner venninna di kan jo hun prøve seg? 🤷‍♀️

Anonymkode: 6c5b3...3a6

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...