AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg vil gjerne høre deres erfaring med hvordan åpnung/modning dere hadde hos jordmorkontrollen rundt termindato? Anonymkode: f32dc...d3b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Hadde 3-4cm, og var nesten helt avflatet. Fødte ei uke senere.. Anonymkode: abf86...9c4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 3 cm ei uke før termin. Fødte 4 dager over termin. Anonymkode: 92170...e56
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil gjerne høre deres erfaring med hvordan åpnung/modning dere hadde hos jordmorkontrollen rundt termindato? Anonymkode: f32dc...d3b Bare så du vet, det er ikke rutine å sjekke underlivet på vanlig jordmorkontroll hos kommunejordmor Virker som om noen er veldig opptatt av det og spør om det, men det er ikke en del av rutineoppfølging. Jeg har aldri blitt sjekket for åpning eller modning før jeg var i fødsel på sykehuset, fordi jeg har ikke gått over termin. Hvis man går til uke 41 blir man sendt på terminkontroll på fødeavdelingen, og der kan det er være aktuelt med underlivsundersøkelse Anonymkode: 74244...1bb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå