AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hei! Lastet meg ned tinder, og tinder gull. Anser meg selv som over gjennomsnittet kjekk, men har ikke blitt så mye likes. Er det normalt? Eller får dere menn, og evt damer, masse matches hver dag? Anonymkode: 3fdad...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Lunaris skrev (21 minutter siden): Ca ti Er du mann? Anonymkode: 3fdad...3ee
Gjest Lunaris Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du mann? Anonymkode: 3fdad...3ee Nei men en venn av meg får omtrentlig ti per dag.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Lunaris skrev (Akkurat nå): Nei men en venn av meg får omtrentlig ti per dag. Damn, det er mye. Er han veldig kjekk/attraktiv? Anonymkode: 3fdad...3ee 1
Blått Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Spørs jo hvor mange du sveiper til høyre også da.. er jo ikke realistisk med 10 om dagen om du bare sveiper 1-2 til høyre hver dag.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Lastet meg ned tinder, og tinder gull. Anser meg selv som over gjennomsnittet kjekk, men har ikke blitt så mye likes. Er det normalt? Eller får dere menn, og evt damer, masse matches hver dag? Anonymkode: 3fdad...3ee Alle menn anser seg selv som «over gjennomsnittet kjekk» eller «gjennomsnittlig Kjekk».. mest trolig er du helt gjennomsnittlig i og med du selv tror du er spesielt kjekk. Anonymkode: ff1c0...a01 8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har vært på en uke nå. Er 46 år og tror jeg er litt over gjennomsnitt attraktiv av utseende, og godt over når det gjelder fritidsaktiviteter, fysisk form, utdannelse og slike ting. Jeg har gått gjennom omtrent alt av profiler i alderen 34-50. Fått 30 likes og fire matcher. Har noen hypoteser: 1. Damer har ofte ikke betalt abonnement og må vente på at de får treff på noen de selv liket for en stund siden. Menn betaler for å kommunisere og oppdage hvem som liker dem. 2. Tinder gir deg noen falske likes fra utlandet. Vil at du skal oppdatere fra pluss til gold for å se likes. Men er det likes fra alle de jeg har gått gjennom ville det jo vært mange av de 30 som hadde vært reelle matcher. 3. Mye lettere å få match når du bor i oslogryta, både fra kvinner som ønsker en mann fir livet og de som vil ha en kort flørt/sex. Jeg taper på å ikke bo nært nok Oslo. 4. Mange av profilene er ikke fra Norge eller det området du har definert. Foreslår damer som liksom er innenfor 10 mil og som bor i Danmark eller Sverige… Anonymkode: 8d388...8b0 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle menn anser seg selv som «over gjennomsnittet kjekk» eller «gjennomsnittlig Kjekk».. mest trolig er du helt gjennomsnittlig i og med du selv tror du er spesielt kjekk. Anonymkode: ff1c0...a01 Fått høre det av alle vennene mine, og får alltid dameblikk på meg. Så jeg er den "kjekke" i gruppen. Jeg er brannmann, mulig det har noe å si. Anonymkode: 3fdad...3ee
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 Jeg får omtrent en håndfull matches i uka. Jeg er nok ikke den kjekkeste her i landet Men blant de kjekkeste er nok rimelig å si. Om din situasjon er normal kommer an på hvor mye over gjennomsnittet du er. Men uansett er du nok ikke langt unna hva du kan forvente. Anonymkode: 510dd...491 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får omtrent en håndfull matches i uka. Jeg er nok ikke den kjekkeste her i landet Men blant de kjekkeste er nok rimelig å si. Om din situasjon er normal kommer an på hvor mye over gjennomsnittet du er. Men uansett er du nok ikke langt unna hva du kan forvente. Anonymkode: 510dd...491 Hva vil en håndfull si? Over 10 matches per dag? Og bor du i Oslo? Anonymkode: 3fdad...3ee
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 1-5 matcher I året om du er vanlig mann. Anonymkode: 1ca2c...910 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1-5 matcher I året om du er vanlig mann. Anonymkode: 1ca2c...910 Håper du kødder. Anonymkode: 3fdad...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du kødder. Anonymkode: 3fdad...3ee Hvis ikke du er super kjekk får du ikke mange matcher I året. Hvor gammel er du? Jeg er 31 og fikk 5 matcher når jeg sveiper ja til alle i løpet av ett år. Kun en fysisk date. https://forskning.no/ntnu-partner-sex/tinder-er-bortkastet-tid-for-de-fleste/1600397 For dem som ikke oppnår tilfeldig sex uten bruk av Tinder, byr ikke Tinder på mange nye muligheter, sier postdoktor Trond Viggo Grøntvedt ved Institutt for psykologi ved NTNU. Han er en av forskerne bak en ny artikkel i tidsskriftet Evolutionary Psychological Science som tar for seg bruk av Tinder. Mislykkes du utenfor Tinder, er det altså neppe mye å hente ved bruk av Tinder heller. – For dem som faktisk oppnår seksuelle relasjoner utenfor Tinder, gir Tinder-bruk kun begrenset økning i antall one night stands, fortsetter Grøntvedt. De samme lykkes som lykkes ellers – Stort sett er det de samme folkene som lykkes på Tinder som lykkes ellers i livet med å oppnå tilfeldige seksuelle forhold, sier professor Leif Edward Ottesen Kennair ved Institutt for psykologi ved NTNU. De har tidligere funnet at Tinder-bruk ikke førte til en økning i one night stands. Anonymkode: 1ca2c...910 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis ikke du er super kjekk får du ikke mange matcher I året. Hvor gammel er du? Jeg er 31 og fikk 5 matcher når jeg sveiper ja til alle i løpet av ett år. Kun en fysisk date. https://forskning.no/ntnu-partner-sex/tinder-er-bortkastet-tid-for-de-fleste/1600397 For dem som ikke oppnår tilfeldig sex uten bruk av Tinder, byr ikke Tinder på mange nye muligheter, sier postdoktor Trond Viggo Grøntvedt ved Institutt for psykologi ved NTNU. Han er en av forskerne bak en ny artikkel i tidsskriftet Evolutionary Psychological Science som tar for seg bruk av Tinder. Mislykkes du utenfor Tinder, er det altså neppe mye å hente ved bruk av Tinder heller. – For dem som faktisk oppnår seksuelle relasjoner utenfor Tinder, gir Tinder-bruk kun begrenset økning i antall one night stands, fortsetter Grøntvedt. De samme lykkes som lykkes ellers – Stort sett er det de samme folkene som lykkes på Tinder som lykkes ellers i livet med å oppnå tilfeldige seksuelle forhold, sier professor Leif Edward Ottesen Kennair ved Institutt for psykologi ved NTNU. De har tidligere funnet a Anonymkode: 1ca2c...910 5 matches ila ett år er jo ekstremt lite. Da må en jo være svært lite attraktiv. Jeg får ihvertfall 2-3 matches ila uka. Anonymkode: 3fdad...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 5 matches ila ett år er jo ekstremt lite. Da må en jo være svært lite attraktiv. Jeg får ihvertfall 2-3 matches ila uka. Anonymkode: 3fdad...3ee Du får se om det forsetter. Alle får ett par matcher I begynnelsen. Anonymkode: 1ca2c...910 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får se om det forsetter. Alle får ett par matcher I begynnelsen. Anonymkode: 1ca2c...910 Har ikke damer tinder gull da? Og ser hvem som gir dem likes? Anonymkode: 3fdad...3ee
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Fikk mellom 1000-2000 likes om dagen på tinder den måneden jeg var der inne med 8 års alderspenn: endte på 43000 før jeg sletta hele greia. Vet jo ikke hvor man skal starte 🤔 K27 Anonymkode: 4544b...636 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært på en uke nå. Er 46 år og tror jeg er litt over gjennomsnitt attraktiv av utseende, og godt over når det gjelder fritidsaktiviteter, fysisk form, utdannelse og slike ting. Jeg har gått gjennom omtrent alt av profiler i alderen 34-50. Fått 30 likes og fire matcher. Har noen hypoteser: 1. Damer har ofte ikke betalt abonnement og må vente på at de får treff på noen de selv liket for en stund siden. Menn betaler for å kommunisere og oppdage hvem som liker dem. 2. Tinder gir deg noen falske likes fra utlandet. Vil at du skal oppdatere fra pluss til gold for å se likes. Men er det likes fra alle de jeg har gått gjennom ville det jo vært mange av de 30 som hadde vært reelle matcher. 3. Mye lettere å få match når du bor i oslogryta, både fra kvinner som ønsker en mann fir livet og de som vil ha en kort flørt/sex. Jeg taper på å ikke bo nært nok Oslo. 4. Mange av profilene er ikke fra Norge eller det området du har definert. Foreslår damer som liksom er innenfor 10 mil og som bor i Danmark eller Sverige… Anonymkode: 8d388...8b0 Mann 45 - Kom vel opp i 99+ likes fyrste veka og rundt 10 matchar med veldig selektiv sveiping. Vil ikkje tru eg er den mest attraktive, men har ok bileter og tekst, tippar eg. 1. Ueinig. Damer som heng kronisk på Tinder har betalt abo og ser med ein gang om du likar dei. Er no mitt inntrykk. Men så vil ein gjerne ikkje matche med damer som er kronisk på Tinder for dei er det jo av ein grunn 2. Masse fakes og Tinder masar fælt på at du skal betale for å sjå kven som likar deg. Men kvifor sjå alle damene du ikkje har lika? 3. Ja, masse meir damer i Oslo. Bur heller ikkje der så har lågare likes pga det. 4. Ja, masse utanlandske damer. Verdensborger-funksjonen er noko drit, ikkje interessert i å sveipe damer i langvekkistan. Vil kun ha innan min definerte radius eg. Anonymkode: 0bea7...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå