AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hva slags bluse bruker i dag? Jeg skal kjøpe meg noen nye for de jeg har ser ikke bra ut. Har du noen link og vise til så hadde det vært fint. Også er jeg usikker på hva jeg skal kjøpe i farger eller hvit også. Anonymkode: b47be...b58
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Bruker ikke bluser. Jeg er ikke 70 år. Anonymkode: 1bf59...58c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Athena79 skrev (4 timer siden): Bluse bruker jeg aldri. Hvorfor svare da? 😄 Ts, hvilke prisgruppe ser du etter? 😃 Jeg synes selected femme har mye fint, kaffe, opus og morgan, ikke så dyrt. Handler alle på zalando. Mitt siste kjøp var fra kaffe, i en blå farge, denne er avslappet da, og ikke så pyntet (om det er det du ser etter) Synes litt farge er fint om sommeren, så har du en fin hvit bluse ville jeg kjøpt en i fare åså ☺️ Bildet av den blå (denne brukte jeg idag, fra kaffe) og min favoritt i hvitt fra opus. Anonymkode: 2111b...b4f 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor svare da? 😄 Ts, hvilke prisgruppe ser du etter? 😃 Jeg synes selected femme har mye fint, kaffe, opus og morgan, ikke så dyrt. Handler alle på zalando. Mitt siste kjøp var fra kaffe, i en blå farge, denne er avslappet da, og ikke så pyntet (om det er det du ser etter) Synes litt farge er fint om sommeren, så har du en fin hvit bluse ville jeg kjøpt en i fare åså ☺️ Bildet av den blå (denne brukte jeg idag, fra kaffe) og min favoritt i hvitt fra opus. Anonymkode: 2111b...b4f Du kan spør anonym over meg om det samme....
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Athena79 skrev (9 minutter siden): Du kan spør anonym over meg om det samme.... Er du 14 år? Anonymkode: 305ec...e3d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå