Gå til innhold

The Well......

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjest laPistola skrev (På 22.6.2021 den 11.39):

For mange har det tydeligvis det. Har jo blitt stengt flere ganger for sperm «overalt « av Mattilsynet, og vært mange saker der kvinner ikke har orket og være der for menn åpenlyst runker når de ser på dem. Kanskje det er « tryggere» med partner 🤷‍♀️

The Well har aldri blitt stengt av Mattilsynet.

• Liker 2
Skrevet
MayorSantos skrev (12 timer siden):

Vet ikke hvilket år sakene fra media du sikter til er fra. Tviler sterkt på at det er fra etter Covid-19? 

du nevner du leste anmeldelser? 

her er en fra senga på Spa-hotellet The Well etter 3 dager på anlegget;

————————————————-
Liker du bading, badstu og Jacuzzi? Da er TheWell en «must» opplevelse. Beste Spa-anlegg jeg har vært på (8-9 stk totalt). TheWell sitt spatilbud er soleklart best i Norge, slår Farris Bad på variasjon, størrelse og antall «stasjoner»

Litt av hva de har;

Utebasseng (oppvarmet)

4x Jacuzzier (2 ute, 2 inne)

Innebasseng (gigantisk) m/«massasjestråle stasjoner» ca 28-30 stk

Meditasjonsrom (oppvarmet)

Tørrbadstu (7-8 forskjellige)

Dampbadstu (3-4 forskjellige)

Avslapningsrom (stue/biblotek innredning m/gratis kaffe/te

Solsenger ute ved pool, også skjermet vekk fra pool

Liggesenger inne

Lounge møbelgrupper inne og ute

Dusjer (7-8 forskjellige typer m/varmt/kaldt, 2-4 type stråler på hver)

Dusjgrotte 

Vanngrotter (2-3 varme)

Kald kulp (iskaldt)

Mat;

5 stjerners Frokost buffet (høy europeisk standard). Dog ikke egen omelettkokk (i-lands problem)

Digg lunsj resturant (Brasseriet), var også middagsplass. Veldig casual hele dagen. 

Asiatisk «fine-dining» (Mori), kule asiatisk inspirerte retter. Top item; Waguy biff (750kr)

Snackbar for enkel snack 

obs! veldig overpriset (Coca Cola = 65kr, Mangoispinne (Nude) = 65kr, Kanelbolle = 55kr)

Gratis vann og gratis isbiter hele dagen. 

Dagspass; 595kr

Hotellrom (god standard) for 2 pers med 1 overnatting og 2x spa-dager; 2800kr

Jeg anbefaller alle å prøve TheWell.

Badetøy/nakenhet;

Mellom stasjoner SKAL alle ha på badekåpe. 

Bading og Jazuzzi = valgfritt å ha på badetøy eller ikke. 

Sauna (tørr & våt): alle må være nakne men sitte/ligge på håndkle både på rompe og føtter. De fleste dekker seg til med et enkelt tynt håndkle man får kjøpt for 80kr

Tirsdager er en dag der man har lov til å ha på badetøy på alle stasjoner/rom. Men andre gjester kan være nakne. 

i dag Søndag var 90% i utebassenget i badetøy. 

fredag var det kanskje 50-50%

———

Ikke døm TheWell før man har prøvd. 

15.min m/bil fra Oslo. Buss 83 fra sentrum. 

prøv det! Gjør det!

Dette hørtes faktisk veldig bra ut! Takk for info:)

Anonymkode: 2ea85...32b

• Liker 4
Skrevet

Var på Farris bad for første gang for litt siden og så tre par som åpenbart klådde på hverandre og ville ha sex. Hun ene satt og skræva over typen sin i boblebadet. kvalmt. det var ikke mange der den dagen heller

Anonymkode: 4511f...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var på Farris bad for første gang for litt siden og så tre par som åpenbart klådde på hverandre og ville ha sex. Hun ene satt og skræva over typen sin i boblebadet. kvalmt. det var ikke mange der den dagen heller

Så spennende da :) Har selv gitt flere handjobs i steam saunaen på the well...til ukjente, sinnsykt spennende.

Anonymkode: d45c5...707

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Så spennende da :) Har selv gitt flere handjobs i steam saunaen på the well...til ukjente, sinnsykt spennende.

Det betyr at du er mann? 

Anonymkode: 8b41e...e19

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr at du er mann? 

Anonymkode: 8b41e...e19

Nei, kvinne i 40åra. Sikter meg mest inn på de i slutten av 20åra, de drømmer ofte om en "Milf".

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei det var nasty og det er du og 

Screen_Shot_2020-04-28_at_12.21.48_PM.jpg

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hjertelig takk for at du bidrar til å fyre opp under The Wells rykte om at det er en creepy og seksuelt ladet plass. Kjempebra!!!

Jeg skulle ønske at hvis du ikke klarer å la være å klå på kjønnsorganer på The Well, heller holder seg langt vekk derfra. Om du ikke klarer å holde seg unna, da kunne du i hvert fall ha vett nok til å holde kjeft om det etterpå. The Well er ikke en slik plass, og de kjemper hardt for å bli tatt seriøst, men så kommer det slike som deg og ødelegger hele opplegget.... 🤬

Anonymkode: 13f52...47c

• Liker 6
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er kvalmt med det? Ser ingenting kvalmt med at andre har sex foran meg med mindre de er stygge eller overvektige. Da ser jeg helst at de lar være. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hjertelig takk for at du bidrar til å fyre opp under The Wells rykte om at det er en creepy og seksuelt ladet plass. Kjempebra!!!

Jeg skulle ønske at hvis du ikke klarer å la være å klå på kjønnsorganer på The Well, heller holder seg langt vekk derfra. Om du ikke klarer å holde seg unna, da kunne du i hvert fall ha vett nok til å holde kjeft om det etterpå. The Well er ikke en slik plass, og de kjemper hardt for å bli tatt seriøst, men så kommer det slike som deg og ødelegger hele opplegget.... 🤬

Kan du ikke dra en annen plass om du forventer deg at det skal være som et hvilken som helst annet spa? Hva er galt med at en plass er seksuelt ladet? Creepy er noe annet, men creeps finner du overalt. Er forsåvidt enig at det hadde vært en bedre plass om de hadde krav til hvem som fikk slippe inn, og diskriminerte på dette. Men det er jo ikke lov i Norge. 

Anonymkode: aa1b4...836

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er kvalmt med det? Ser ingenting kvalmt med at andre har sex foran meg med mindre de er stygge eller overvektige. Da ser jeg helst at de lar være. 

Kan du ikke dra en annen plass om du forventer deg at det skal være som et hvilken som helst annet spa? Hva er galt med at en plass er seksuelt ladet? Creepy er noe annet, men creeps finner du overalt. Er forsåvidt enig at det hadde vært en bedre plass om de hadde krav til hvem som fikk slippe inn, og diskriminerte på dette. Men det er jo ikke lov i Norge. 

Anonymkode: aa1b4...836

Det ER et spa, ikke et sted for seksuell utfoldelse.

Trodde dette var ganske tydelig iogmed at The Well kaster ut og utestenger folk for usømmelig oppførsel om de blir tipset om dette/kommer over dette selv.

Hvorfor i all vide verden MÅ folk gjøre et SPA til et sted hvor man må "finne seg i" å komme over folk som har sex, runker andre etc?

Om du/dere vil ha et sånt sted, åpne det selv og la andre spa få være i fred.

• Liker 12
Skrevet
Snok1 skrev (18 timer siden):

The Well har aldri blitt stengt av Mattilsynet.

Det har dog blitt stengt pga tarm bakterier i basseng og boblebad

Anonymkode: 8500f...bce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke et seksuelt ladet plass? Det er vell derfor de nylig har plassert masse skulpturer i skogen av mennesker og menneskelig lignende skapninger med en hard on? I denne skogen har man lov til å spasere naken rundt og ‘’nyte’’ omgivelsene. Er vell ikke lenge til skogene på Sofiemyr er det nye Svartskog

Jeg er en av de som er naboen til The well. Skogen de nå har tatt over og plassert masse seksuelle skapninger, var før en skog barn lekte i, som vi gikk på klasse tur til og hadde naturfag timer i elven like ved. Tviler sterkt på at noen barn får leke der lenger, jeg ser ingen hvertfall. Var før et familie område, nå går folk bare fort igjennom ved stien like ved

29C7F080-932C-44ED-983A-0B9DB9F5FF97.jpeg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke et seksuelt ladet plass? Det er vell derfor de nylig har plassert masse skulpturer i skogen av mennesker og menneskelig lignende skapninger med en hard on? I denne skogen har man lov til å spasere naken rundt og ‘’nyte’’ omgivelsene. Er vell ikke lenge til skogene på Sofiemyr er det nye Svartskog

Jeg er en av de som er naboen til The well. Skogen de nå har tatt over og plassert masse seksuelle skapninger, var før en skog barn lekte i, som vi gikk på klasse tur til og hadde naturfag timer i elven like ved. Tviler sterkt på at noen barn får leke der lenger, jeg ser ingen hvertfall. Var før et familie område, nå går folk bare fort igjennom ved stien like ved

Sry kommenterte under feil bruker! Kommentaren var ment til en annen

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ifølge artikkelen som skriver om åpningen av skulpturparken, så er den inngjerdet og avskjermet for omgivelsene, siden det er en forlengning av The Well? Og skulpturene er jo ikke verre enn det som også er i Vigelandsparken?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kilde: TRUST ME BRO

Annonse
Skrevet
Bålkaffe skrev (2 minutter siden):

Ifølge artikkelen som skriver om åpningen av skulpturparken, så er den inngjerdet og avskjermet for omgivelsene, siden det er en forlengning av The Well? Og skulpturene er jo ikke verre enn det som også er i Vigelandsparken?

Avskjermet og avskjermet, man ser det ikke fra bilveien nei. Men friområdet vårt har fått et kraftig innhugg, og folk tørr ikke lenger være i den skogen. Lokale stier går ikke folk på lenger. Og ja, det er en forlengelse, for de fikk jo ikke lov til å bygge i høyden, da hele opplegget bor for dominerende for vårt område. Så derfor brettet de seg utover istedenfor. 

Skulpturene er verre enn Vigelandsparken, fordi stemningen er annerledes. I Vigelandsparken er det påkledde folk og et helt annet fokus. Når kåte mennekser går rundt og nyter ‘’utsikten’’ og blir presentert erigerte kjønnsorgan, så gjør det ikke saken bedre. Eller deres fokus. Eller deres grenser for hva som er sosialt akseptert der og ikke. Det er synd at det er så mye sex fokus på The Well, og de spiller på det selv, selv om de prøver også å selge seg inn til de som bare vil på spa. Det er et blandet publikum, som er det de vil oppnå. 

Skulle ønske the well hadde mer respekt for naboer og området, og fokuserte mer på å kun være et spa for spa opplevelsen. Hadde det ikke vært så mye seksuelt fokus der, så hadde det vært litt mindre dominerende for oss naboer også. 

Helt ok å like the well, men regner med at de fleste ikke vil ha det selv, 100 meter fra boligen sin… Syntes synd på de som bor i de øverste etasjene i blokka ovenfor meg, før hadde de fin utsikt over skogen, nå ha de dominerende innsyn til at nakne folk (ofte menn) som bare står rundt om kring på området og ser kleine ut… Nakne folk som går fra A til B er en ting,  men disse mennene bare… står der… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Avskjermet og avskjermet, man ser det ikke fra bilveien nei. Men friområdet vårt har fått et kraftig innhugg, og folk tørr ikke lenger være i den skogen. Lokale stier går ikke folk på lenger. Og ja, det er en forlengelse, for de fikk jo ikke lov til å bygge i høyden, da hele opplegget bor for dominerende for vårt område. Så derfor brettet de seg utover istedenfor. 

Skulpturene er verre enn Vigelandsparken, fordi stemningen er annerledes. I Vigelandsparken er det påkledde folk og et helt annet fokus. Når kåte mennekser går rundt og nyter ‘’utsikten’’ og blir presentert erigerte kjønnsorgan, så gjør det ikke saken bedre. Eller deres fokus. Eller deres grenser for hva som er sosialt akseptert der og ikke. Det er synd at det er så mye sex fokus på The Well, og de spiller på det selv, selv om de prøver også å selge seg inn til de som bare vil på spa. Det er et blandet publikum, som er det de vil oppnå. 

Skulle ønske the well hadde mer respekt for naboer og området, og fokuserte mer på å kun være et spa for spa opplevelsen. Hadde det ikke vært så mye seksuelt fokus der, så hadde det vært litt mindre dominerende for oss naboer også. 

Helt ok å like the well, men regner med at de fleste ikke vil ha det selv, 100 meter fra boligen sin… Syntes synd på de som bor i de øverste etasjene i blokka ovenfor meg, før hadde de fin utsikt over skogen, nå ha de dominerende innsyn til at nakne folk (ofte menn) som bare står rundt om kring på området og ser kleine ut… Nakne folk som går fra A til B er en ting,  men disse mennene bare… står der… 

Hele området til The Well er omkranset av skog, bassenget har bygningen bak seg, skog til venstre, sti og parkeringsplass og skog til høyre og skog foran seg, så hvordan er det naboblokka kan se at nakne menn står omkring på området? Skulpturparken er jo inne i skogen også?

• Liker 1
Skrevet
Bålkaffe skrev (10 minutter siden):

Hele området til The Well er omkranset av skog, bassenget har bygningen bak seg, skog til venstre, sti og parkeringsplass og skog til høyre og skog foran seg, så hvordan er det naboblokka kan se at nakne menn står omkring på området? Skulpturparken er jo inne i skogen også?

Nah, fra min vinkel har bassenget bygningen til høyre, er ikke skog mellom meg og the well (kanskje litt buskas mot sør på thewell sin side og en bratt skrent på min side av veien), men det er en bilvei i mellom og de har satt opp en vegg også, men de som bor i blokkene bor over skog og vegg høyde. Området på Granholtet er også mye mer i høyden enn området som the Well ligger på. Jepp, skulpturparken med hard on’s er i skogen ja, i skogen som ble før mye brukt av innbyggerne som bor her. Men ikke nå lenger. 

Skrevet

CAEAE813-B08D-4E16-9E74-74591EBE38D0.jpeg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har dog blitt stengt pga tarm bakterier i basseng og boblebad

Enkelte områder har blitt stengt ned i påvente av full rensing og nedvasking.

Dette skjer fra tid til annen i idretts- og svømmehaller og selvsagt også i spa-anlegg. Dette er uønsket og kjedelig, men ingen indikator på at det skjer uønsket seksuell aktivitet på stedet. Eller driting, for den saks skyld.

Det er en sjanse for at Mattilsynet hadde beordret nedvasking av badet og toalettet mitt og ditt også dersom de hadde tilsynsrett.

Endret av Snok1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...