Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2021 #121 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan endte du opp med dette? Det er vel fort gjort å bli vist ut da? Anonymkode: 5e110...2fc I følge KG er folk på The Well sprengkåte folk uten selvkontroll, så det bør nærmest gå av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #122 Skrevet 28. september 2021 jeg har sett sultne peniser, men de fleste var utenlandske. jeg og venninne min satt å pratet så var et en fyr som gikk rundt oss, med penisen som gikk på kryss og tvers. tok ikke lang tid før den var full erigert. i dampbadet var en som som svømte på ryggen forbi oss, med en stor pung pose ute av vannet. i den store felles badet med boble strålene sto det en ved oss , han svømte rask opp, løp trappen opp med svær erigert tiss. plutselig så vi to tykke sperm kladder flytende forbi oss. i badstuen satt et en foran oss med full erigert penis som vibrerte, vi gikk raskt ut eller tror jeg vi hadde sett ladningen. Anonymkode: fe902...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #123 Skrevet 28. september 2021 Alterego666 skrev (59 minutter siden): I følge KG er folk på The Well sprengkåte folk uten selvkontroll, så det bør nærmest gå av seg selv? Vet at det er swingerstreff der.. Anonymkode: 5e110...2fc 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2021 #124 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vet at det er swingerstreff der.. Anonymkode: 5e110...2fc Sure….
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #125 Skrevet 28. september 2021 Alterego666 skrev (28 minutter siden): Sure…. Betyr det at du ikke tror på det? For det er i alle fall sant.. Anonymkode: 5e110...2fc
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2021 #126 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Betyr det at du ikke tror på det? For det er i alle fall sant.. Anonymkode: 5e110...2fc Jeg tviler ikke på at det skjer litt tasking i krokene, men at det er regulære swingerstreff er helt usannsynlig. Du har hverken vært på The Well eller swingerstreff? Påstanden er en fornærmelse mot både The Well og swingersmiljøene.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #127 Skrevet 28. september 2021 Alterego666 skrev (36 minutter siden): Jeg tviler ikke på at det skjer litt tasking i krokene, men at det er regulære swingerstreff er helt usannsynlig. Du har hverken vært på The Well eller swingerstreff? Påstanden er en fornærmelse mot både The Well og swingersmiljøene. Hehe.. Mente først of fremst at swingers har det som base og legger opp til å treffes der siden det er et yndet sted for dem, ikke at det nærmest er en swingersklubb. Anonymkode: 5e110...2fc
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2021 #128 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hehe.. Mente først of fremst at swingers har det som base og legger opp til å treffes der siden det er et yndet sted for dem, ikke at det nærmest er en swingersklubb. Anonymkode: 5e110...2fc Hvorfor skriver du ikke det da? Mener du at swingere ikke skal kunne omgås slik som andre venner og bekjente? Det er, tross alt, ett felles regelverk for alle besøkende.
Tiuren Skrevet 29. september 2021 #129 Skrevet 29. september 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: jeg har sett sultne peniser, men de fleste var utenlandske. jeg og venninne min satt å pratet så var et en fyr som gikk rundt oss, med penisen som gikk på kryss og tvers. tok ikke lang tid før den var full erigert. i dampbadet var en som som svømte på ryggen forbi oss, med en stor pung pose ute av vannet. i den store felles badet med boble strålene sto det en ved oss , han svømte rask opp, løp trappen opp med svær erigert tiss. plutselig så vi to tykke sperm kladder flytende forbi oss. i badstuen satt et en foran oss med full erigert penis som vibrerte, vi gikk raskt ut eller tror jeg vi hadde sett ladningen. Anonymkode: fe902...6f4 Så du mener du har opplevd mange menn som får orgasme bare av å være i nærheten av deg? 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #130 Skrevet 29. september 2021 Det er et spa. Anonymkode: 202b9...139 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #131 Skrevet 29. september 2021 Kjenner folk er på sex treff der etter stengetid. Anonymkode: 9aeb6...01d 1
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2021 #132 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjenner folk er på sex treff der etter stengetid. Anonymkode: 9aeb6...01d Altså ansatte, ikke gjester?
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2021 #133 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 23.18): Blotterne vet å holde seg oppdatert, det skal de ha. Ikke rart de beskytter The Well med nebb og klør. De må være rimelig desperate. Anonymkode: cb89d...6b5 Dersom man er blotter er det ulogisk å oppholde seg på at sted hvor alle er nakne. Er du ikke enig?
Tiuren Skrevet 29. september 2021 #134 Skrevet 29. september 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner folk er på sex treff der etter stengetid. Anonymkode: 9aeb6...01d Etter stengetid kan man vel bruke hvilket som helst lokale til sextreff om man har tilgang, bedehus eller svømmehall. Men direkte ulogisk å ha slikt i et lokale med videokamera og alarm, samt store vindusareal.... ==> Tror ikke noe på det du skriver. 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #135 Skrevet 30. september 2021 Alterego666 skrev (På 23.6.2021 den 9.17): Det er neppe stedet for deg, så smart move av deg å holde deg langt unna! Husk bare at folk som har vært der har bedre kunnskap om stedet enn deg. Så du har med andre ord vært der alle timer i døgnet der der er åpent i alle rom på en gang? Med mindre du har overvåkningskamera live 24/7, så kan vel ikke du svare på hva som skjer der? Man er bra naiv hvis man ikke tror det skjer ting der som ikke skal skje på et spabad. Er derfor jeg holder meg borte fra sånne plasser. Mange av kvinnene og mennene som er der, er der for å sikkle på unge trente kvinner og menn. Anonymkode: c2f7e...3c4
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2021 #136 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Man er bra naiv hvis man ikke tror det skjer ting der som ikke skal skje på et spabad. Man er ganske bra naiv om man ikke tror det samme skjer i svømmehaller, treningssentre, konserter, barer, arbeidsplasser, badestrender, parker og så videre og så videre. Det blir et veldig restriktivt liv dersom man holder seg vekke fra alle steder hvor man kan bli utsatt for uønsket oppmerksomhet. Men du har nok helt sikkert rett i at The Well ikke er et sted for deg.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #137 Skrevet 30. september 2021 Jeg var der med mannen min i sommer og det var helt fantastisk og frister definitivt til gjentakelse. Så hverken ereksjoner eller folk som hadde sex, det var avslappa folk i alle aldre og fasonger, noen med badetøy og mange uten. Jeg synes det var veldig befriende å være naken etter at den første sjenansen var passert, og stedet er jo praktfullt, det beste spaet jeg har vært på både i innland og utland. (Vi reiser mye) Føltes som en eksklusiv ferie, alt var rent og vakkert, maten var sunn og fantastisk, og de ansatte var veldig hyggelige. 😊 Kommer til å dra tilbake dit så ofte vi kan, synd vi bor på andre siden av landet. 😅 Anonymkode: bc2ec...377 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #138 Skrevet 28. januar 2022 Dette blir spennende. Har hørt mye juicy. Skal dit i helgen. Anonymkode: cf1ec...68a 2
MayorSantos Skrevet 15. august 2022 #139 Skrevet 15. august 2022 Gjest laPistola skrev (På 22.6.2021 den 23.09): Så kom det om stedet i medier så jeg skal aldri dit. For all del, mitt inntrykk er fra andres ( venner og anmeldelser ) sine opphold , ikke eget. Jeg har noen venner som drar med swingers klubben sin og trives godt, og jeg har venninner som er mer blyge som føler oppholdet som et overgrep ( jo da, litt dramatisk, men i de områdene dine må være nakne imens gamle griset sikler og runker føltes det sånn fot noen). Det er helt topp at det finnes et sånt sted for interesserte, men det bør komme tydeligere fram i reklamen. Jeg ble nesten lurt til og dra dit før jeg leste anmeldelsene som nevnt. Det som er fint er at alle blotterne de slet med på tøyenbadet tilfeldigvis forsvant da the well åpnet. Så bra de har funnet et sted de lovlig kan vise seg frem, og vi andre kan svømme i fred. Vet ikke hvilket år sakene fra media du sikter til er fra. Tviler sterkt på at det er fra etter Covid-19? du nevner du leste anmeldelser? her er en fra senga på Spa-hotellet The Well etter 3 dager på anlegget; ————————————————- Liker du bading, badstu og Jacuzzi? Da er TheWell en «must» opplevelse. Beste Spa-anlegg jeg har vært på (8-9 stk totalt). TheWell sitt spatilbud er soleklart best i Norge, slår Farris Bad på variasjon, størrelse og antall «stasjoner» Litt av hva de har; Utebasseng (oppvarmet) 4x Jacuzzier (2 ute, 2 inne) Innebasseng (gigantisk) m/«massasjestråle stasjoner» ca 28-30 stk Meditasjonsrom (oppvarmet) Tørrbadstu (7-8 forskjellige) Dampbadstu (3-4 forskjellige) Avslapningsrom (stue/biblotek innredning m/gratis kaffe/te Solsenger ute ved pool, også skjermet vekk fra pool Liggesenger inne Lounge møbelgrupper inne og ute Dusjer (7-8 forskjellige typer m/varmt/kaldt, 2-4 type stråler på hver) Dusjgrotte Vanngrotter (2-3 varme) Kald kulp (iskaldt) Mat; 5 stjerners Frokost buffet (høy europeisk standard). Dog ikke egen omelettkokk (i-lands problem) Digg lunsj resturant (Brasseriet), var også middagsplass. Veldig casual hele dagen. Asiatisk «fine-dining» (Mori), kule asiatisk inspirerte retter. Top item; Waguy biff (750kr) Snackbar for enkel snack obs! veldig overpriset (Coca Cola = 65kr, Mangoispinne (Nude) = 65kr, Kanelbolle = 55kr) Gratis vann og gratis isbiter hele dagen. Dagspass; 595kr Hotellrom (god standard) for 2 pers med 1 overnatting og 2x spa-dager; 2800kr Jeg anbefaller alle å prøve TheWell. Badetøy/nakenhet; Mellom stasjoner SKAL alle ha på badekåpe. Bading og Jazuzzi = valgfritt å ha på badetøy eller ikke. Sauna (tørr & våt): alle må være nakne men sitte/ligge på håndkle både på rompe og føtter. De fleste dekker seg til med et enkelt tynt håndkle man får kjøpt for 80kr Tirsdager er en dag der man har lov til å ha på badetøy på alle stasjoner/rom. Men andre gjester kan være nakne. i dag Søndag var 90% i utebassenget i badetøy. fredag var det kanskje 50-50% ——— Ikke døm TheWell før man har prøvd. 15.min m/bil fra Oslo. Buss 83 fra sentrum. prøv det! Gjør det! 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #140 Skrevet 15. august 2022 Liker spa, jakuzzi og sprade rundt naken. Har ikke så mange sperrer. Klarer fint å være rundt andre uten å få stå. Men jeg hadde garantert blitt sjalu/irritert om jeg hadde vært rundt andre, om de viser tegn til "for mye blodomløp" rundt min deilige frue. Vet at det går begge veier. Men hun er like sjalu som meg. Orker ikke styret rundt dette. Kunne heller aldri deltatt på sex treff, pga. dette. Pirrende? Sikkert. Men nei takk. Ikke ment som noe stygt mot noen. Prøver bare å tenke meg frem til scenarioer. Anonymkode: 876c3...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå