AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #101 Skrevet 30. juni 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt sex med 2 tilfeldige partnere på The Well. Anonymkode: ac3a6...637 Det tror jeg egentlig ikke er lett å få til, er faktisk en liten prestasjon. Er du mann eller kvinne, og uten kondom? Anonymkode: 8b41e...e19 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #102 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt sex med 2 tilfeldige partnere på The Well. Anonymkode: ac3a6...637 🤮 Anonymkode: 7459f...558
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #103 Skrevet 30. juni 2021 Hvorfor kan det ikke bare opprettes sånne steder hvor man kan ha sex, gå rundt nakne og glo på hverandre? Et sted i Oslo f. eks. Så kan det være levels på disse stedene, nivå 1-10 ... ! Hvis man er nivå 2 mann går man til nivå 2 plass, men tipper kun nivå 6-10 hadde eksistert, så da hadde man kommet like langt. Er vel de som er nivå 1-6 som trives best på The Well. Anonymkode: cb89d...6b5 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2021 #104 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor kan det ikke bare opprettes sånne steder hvor man kan ha sex, gå rundt nakne og glo på hverandre? Et sted i Oslo f. eks. https://clubfantasy.no/ Ikke i Oslo, men ikke så langt unna. Enjoy.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #105 Skrevet 30. juni 2021 Bra plass for ronking. Har jeg hørt. Anonymkode: cbab1...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #106 Skrevet 30. juni 2021 Alterego666 skrev (7 timer siden): https://clubfantasy.no/ Ikke i Oslo, men ikke så langt unna. Enjoy. Sher ikke. Anonymkode: cb89d...6b5
Enterprises Skrevet 30. juni 2021 #107 Skrevet 30. juni 2021 Når du først kommer inn i et slikt miljøe, skjønner du hvor vanlig det er å "leke" på alle offentlige steder man skal være lettkledde på. Og man tenker. Åssen i svarte har jeg ikke sett tegnene før. De er så åpenlyse 1
*Mocca* Skrevet 1. juli 2021 #108 Skrevet 1. juli 2021 Anonyminist skrev (På 25.6.2021 den 9.20): Jeg gikk som sagt inn på hjemmesiden , og leste etter og ha hørt andres advarsler. Det første jeg så var bare flotte bilder med påkledde mennesker , og det så ut som et vanlig spa. Jeg leste med liten skrift at en måtte være naken noen steder, andre steder kunne en bruke en badedrakt en kunne kjøpe der, men overalt ville det være nakne menn. Så leste jeg anmeldelsene.. 😅 Jeg gidder ikke og gå inn på hjemmesiden igjen nå, om de har endret det er det i så fall bra. At de har sluttet og sende ut reklame på feks Facebook av påkledde mennesker som får det til og se ut som et « vanlig « spa er bra. Hun som kjøpte gavekort til meg ( som jeg ikke brukte) visste ikke at jeg måtte være naken. Det kom ikke fram på annonsene før. Det har vært godt kjent siden de åpnet, hvordan det fungerer der. Husker jeg sjekket nettsidene i starten og info om første besøk, og nakenheten var det godt opplyst om. Ikke minst at det også er dag med badetøy. At man ikke får med seg infoen er en annen sak, det før man ikke av å se på bilder, lese på FB osv.... 3
Uredd Skrevet 1. juli 2021 #109 Skrevet 1. juli 2021 Rart i grunn hvor farlig nakenhet har blitt. HVis det var meningen at vi skulle gå rundt nakne, hadde vi sikkert blitt født uten klær... 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #110 Skrevet 3. juli 2021 @Realverdien Hva synes du om The Well? Har du vært der? Anonymkode: cb89d...6b5
Realverdien Skrevet 3. juli 2021 #111 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): @Realverdien Hva synes du om The Well? Har du vært der? Anonymkode: cb89d...6b5 Nei, det kan jeg ikke si at jeg har vært. Måtte faktisk google dette. Er finsk nok til å stille meg bak "ingen sex i sauna" konseptet. Og jeg er ikke så veldig finsk 2
Andungene Skrevet 3. juli 2021 #112 Skrevet 3. juli 2021 Hvorfor er det en dame som går rundt med lue på the Well? Hun jobber der, er i 40-50 årene og skal passe på Noen som har sett henne?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #113 Skrevet 3. juli 2021 Andungene skrev (12 minutter siden): Hvorfor er det en dame som går rundt med lue på the Well? Hun jobber der, er i 40-50 årene og skal passe på Noen som har sett henne? Har du vurdert å spørre henne? 😬 Anonymkode: cb89d...6b5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #114 Skrevet 5. juli 2021 On 7/3/2021 at 10:27 PM, Andungene said: Hvorfor er det en dame som går rundt med lue på the Well? Hun jobber der, er i 40-50 årene og skal passe på Noen som har sett henne? Kanskje paga sykdommer? Kreft,hårtap? Hva er problemet ditt? Har du problemer med folk som bruker lue? Du liker jo ikke at folk behandler deg dårlig så kanskje en god ide og la folk være i fred og? Anonymkode: e870e...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #115 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje paga sykdommer? Kreft,hårtap? Hva er problemet ditt? Har du problemer med folk som bruker lue? Du liker jo ikke at folk behandler deg dårlig så kanskje en god ide og la folk være i fred og? Anonymkode: e870e...9cf Det er så ironisk med en mann som er fullstendig avslappet med nakenhet oppføre seg slik. Det beviser jo bare at denne nakenheten ikke nødvendigvis betyr at man er så frisinnet sånn egentlig. Blir jo litt som å kalle seg for frisinnet fordi man liker å spille Ludo. Man liker å spille Ludo, man er ikke nødvendigvis så frisinnet eller åpen. Får være måte på plussord man skal dedikere til seg selv. Jeg liker vafler. Det betyr at jeg er rask, frisk og leken og jeg er alltid vennlig mot fluer, maur og gratis kinobilletter. Anonymkode: cb89d...6b5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #116 Skrevet 27. august 2021 Hvem skal dit idag? Anonymkode: 2a915...bf5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #117 Skrevet 27. september 2021 On 6/22/2021 at 4:23 PM, AnonymBruker said: Hvis man synes nakne kropper er ubehagelig, så er tirsdag en mulighet. Da må alle ha på badetøy som du få kjøpt på stedet, … Reglene rundt badetøydag-tirsdagene er endret: Quote På The Well setter vi de absolutt høyeste krav til renslighet og hygiene. Derfor er det ikke tillatt å benytte badetøy i våre badstuer og dampbad, - unntatt tirsdager da det er valgfritt. Les mer om Den nakne sannhet. I alle basseng og kulper er det valgfritt å ha på seg badetøy alle dager. Så mer nakenhet. M.a.o. tipp-topp-tommel-opp i min bok. Ref.: Må du bade naken på The Well? Anonymkode: ed245...9b3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2021 #118 Skrevet 28. september 2021 Anonyminist skrev (På 24.6.2021 den 19.41): Nei, det er sikkert ikke deg, men han ved siden av deg, og det plager ikke deg fordi det ikke er deg han stirrer på. Jeg har aldri sett et erigert lem på The Well, så han satt ikke ved siden av meg. Om han gjorde det, kanskje det var meg han så på, ikke en kvinne. Kanskje kvinnen også så på meg? Jeg overlever fint begge deler, jeg forstår at mennesker er seksuelle vesener og lever godt med det.
Gjest laPistola Skrevet 28. september 2021 #119 Skrevet 28. september 2021 Alterego666 skrev (2 timer siden): Jeg har aldri sett et erigert lem på The Well, så han satt ikke ved siden av meg. Om han gjorde det, kanskje det var meg han så på, ikke en kvinne. Kanskje kvinnen også så på meg? Jeg overlever fint begge deler, jeg forstår at mennesker er seksuelle vesener og lever godt med det. Da var det sikkert sånn. Uken etter stirret han på kollegaen min og hun syntes det var ubehagelig, derfor vil hun ikke tilbake. Ja, mennesker er seksuelle vesener, men en del av oss er blyge. Derfor takket jeg nei til og bli med en kompis med swingers klubben hans. Flott at det finnes ulike steder så alle kan finne et sted de trives. ( det jeg reagerte på var altså reklamen og hygienen på stedet , ikke at det finnes og at du trives der)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #120 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 12.45): Jeg har hatt sex med 2 tilfeldige partnere på The Well. Anonymkode: ac3a6...637 Hvordan endte du opp med dette? Det er vel fort gjort å bli vist ut da? Anonymkode: 5e110...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå