Gå til innhold

The Well......

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

65 år gamle enslige menn som går på spa hver uke… hvorfor, mon tro…

Anonymkode: 06b78...65f

Vet du noe om dette, eller er det noe du tror? Er det mange av disse "enslige 65åringene", hvordan vet du at de er enslige? Krysser de av i resepsjon når de kommer, og du har fått tilgang til denne informasjonen? Eller er det stemmer i hodet ditt? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (8 timer siden):

Det er ikke førstehåndsfortellinger når det kommer fra deg. Du har aldri vært der.

Det er mange flere enn deg som har vært der. De har førsthåndsfortellinger like mye som deg. Du kaller det sladder.. det er ikke sladder, det er ulik smak og interesse. Når venninner synes det er ubehagelig og sitte nakne i en badstue  og bli beglodd av menn men ståtiss , betyr ikke det at du ikke synes det er behagelig og sitte i en badstue med ståtiss og glo på mine nakne venninner. Dere har bare ulike opplevelser, det gjør ikke den enes opplevelse mindre riktig eller til sladder. Hjelpes for en idiotisk diskusjon 😅 

Gjest Alterego666
Skrevet
Anonyminist skrev (27 minutter siden):

Når venninner synes det er ubehagelig og sitte nakne i en badstue  og bli beglodd av menn men ståtiss , betyr ikke det at du ikke synes det er behagelig og sitte i en badstue med ståtiss og glo på mine nakne venninner. Dere har bare ulike opplevelser, det gjør ikke den enes opplevelse mindre riktig eller til sladder.

Mener du at jeg sitter med ståkuk og glaner på damer, eller mener du at damer fantaserer opp glaning og ståkuker? 
Det første er feil, det andre er usannsynlig men et tegn på at de kanskje ikke bør besøke et sted hvor man faktisk MÅ være naken i saunaen.

Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Mener du at jeg sitter med ståkuk og glaner på damer, eller mener du at damer fantaserer opp glaning og ståkuker? 
Det første er feil, det andre er usannsynlig men et tegn på at de kanskje ikke bør besøke et sted hvor man faktisk MÅ være naken i saunaen.

Og det kommer så klart fram på reklamen med bilder av påkledde. Da er vi tilbake til det jeg startet med, jeg synes det burde komme klart fram i reklamen og ikke først når en kommet inn der. Nei, det er sikkert ikke deg, men han ved siden av deg, og det plager ikke deg fordi det ikke er deg han stirrer på. Jeg er helt enig i at ikke alle bør besøke et sted en må være naken, jeg er blant dem, men var såååå nær ved og gjøre det, fordi det ser så fint ut på bilder. Så ble jeg advart, så sjekket jeg anmeldelser, så jeg slapp og bli satt i denne situasjonen. Jeg synes det er dumt at noen blir det. Samtidig synes jeg det er helt fint at de som bevisst oppsøker sauna en må være naken i har muligheten. Og her er vi der vi startet for flere dager siden. Nå legger jeg denne diskusjonen død. God sommer. 

AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (3 timer siden):

Vet du noe om dette, eller er det noe du tror? Er det mange av disse "enslige 65åringene", hvordan vet du at de er enslige? Krysser de av i resepsjon når de kommer, og du har fått tilgang til denne informasjonen? Eller er det stemmer i hodet ditt? 

Hm, imponerende hvor langt blindetilpasninger har kommet! Du kan jo lese på KG og skrive her og. Trist at du ikke har øyne, da. 

Anonymkode: cb89d...6b5

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, imponerende hvor langt blindetilpasninger har kommet! Du kan jo lese på KG og skrive her og. Trist at du ikke har øyne, da. 

Anonymkode: cb89d...6b5

Virkelig imponerende du, koz&klemz

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (13 timer siden):

Og det kommer så klart fram på reklamen med bilder av påkledde. Da er vi tilbake til det jeg startet med, jeg synes det burde komme klart fram i reklamen og ikke først når en kommet inn der. Nei, det er sikkert ikke deg, men han ved siden av deg, og det plager ikke deg fordi det ikke er deg han stirrer på. Jeg er helt enig i at ikke alle bør besøke et sted en må være naken, jeg er blant dem, men var såååå nær ved og gjøre det, fordi det ser så fint ut på bilder. Så ble jeg advart, så sjekket jeg anmeldelser, så jeg slapp og bli satt i denne situasjonen. Jeg synes det er dumt at noen blir det. Samtidig synes jeg det er helt fint at de som bevisst oppsøker sauna en må være naken i har muligheten. Og her er vi der vi startet for flere dager siden. Nå legger jeg denne diskusjonen død. God sommer. 

Jeg har aldri vært på The Well, men om jeg skulle dratt dit så hadde jeg blant annet kikket litt på hjemmesiden... https://thewell.no/ditt-besok/ditt-forste-besok/ 

Det aller aller første som står er at du må være naken, så det burde ikke komme som noen stor overraskelse at stedet da er fullt av nakne mennesker... 

Anonymkode: 4814b...d71

• Liker 7
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har aldri vært på The Well, men om jeg skulle dratt dit så hadde jeg blant annet kikket litt på hjemmesiden... https://thewell.no/ditt-besok/ditt-forste-besok/ 

Det aller aller første som står er at du må være naken, så det burde ikke komme som noen stor overraskelse at stedet da er fullt av nakne mennesker... 

Anonymkode: 4814b...d71

Jeg gikk som sagt inn på hjemmesiden , og leste etter og ha hørt andres advarsler. Det første jeg så var bare flotte bilder med påkledde mennesker , og det så ut som et vanlig spa. Jeg leste med liten skrift at en måtte være naken noen steder, andre steder kunne en bruke en badedrakt en kunne kjøpe der, men overalt ville det være nakne menn. Så leste jeg anmeldelsene.. 😅 Jeg gidder ikke og gå inn på hjemmesiden igjen nå, om de har endret det er det  i så fall bra. At de har sluttet og sende ut reklame på feks Facebook av påkledde mennesker som får det til og se ut som et « vanlig « spa er bra. Hun som kjøpte gavekort til meg ( som jeg ikke brukte) visste ikke at jeg måtte være naken. Det kom ikke fram på annonsene før. 

Skrevet

Det er velkjent (hvis man har vært innom slike nettsteder) at folk i swingersmiljøet avtaler treff der. Noen benytter kanskje bare anledningen til å bli kjent med nye likesinnede, men det er ganske åpenbart at det også foregår både det ene og det andre. Sikkert ikke alltid så lett å oppdage, da de fleste vil prøve å være diskré for å unngå å bli kastet ut. 

Et sted der folk er nakne, og alle er velkomne, vil like sikkert som at jorda er rund (la oss ikke ta den diskusjonen her😂), også tiltrekke seg menn som har litt ekstra lange øyne (som igjen kan føre til at andre kroppsdeler blir ekstra lange). Som mann vil man ikke legge merke til dette til dette på samme måte, og dermed kanskje heller ikke se på det som et problem, men jeg vet det foregår. The Well er godt beskrevet rundt omkring, med fokus på det seksuelle, både av menn og kvinner, og jeg har full forståelse for at en kvinne som bare ønsker seg en dag på spa fort kan kan sitte igjen med en helt annen opplevelse enn en mann som bare ønsker seg en dag på spa. Mulig det har noe å si når på døgnet/hvilken dag man er der, men at det generelt er flere som går rundt på The Well med seksuelle tanker i hodet enn på Lambertseter bad, det kan vi vel rett og slett bare fastslå. 

• Liker 7
Skrevet

Det finnes mange eksempler på at kjønnsblandet nakenhet i all hovedsak har fungert helt utmerket. I Japan hadde man det fra det 9 århundre til 1912. I Finland har man også hatt en lang bastukultur hvor hele bygda, store og små, begge kjønn, kunne møtes nakne i badstua. I store deler av Sveits og Tyskland er det fortsatt helt vanlig. Hvis noen oppførte seg uakseptabelt gikk ryktene på bygda, de ble irettesatt og mistet sosial anseelse. Dermed ble uanstendig oppførsel holdt på et minimum.

Norge har ikke vært  særlig vant med dette på mange år og hos oss nakenhet blitt veldig knyttet opp mot seksualitet. Mange nordmenn vet ikke hvordan de skal oppføre seg. Det er helt sikkert høyere andel nordmenn som legger noe seksuelt i dette enn det er Sveitsere som gjør det i sine spa.

Det er helt sikkert noen menn som opplever det seksuelt pirrende å gå på The Well og se på nakne damer. Og det er helt sikkert noen yngre damer som blir paranoide når de er der og ser erigerte peniser og sultne seksuell blikk hvor det ikke er noe. Men hvis de fortsetter å gå der så vil begge deler avta. Det er som å gå på en nakenstrand, første gang pirrende, hundrede gangen som å gå nesten hvilket som helst annet sted. 

At det er flere nakne menn over 65 enn det er nakne unge damer er ikke overaskende. Man hadde en mye mer liberal holdning til nakenhet på 70-tallet. Nakenstrendene den gangen var fylt opp med nakne unge mennesker. De unge menneskene som ble vant med nakenhet den gang har nå passert 60. Til tross for likestilling så er fortsatt kulturen slik at det er større krav til at kvinner må være "anstendige" enn menn. Dermed underdriver kvinner antall seksualpartnere og har høyere terskel for å vise seg naken. Det siste ser man både på nakenstrender og i byen. Når det blir varmt er kvinnene de første til å gå i shorts og å ha på seg noe lett oventil. Samtidig er de i mindretall også på trygge nakenstrender. Det kan ikke skyldes annet enn det økte anstendighetskravet som vår kultur fortsatt pålegger kvinner og som vi neppe rister av oss på noen generasjoner ennå.

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet
Gab skrev (19 minutter siden):

Det er helt sikkert noen menn som opplever det seksuelt pirrende å gå på The Well og se på nakne damer.

…..og helt sikkert noen kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (4 timer siden):

…..og helt sikkert noen kvinner.

Det siste er jo ikke mindre ekkelt … i et spa som ikke er ment å være en arena for blottere og kikkere. Etter å ha lest de siste innleggene, ser det ut til å være et - om mulig - enda mer trashy sted enn jeg trodde. Herregud så disgusting.

Anonymkode: 7459f...558

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det siste er jo ikke mindre ekkelt … i et spa som ikke er ment å være en arena for blottere og kikkere. Etter å ha lest de siste innleggene, ser det ut til å være et - om mulig - enda mer trashy sted enn jeg trodde. Herregud så disgusting.

Det finnes mange andre steder som bedre passer dine preferanser.

På tirsdager MÅ du ha tekstiler på The Well.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes jo en veldig enkel løsning på det, gå på et annet SPA og ikke tenk mer på hvor andre går eller hva andre tenker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har besøkt The Well mer enn ti ganger. Og Farris Bad tilsvarende. Sammen med mannen og/eller sammen med venner. Vi er verken swingers, blottere eller kikkere. Synes en kveld på The Well er balsam for sjelen, enten man bare slapper av, er med på oppleggene som er med i prisen eller kjøper individuell behandling. Grad av nakenhet styrer du selv og har aldri opplevd andres nakenhet som påtrengende. God mat, god drikke, pent, rent og ordentlig. Og trivelige verter. Aldri sett en erigert penis eller seksuell aktivitet på The Well. En gang vi var der ble et par som hadde gått litt dypt i vinglasset høflig geleidet ut av vertene. Det er det drøyeste jeg har opplevd. Tror noen av dere må ha hatt skikkelig uflaks den dagen dere var der. 

Anonymkode: 0f565...1b6

• Liker 13
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kom på én god grunn til ikke å besøke The Well:

Etter å ha besøkt The Well blir andre norske anlegg som Son, Farris og Kragerø små og stusselige.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (5 timer siden):

Jeg kom på én god grunn til ikke å besøke The Well:

Etter å ha besøkt The Well blir andre norske anlegg som Son, Farris og Kragerø små og stusselige.

Bare la de andre nyte Farris, Son Norefjell og de øvrige spaanleggene, så kan vi som trives på The Well få være i fred der. 

Anonymkode: 9824d...775

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare la de andre nyte Farris, Son Norefjell og de øvrige spaanleggene, så kan vi som trives på The Well få være i fred der. 

Jepp! Jeg er allerede besottet med The Well-feber, og for meg er det kun The Well som gjelder.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Jepp! Jeg er allerede besottet med The Well-feber, og for meg er det kun The Well som gjelder.

Men om de hadde hatt en dag eller to uten tekstil, på samme måte som tekstil-tirsdag, så kunne sikkert alle følt seg bekvemme. De øvrige dagene kunne vært som i dag, valgfritt. For min del legger jeg faktisk ikke merke til om de øvrige gjestene har på badetøy eller ei. Det tror jeg har med å være vant med naturlig nakenhet å gjøre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med 2 tilfeldige partnere på The Well.

Anonymkode: ac3a6...637

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...