AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #41 Skrevet 23. juni 2021 Det går ann å få litt spenning og lek der som voksen kvinne Men gjør det diskre!! Så ingen ser på. Selv gitt HJ i sauna, men uten at andre er der. Anonymkode: d531a...1a8 3
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juni 2021 #42 Skrevet 23. juni 2021 Anonyminist skrev (1 time siden): Presiserer for 3. gang at jeg aldri har besøkt stedet, da jeg ble advart av andre som har vært der, og av anmeldelser. Det at andre føler besøket som et « overgrep», er jo ikke akkurat en drøm, men veldig trist. Det er neppe stedet for deg, så smart move av deg å holde deg langt unna! Husk bare at folk som har vært der har bedre kunnskap om stedet enn deg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #43 Skrevet 23. juni 2021 Oppland skrev (2 timer siden): Oslo? Du mener vel Oppegård. Det er der det ligger. Ehem, Nordre Follo! Anonymkode: fa6d3...ddc
Uredd Skrevet 23. juni 2021 #44 Skrevet 23. juni 2021 2 hours ago, Anonyminist said: Presiserer for 3. gang at jeg aldri har besøkt stedet, da jeg ble advart av andre som har vært der, og av anmeldelser. Det at andre føler besøket som et « overgrep», er jo ikke akkurat en drøm, men veldig trist. Stedet ser utrolig flott ut på bilder, der folk er påkledde. Jeg synes som sagt det er helt fint at stedet finnes for de som er komfortable med det, men at de burde være mer klare på « nudist” delen i reklamen slik at folk som ikke er komfortable med det slipper denne overraskelsen. Folk som ikke er komfortable nakne trenger en overraskelse etter min mening... Det er tydelig at de som vet minst mener mest når jeg leser tråden. Et sted med mange mennesker vil natruligvis være preget av de som er der til enhver tid. Jeg vil anta at alt og ingenting om det man frykter vil kunne skje avhengig av tidspunkt og hvem som er der. Les hva stedet selv opplyser og besøk hvis du er nyskjerrig tenker jeg. Å spørre hvordan det er av andre blir omtrent som å spørre om hvor langt et tau er... 4 1
Oppland Skrevet 23. juni 2021 #45 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ehem, Nordre Follo! Anonymkode: fa6d3...ddc Ha, ha. Jada, jada, men i Oppegård delen delen av kommunen.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #46 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gris. Anonymkode: cb89d...6b5 Jo takk 🙂 Jeg er kvinne og trives godt på The Well, både alene og sammen med en venn. Så føler kanskje ikke helt at gris-beskrivelsen passer til meg.... Anonymkode: 9824d...775 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #47 Skrevet 23. juni 2021 Anonyminist skrev (12 timer siden): Presiserer for 3. gang at jeg aldri har besøkt stedet, da jeg ble advart av andre som har vært der, og av anmeldelser. Det at andre føler besøket som et « overgrep», er jo ikke akkurat en drøm, men veldig trist. Stedet ser utrolig flott ut på bilder, der folk er påkledde. Jeg synes som sagt det er helt fint at stedet finnes for de som er komfortable med det, men at de burde være mer klare på « nudist” delen i reklamen slik at folk som ikke er komfortable med det slipper denne overraskelsen. Vet ikke helt hvilke anmeldelser du har lest, men i følge Tripadvisor er folk fornøyd med et gjennomsnitt på 4,5 av 5 mulige stjerner. Vet at mange som legger inn anmeldelser her ikke alltid er helt ærlige, men jeg har vanskelig for å tro at så mange opplever oppholdet der som et "overgrep" https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g226937-d9563390-Reviews-The_Well_Spa_Resort-Kolbotn_Oppegard_Municipality_Akershus_Eastern_Norway.html Anonymkode: 9824d...775 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #48 Skrevet 23. juni 2021 On 6/22/2021 at 6:00 PM, Anonyminist said: Kilder på nrk og tv2? Vel, nrk og tv2 Det er ikke sånn kilder fungerer. Anonymkode: c39fe...a94 4
Katten.2.0 Skrevet 23. juni 2021 #49 Skrevet 23. juni 2021 12 hours ago, Anonyminist said: Presiserer for 3. gang at jeg aldri har besøkt stedet, da jeg ble advart av andre som har vært der, og av anmeldelser. Det at andre føler besøket som et « overgrep», er jo ikke akkurat en drøm, men veldig trist. Stedet ser utrolig flott ut på bilder, der folk er påkledde. Jeg synes som sagt det er helt fint at stedet finnes for de som er komfortable med det, men at de burde være mer klare på « nudist” delen i reklamen slik at folk som ikke er komfortable med det slipper denne overraskelsen. Derfor har de tirsdager, hvor alle har klær på. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #50 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det går ann å få litt spenning og lek der som voksen kvinne Men gjør det diskre!! Så ingen ser på. Selv gitt HJ i sauna, men uten at andre er der. Anonymkode: d531a...1a8 HJ? Anonymkode: b2677...24b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #51 Skrevet 23. juni 2021 Etter innleggene i denne tråden, og ryktene på byen, høres det Well ikke ut som et Spa-anlegg, men som et lummert sted, der halvgamle, blottere og kikkere lusker rundt i krokene. Rett og slett dritekkelt. Anonymkode: 7459f...558 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #52 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter innleggene i denne tråden, og ryktene på byen, høres det Well ikke ut som et Spa-anlegg, men som et lummert sted, der halvgamle, blottere og kikkere lusker rundt i krokene. Rett og slett dritekkelt. Anonymkode: 7459f...558 the Well* ( jævla autokorrektur) Anonymkode: 7459f...558
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juni 2021 #53 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter innleggene i denne tråden, og ryktene på byen, høres det Well ikke ut som et Spa-anlegg, men som et lummert sted, der halvgamle, blottere og kikkere lusker rundt i krokene. Rett og slett dritekkelt. Anonymkode: 7459f...558 Legg merke til at kritikken er av typen «jeg har hørt at blablablabla», mens alle som faktisk har vært der skryter stedet opp i skyene.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #54 Skrevet 23. juni 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Legg merke til at kritikken er av typen «jeg har hørt at blablablabla», mens alle som faktisk har vært der skryter stedet opp i skyene. Jeg skjønner at du føler deg i forsvarsposisjon …. Du har null troverdighet som sannhetsvitne i denne diskusjonen. Anonymkode: 7459f...558 1
Gjest laPistola Skrevet 23. juni 2021 #55 Skrevet 23. juni 2021 Alterego666 skrev (12 timer siden): Det er neppe stedet for deg, så smart move av deg å holde deg langt unna! Husk bare at folk som har vært der har bedre kunnskap om stedet enn deg. Ja.. min kunnskap er da basert på folk som har vært. Jada, jeg skal holde meg unna så vi møtes ikke der.
Gjest laPistola Skrevet 23. juni 2021 #56 Skrevet 23. juni 2021 Uredd skrev (11 timer siden): Folk som ikke er komfortable nakne trenger en overraskelse etter min mening... Det er tydelig at de som vet minst mener mest når jeg leser tråden. Et sted med mange mennesker vil natruligvis være preget av de som er der til enhver tid. Jeg vil anta at alt og ingenting om det man frykter vil kunne skje avhengig av tidspunkt og hvem som er der. Les hva stedet selv opplyser og besøk hvis du er nyskjerrig tenker jeg. Å spørre hvordan det er av andre blir omtrent som å spørre om hvor langt et tau er... Lest om stedet. Også anmeldelser. Snakket med folk som har vært der. Synes,ikke det og spørre noen som har vært der om hvordan det var der er det samme som og spørre om hvor langt et tau er. Vet ikke hvorfor du mener folk som ikke er komfortable med nakne fremmede har godt av en overraskelse.
Gjest laPistola Skrevet 23. juni 2021 #57 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sånn kilder fungerer. Anonymkode: c39fe...a94 Ok. Beklager at jeg ikke vet hvordan kilder fungerer
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #58 Skrevet 24. juni 2021 Hvordan er kvaliteten på kroppene der da? Er det mange i aldersgruppen 20-35? Eller er det mer 60+ Anonymkode: 6d19c...7b4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #59 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er kvaliteten på kroppene der da? Er det mange i aldersgruppen 20-35? Eller er det mer 60+ Anonymkode: 6d19c...7b4 Aldersgrense under 35 og BMI under 22 på samtlige kvinner. Menn skal være bredere over skuldrene enn hofta, ingen mage og store overarmsmuskler. Grå hår er forbudt. 😜 Toskete spørsmål. Gjestene representerer gjennomsnittsbefolkningen når der gjelder kroppsfasong. Anonymkode: 9824d...775 10
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2021 #60 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønner at du føler deg i forsvarsposisjon …. Du har null troverdighet som sannhetsvitne i denne diskusjonen. Anonymkode: 7459f...558 Ja, jeg er i forsvarsposisjon på vegne av The Well, ikke meg selv. Som bruker av The Well har jeg langt større troverdighet enn f.eks @Anonyministsom bare gjenforteller sladder uten å ta til seg førstehåndsfortellinger fra brukere. På en annen side: Kanskje bør jeg bare la de med kroppsangst gjenfortelle skrekkhistoriene sine seg mellom, så slipper vi disse individene på Norges beste spa-anlegg. Der ga du meg noe å tenke på. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå