Gå til innhold

The Well......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et gavekort til The Well, jeg liker hverken basseng eller badstu. Hva kan jeg gjøre der istedet?

Anonymkode: 8d224...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på The well to ganger og synes stedet er fantastisk. Har vært på spa andre steder, men ingen av dem slår dette. Stedet er rett og slett enormt stort med utallige valgmuligheter i ulike basseng, boblebad, sauna osv.

Hvis man synes nakne kropper er ubehagelig, så er tirsdag en mulighet. Da må alle ha på badetøy som du få kjøpt på stedet, ellers er det valgfritt med badetøy med unntak av sauna, der er det ikke badetøy, men du kan ha handkle/lendeklede rundt i saunaen. Jeg har ikke sett noe usømmelig, men tviler ikke på at noen er idioter der som andre steder. Opplever at det er godt bemannet og de følger med. 

Som svar på spørsmålet ditt så kan man fint dra alene, selv har jeg vært der med venninne. Når jeg har vært der har det vært en miks av folk som ser ut som om de er alene, med venner eller par.

Anonymkode: 96080...e6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har fått et gavekort til The Well, jeg liker hverken basseng eller badstu. Hva kan jeg gjøre der istedet?

Gå inn på web siden til The well der finner du mye informasjon. Du kan booke timer for velvære behandlinger som ulike massasjer og behandlinger, eller ligg ute i solen ved bassenget og les en bok og bestill noe snack i baren. 

Eler så kan du gi gavekortet i gave til noen andre:))

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
Anonyminist skrev (2 timer siden):

Da får du klage til tv2 og nrk , for det er ikke meg som har laget disse reportasjene. At det ble stengt pga sperm er fakta. 

De stengte ett eller to bassenger for rengjøring, men The Well har aldri vært stengt.

For din egen del: Les kildene dine!

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gå inn på web siden til The well der finner du mye informasjon. Du kan booke timer for velvære behandlinger som ulike massasjer og behandlinger, eller ligg ute i solen ved bassenget og les en bok og bestill noe snack i baren. 

Eler så kan du gi gavekortet i gave til noen andre:))

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

LoL, enkelte skriver om The Well som om de personlig eier stedet. 

Anonymkode: cb89d...6b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

LoL, enkelte skriver om The Well som om de personlig eier stedet. 

Og enkelte skriver/mener noe om The Well uten noensinne å ha vært der…

Anonymkode: a123c...f39

• Liker 6
Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (2 timer siden):

De stengte ett eller to bassenger for rengjøring, men The Well har aldri vært stengt.

For din egen del: Les kildene dine!

Lese tv program ? Jo da, det var badstuene og restauranten også. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Og enkelte skriver/mener noe om The Well uten noensinne å ha vært der…

Anonymkode: a123c...f39

Nei , jeg har ikke vært der. Jeg hadde tenkt til og booke, men leste anmeldelsene, og skjønte at det var mange kvinner dette ikke passet for så jeg la det på is. Så kom det om stedet i medier så jeg skal aldri dit. For all del, mitt inntrykk er fra andres ( venner og anmeldelser ) sine opphold , ikke eget. Jeg har noen venner som drar med swingers klubben sin og trives godt, og jeg har venninner som er mer blyge som føler oppholdet som et overgrep ( jo da, litt dramatisk, men i de områdene dine må være nakne imens gamle griset sikler og runker føltes det sånn fot noen). Det er helt topp at det finnes et sånt sted for interesserte, men det bør komme tydeligere fram i reklamen. Jeg ble nesten lurt til og dra dit før jeg leste anmeldelsene som nevnt. Det som er fint er at alle blotterne de slet med på tøyenbadet tilfeldigvis forsvant da the well åpnet. Så bra de har funnet et sted de lovlig kan vise seg frem, og vi andre kan svømme i fred. 

Gjest Alterego666
Skrevet
Anonyminist skrev (5 minutter siden):

Lese tv program ? Jo da, det var badstuene og restauranten også. 

….men altså ikke hele The Well som jeg forsøker å få fram.

The Well var et helt nytt stort anlegg, og var åpenbart i fokus for kontroll. Det er nok mange anlegg som hadde hatt godt av det. Gå i en vanlig svømmehall og se hvor mange som ikke dusjer før de går i bassenget. Spor av sæd er et tegn på utilstrekkelig hygiene hos gjestene, ikke et tegn på sexorgier. Ikke la fantasien din løpe helt løpsk med deg.

Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (Akkurat nå):

….men altså ikke hele The Well som jeg forsøker å få fram.

The Well var et helt nytt stort anlegg, og var åpenbart i fokus for kontroll. Det er nok mange anlegg som hadde hatt godt av det. Gå i en vanlig svømmehall og se hvor mange som ikke dusjer før de går i bassenget. Spor av sæd er et tegn på utilstrekkelig hygiene hos gjestene, ikke et tegn på sexorgier. Ikke la fantasien din løpe helt løpsk med deg.

Har jeg sagt det ble stengt pga sexorgier? Det er nok litt mer diskret. Ja, jeg tror på de som sier at de opplevde at de ikke kunne sitte i fellesbadstuen fordi menn åpenbart runket under håndkle, og jeg tror det er slik det kom sperm i badstuen, ikke av at de hadde glemt og dusje. Det er ikke det samme som sexorgie, i en sexorgie er alle frivillige med ( hvis ikke er det voldtekt ) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på The Well flere ganger med partner, og synes det er et fantastisk sted. Nå er jeg singel igjen, og vipper frem og tilbake om jeg skal dra dit alene eller ei, vet ikke om det blir helt det samme.

Når det er sagt, så var jeg og eksen en del av swingersmiljøet i Oslo. VI gjorde aldri slike ting på The Well, men det er en velkjent sak at flere møttes der for å swinge seg. Så saken fra NRK overrasket ikke meg – men det må jo understrekes at dette ikke er The Well sin skyld! Jeg kunne aldri ha tenkt meg å hatt slik lek der, det syntes jeg faktisk var ufint av folk. 

Anonymkode: 250a4...cef

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (8 minutter siden):

Nei , jeg har ikke vært der. Jeg hadde tenkt til og booke, men leste anmeldelsene, og skjønte at det var mange kvinner dette ikke passet for så jeg la det på is. Så kom det om stedet i medier så jeg skal aldri dit. For all del, mitt inntrykk er fra andres ( venner og anmeldelser ) sine opphold , ikke eget. Jeg har noen venner som drar med swingers klubben sin og trives godt, og jeg har venninner som er mer blyge som føler oppholdet som et overgrep ( jo da, litt dramatisk, men i de områdene dine må være nakne imens gamle griset sikler og runker føltes det sånn fot noen). Det er helt topp at det finnes et sånt sted for interesserte, men det bør komme tydeligere fram i reklamen. Jeg ble nesten lurt til og dra dit før jeg leste anmeldelsene som nevnt. Det som er fint er at alle blotterne de slet med på tøyenbadet tilfeldigvis forsvant da the well åpnet. Så bra de har funnet et sted de lovlig kan vise seg frem, og vi andre kan svømme i fred. 

:hoho::hoho::hoho: Blotterne vet å holde seg oppdatert, det skal de ha. Ikke rart de beskytter The Well med nebb og klør. De må være rimelig desperate. :Knegg:

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
Anonyminist skrev (3 minutter siden):

Har jeg sagt det ble stengt pga sexorgier? Det er nok litt mer diskret. Ja, jeg tror på de som sier at de opplevde at de ikke kunne sitte i fellesbadstuen fordi menn åpenbart runket under håndkle, og jeg tror det er slik det kom sperm i badstuen, ikke av at de hadde glemt og dusje. Det er ikke det samme som sexorgie, i en sexorgie er alle frivillige med ( hvis ikke er det voldtekt ) 

Du får fortsette å drømme. ☺️
Du har åpenbart aldri besøkt stedet du har så sterke oppfatninger om.

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette stedet er for folk med lav IQ. 

• Liker 6
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

KG? Jeg er -når jeg leser enkelte tråder- tilbøyelig til å være enig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, jeg synes du kan holde deg hjemme med din høye IQ, så får jeg ha det hyggelig på The Well. 

Anonymkode: 9824d...775

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg synes du kan holde deg hjemme med din høye IQ, så får jeg ha det hyggelig på The Well. 

Anonymkode: 9824d...775

Gris. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oslos fineste swingersklubb er det.

Anonymkode: 06b78...65f

Oslo? Du mener vel Oppegård. Det er der det ligger.

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (8 timer siden):

Du får fortsette å drømme. ☺️
Du har åpenbart aldri besøkt stedet du har så sterke oppfatninger om.

Presiserer for 3. gang at jeg aldri har besøkt stedet, da jeg ble advart av andre som har vært der, og av anmeldelser. Det at andre føler besøket som et « overgrep», er jo ikke akkurat en drøm, men veldig trist. Stedet ser utrolig flott ut på bilder, der folk er påkledde. Jeg synes som sagt det er helt fint at stedet finnes for de som er komfortable med det, men at de burde være mer klare på « nudist” delen i reklamen slik at folk som ikke er komfortable med det slipper denne overraskelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...