Gå til innhold

The Well......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med The Well Spa Resort? Hvordan er det der? Noe for enslige eller bør man gå som par?

Anonymkode: 57a45...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dette med sexualitet å gjøre?

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der alene, fått litt massasje, badet og tatt badstu, spist litt, pratet med folk ute og inne. Funker fint, men triveligst å være to.

Anonymkode: 9824d...775

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen her som har erfaring med The Well Spa Resort? Hvordan er det der? Noe for enslige eller bør man gå som par?

Anonymkode: 57a45...abb

Spør på Spa forumet 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Fantastisk sted. Går fint alene, definitivt best som par. Alltid bedre å dele opplevelsen med noen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt enormt stort med flere etasjer. En etasje er litt sånn japansk inspirert. De har også basseng ute. Du kan delta på forskjellige aktiviteter som ulike badstueviftninger, hamham osv. Noe er gratis og noe koster penger. Noen steder har de saltskrubb, boblebad, badegrotter, massasjestråler i bassengene osv. Det er virkelig så mye aktiviteter der og vi var ikke i nærheten av å komme gjennom alt på en kveld. De har også utrolig hyggelige loungeområder rundt peiser der du kan sitte å slappe av, kanskje bestille noe å drikke eller lett å spise. Eventuelt kan du også spise lunsj i sparestauranten iført morgenkåpe. Blir aldri helt vandt med alle de nakene kroppene da. Jeg har ikke vært der under covid og vet ikke hvordan tilbudene påvirkes av det.

Jeg har også vært på farris bad, Rømskog spa og the thief. The well er en egen liga. Jeg ville dratt dit :) nå er det jo også mulig å sove på hotellet der i forbindelse med oppholdet, så enda mer attraktivt enn før egentlig. 

Prøv å sjekk ut pakkealternativene deres dersom du feks er interessert i lunsj eller middag og behandling i forbindelse med oppholdet. Man kan spare litt på det i stedenfor å bestille alt separat.

Anonymkode: 66155...f3f

• Liker 7
Gjest laPistola
Skrevet
SlemUlv skrev (22 timer siden):

Hva har dette med sexualitet å gjøre?

For mange har det tydeligvis det. Har jo blitt stengt flere ganger for sperm «overalt « av Mattilsynet, og vært mange saker der kvinner ikke har orket og være der for menn åpenlyst runker når de ser på dem. Kanskje det er « tryggere» med partner 🤷‍♀️

Skrevet

The Well er fantastisk. Gleder meg til å endelig kunne dra dit igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (41 minutter siden):

For mange har det tydeligvis det. Har jo blitt stengt flere ganger for sperm «overalt « av Mattilsynet, og vært mange saker der kvinner ikke har orket og være der for menn åpenlyst runker når de ser på dem. Kanskje det er « tryggere» med partner 🤷‍♀️

Noen, også her på forumet, tror tydeligvis at The Well er stedet for å dyrke sin egen seksualitet. Det er selvfølgelig greit å sette pris på synet av nakne kropper, men å promotere stedet som en lokasjon der man kan få utløp for egne sære seksuelle interesser er hensynsløst og i hvert fall i beste fall umodent.

Anonymkode: 87553...5c2

• Liker 28
Gjest Alterego666
Skrevet
Anonyminist skrev (43 minutter siden):

Det har aldri vært stengt på grunn av funn av sperm. 
Ved kontroll av renhold er det blitt funnet spor av sperm. Dette er svært vanlig, og du kan regne med at dette kan finnes også i din lokale svømmehall og treningssenter.

Det er mange ansatte der som beveger seg rundt, og blir man tatt for usømmelig adferd blir man utestengt.

Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (5 timer siden):

Det har aldri vært stengt på grunn av funn av sperm. 
Ved kontroll av renhold er det blitt funnet spor av sperm. Dette er svært vanlig, og du kan regne med at dette kan finnes også i din lokale svømmehall og treningssenter.

Det er mange ansatte der som beveger seg rundt, og blir man tatt for usømmelig adferd blir man utestengt.

Da får du klage til tv2 og nrk , for det er ikke meg som har laget disse reportasjene. At det ble stengt pga sperm er fakta. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (3 minutter siden):

Da får du klage til tv2 og nrk , for det er ikke meg som har laget disse reportasjene. At det ble stengt pga sperm er fakta. 

Kilder? 

Anonymkode: d08b6...a9d

• Liker 6
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen, også her på forumet, tror tydeligvis at The Well er stedet for å dyrke sin egen seksualitet. Det er selvfølgelig greit å sette pris på synet av nakne kropper, men å promotere stedet som en lokasjon der man kan få utløp for egne sære seksuelle interesser er hensynsløst og i hvert fall i beste fall umodent.

Anonymkode: 87553...5c2

Det er veldig hensynsløst. Jeg synes det ser veldig fint ut, og kunne godt tenkt meg og besøke stedet, men leste anmeldelser før jeg booket og ble i tvil. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kilder? 

Anonymkode: d08b6...a9d

Kilder på nrk og tv2? Vel, nrk og tv2 

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (På 21.6.2021 den 17.30):

Spør på Spa forumet 

Er det et spa forum her?

Anonymkode: f67d0...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oslos fineste swingersklubb er det.

Anonymkode: 06b78...65f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere bestiller behandlinger så er det sammen med andre par, og man må være naken. Ellers må du være naken der med mindre du kjøper badetøy der, du kan ikke ta med eget… 

Anonymkode: 49dcf...a83

• Nyttig 1
Skrevet

Elsker The Well. Nå er det en stund siden sist. 

Noen skriver noe om swingersklubb. Har aldri sett noen ha sex der. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...