Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Væren er selvfølgelig født i værens tegn!

Det er faktisk utrolig mye som stemmer mellom meg og stjernetegnet mitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kreps...Har hatt tvilling kjæreste - det var ikke den beste matchen - så nå ønsker jeg meg en tyr ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er kreps, og har nettopp avsluttet et forhold med en tyr :D Funket vel greit nok, men jeg er nå singel. Det sier jo litt. Ialefall, jeg er en TYPISK kreps. Nøyaktig alt stemmer. Untatt det om at vi skal være så flinke å lage mat... Det har jeg liksom ikke fått til å passe inn noen steder ennå :hoho: Men ellers er jeg nok "dyrekretsens store mor" ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TVILLING her !!!!!!!!!!!- Vill og gal, med nye sprell hver time. MÅ ha action!!!!!

ER Typisk tvilling med accedant i Vannmannen. :ler::ler: (Far til barnet mitt er vannmann)

Driver å flørter med en løve nå..... :) :]

¨Min store love var en kreps. - Følsom og tilgav meg aldri for at jeg slo opp. -.10 år siden det nå.

Men jeg går ikke sammen med fisker.- Altfor følsomme og drømmer for mye isteden for å gjøre neo med livet sitt:)

Steinbukker er meget langsomme, iallefall for meg.- Men har god forstand på penger (langsiktig)

Vannmannen konkurerer jeg for mye med(Vitenskapsmenn det)

Tyr er stae dyr, legger fort på seg.

Skytter leker mye, og vet ikke når det er alvor! :)

Vekter er i balanse. God på komunikasjon og ser begge sider.

jomfu- bedagelige, men ok.

Skorpioner - altid på hugget:)

Vær, enkel og grei!

Løve: Stolt og storvarmhjertet. En stor pusekatt :);)

Noen glemt?

Ta dette med en klype sursøt saus da folkes:) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er fisk, og kjenner meg slett ikkje igjen i at fiskar liksom skal vere så romantiske, drømmande, følsomme, intuitive og leve i sin eigen lille fantasiverd. Grønne fingrar skal vi visst også ha, men det har i alle fall ikkje eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er fisk, og kjenner meg slett ikkje igjen i at fiskar liksom skal vere så romantiske, drømmande, følsomme, intuitive  og leve i sin eigen lille fantasiverd. Grønne fingrar skal vi visst også ha, men det har i alle fall ikkje eg!

Grønne fingrer har jeg kanskje til en viss grad (men ikke spesiellt utpreget...) Romantisk, drømmende og intuitiv er jeg også (til en viss grad) men lever ikke i min egen verden! Selv om det kanskje hadde vært bedre enn den verden jeg lever i til dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hidden Dragon, Crouching Tiger.

That's me and my man. I'm the Dragon .....åff cårs.....

Ellers så er vi vær begge to. Må selvfølgelig være i samme flokk og man må jo være litt formeringsdyktige. Jeg mener; folk lurer på hvorfor det er så mange barnløse. Ha-looh, hva tror folk skjer når en prøver å krysse en steinbukk med en kreps osv. *duh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekt - en typisk vekt: kan ikke bestemme meg, ser hundre sider av samme sak, trives best i harmoniske omgivelser, MÅ bare kverulere innimellom... ;)

Jeg har også vært sammen med en vær (som andre vekter her inne), men det holdt ikke særlig lenge. Jeg har funnet min perfekte partner i en vannmann. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hørt og lest at vekt og vær ikke passer så bra sammen....MEEEN, det har jeg IKKE merka noe til. Ikke foreløpig hvertfall, håper jeg ikke merker noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest det omvendte - at vekt og vær kan bli DET radarparet. Men slik var det altså ikke i mitt tilfelle (hadde nok mest med kulturforskjeller å gjøre)... Kombinasjonen funker i hvert fall utmerket i vennskap! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, Lilly. Jeg er også LØVE og stolt av det... Har lest en del og vet at jeg er ganske så typisk løve med de positivt og negative (???finnes de?...*blinker*) sidene som det fører med seg. Jeg har i tillegg acendanden i Jomfruen og det stemmer (desverre) veldig godt. Der har jeg fått min små-hysteriske ordenssans...får panikk av rot i skuffer og skap.

Men som løve så er jeg svak for smiger og komplimenter, og soler meg lett i glansen for etter min mening vel-utførte handlinger. Jeg tar gjerne "sjefsrollen" og er en hund etter å fordele ansvar...hehe..men tar mitt også...ansvar altså... Men liker ikke å bli "pushet på"...må få ta den tiden jeg trenger..og i min lille dovne verden, kan jeg kanskje bli oppfattet som treg, men det er bare min forfengelighet som krever sin "mann"... til gjengjeld er jeg verdt å vente på...hehe....utseende og "appareance" er særdeles viktig, og jeg blir uvel ved tanken på å stille uforberedt til noe, nesten uansett hva.

Rett kledt for enhver anledning...man vet aldri hvem man møter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delilah

Jeg er tvilling (og, "hater å innrømme det..." *ler*...en ganske typisk sådan også!)... Men jeg ligner overhodet ikke når det gjelder det med at tvillingene alltid er så flyktige og ikke har evnen til dypere forhold osv.. der er jeg faktisk HELT motsatt :P Men, ja jeg kjenner meg igjen i en del.. Men det som er så rart er at mine to beste venninner er helt "motsatte" tegn fra meg..! Hun ene er kreps, og hun andre er stenbukk.. Så der kan man se at motsettninger tiltrekker hverandre, eller hva?... Eller.... utfyller hverandre er kanskje en mer dekkende beskrivelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...