AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har vært på 2 dater med ei dame jeg liker godt og hun sier hun liker meg tilbake. Det har vært veldig hyggelig og vi skal treffes flere ganger. Det var en ting hun sa som jeg lurer litt på: hun sa at hun ønsker å vente litt med sex. Isolert sett har jeg ikke et problem med det, jeg håper jo dette kan bli noe langvarig. Men jeg vet at hun har hatt en noen ONS, så de har ikke måttet vente. Burde jeg ta dette som negativt at hun vil vente med sex med meg, når hun ikke venter med andre? Hva mener hun med dette? Bare så det er sagt, det plager meg ikke at hun har en fortid med ulike sexpartnere før meg. Anonymkode: 15a9f...b4a
Fioljenta Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Du kan jo spørre henne hva hun mener. Det kan jo være nettopp på grunn av tidligere erfaringer at hun har lyst til å vente. Kanskje hun også har lyst på noe langvarig og tenker at det å vente kan være lurt fordi hun ønsker noe mer. 1
Gjest ABM Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Kvinner er merkelige skapninger men en ting har de felles..de puler hvis de liker deg...så sier de etterpå at de Egentlig hadde tenkt å vente med sex😄. Jeg kan ta feil men jeg hadde sett et rødt flagg der..
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Fioljenta har ett poeng, kan hende tidligere ons har gitt dårlige erfaringer. Det kan også hende at hun sier dette for at du skal ha ett innrykk av at hun ikke er lett på tråden. Mange jenter sier det de tror menn vil høre, vi kan være litt rare sånn. Uansett, om hun liker deg veldig godt er det neppe så veldig lang ventetid. Det er jo litt deilig å gå å kjenne på spenningen som bygger seg opp også 😄
nomore82 Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 For MIN del er sex såpass viktig å avklare tidlig at det bør ikke gå lang tid før vi blir litt fysiske. Og da får en fort erfare om man har kjemi (i starten) og ikke har noe veldig tydelig som gjør at vi ikke er kompatible. Men snakk med henne. Spør henne hva hun mener. Men ikke mas.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 ABM skrev (18 minutter siden): Kvinner er merkelige skapninger men en ting har de felles..de puler hvis de liker deg...så sier de etterpå at de Egentlig hadde tenkt å vente med sex😄. Jeg kan ta feil men jeg hadde sett et rødt flagg der.. Ja, og har hatt sex tidlig med kvinner jeg har datet før, uten at det forandret noe på målet om å få til noe langvarig. Det var ikke sex på første date som gjorde at det ikke fungerte i lengden… Anonymkode: 15a9f...b4a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Elder Millennial skrev (10 minutter siden): Fioljenta har ett poeng, kan hende tidligere ons har gitt dårlige erfaringer. Det kan også hende at hun sier dette for at du skal ha ett innrykk av at hun ikke er lett på tråden. Mange jenter sier det de tror menn vil høre, vi kan være litt rare sånn. Uansett, om hun liker deg veldig godt er det neppe så veldig lang ventetid. Det er jo litt deilig å gå å kjenne på spenningen som bygger seg opp også 😄 Det er en seksuell spenning der allerede, godt å kjenne på det. Ingen av oss ønsker at dette skal bli en ONS, da skjønner jeg ikke motivet hennes for å vente. Vi kysset flere ganger på date nummer to, det føltes veldig riktig for begge. Det er ikke det at jeg ikke klarer å vente, skjønner bare ikke hvorfor hun lar meg vente og ikke andre… TS Anonymkode: 15a9f...b4a
nomore82 Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): skjønner bare ikke hvorfor hun lar meg vente og ikke andre… TS Anonymkode: 15a9f...b4a Sannsynligvis pga en misforstått sammenheng mellom korrelasjon og årsakssammenheng. Hun har sikkert hatt flere dater tidligere hvor det har blitt sex tidlig, hvor forholdene enten har stoppet opp eller ikke blitt helt som tenkt. Og så har hun tenkt at dette kan være fordi hun har vært med på sex for tidlig, og at mannfolk er jo bare ute etter sex. Så om en da venter med sexen så må jo ting bli bedre, ikke sant? Bare en mistanke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 nomore82 skrev (51 minutter siden): For MIN del er sex såpass viktig å avklare tidlig at det bør ikke gå lang tid før vi blir litt fysiske. Og da får en fort erfare om man har kjemi (i starten) og ikke har noe veldig tydelig som gjør at vi ikke er kompatible. Men snakk med henne. Spør henne hva hun mener. Men ikke mas. Nei, maser selvsagt ikke. Og er heller ikke desperat etter å få henne i seng så fort som mulig. Skjønner bare ikke hvorfor jeg behandles annerledes… Er hun egentlig så interessert i meg som hun sier? TS Anonymkode: 15a9f...b4a 1
draug 75 Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): hun sa at hun ønsker å vente litt med sex. Isolert sett har jeg ikke et problem med det, jeg håper jo dette kan bli noe langvarig. Men jeg vet at hun har hatt en noen ONS, så de har ikke måttet vente Har hun hatt disse ons- ene på den tid dere har datet? Kvinner er ikke engler de heller. Det jeg ville antatt hvis det var meg dette, var at hun her har kategorisert meg for å være forholdsmateriale, og latt meg gå den lange (tunge) vegen, fordi hun vil ha et forhold, hun skal bare ha det gøy først. Så hun har satt pauseknappen på. Den andre muligheten er at hun bare har gående en et spill for å se hva du går med på. Begge deler er giftige for deg. Og hva du skal gå med på, det ville du sett klart og tydelig hvis du hadde snudd situasjonen: du hadde holdt tilbake sexen, gjerne hatt ons, for å "spare henne til seriøst forhold" osv. - det hadde tatt slutt bra fort, ikke sant? Jeg ser det er kvinnelige brukere som prøver å unnsylde henne med at "ja hun har hatt opplevelser tidligere, der hun (...) [gitt bort alt og tapt] (...) og vil ikke at (...) [du skal få tømme og rømme]." Ja, hun har gitt bort alt til noen andre, vi har alle vært ute for ei slik. Men den du skal satse på, er hun som gir bort alt til deg.
SlemUlv Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 "men hva med meg?"!!!! Men hva med henne? hva med hennes følelser? Hvorfor er det så viktig for deg, at hun har hatt sex med andre? Hun vil vente med deg, HUN vil være sikker på at dette går noe sted? Hvorfor er det ikke viktig for deg, at hun føler seg trygg på deg? Du maser kanskje ikke på henne, men hele du viser at dette ikke er ok for deg. Og DET er et rødt flagg. Løsningen: Snakk sammen!! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 SlemUlv skrev (4 minutter siden): "men hva med meg?"!!!! Men hva med henne? hva med hennes følelser? Hvorfor er det så viktig for deg, at hun har hatt sex med andre? Hun vil vente med deg, HUN vil være sikker på at dette går noe sted? Hvorfor er det ikke viktig for deg, at hun føler seg trygg på deg? Du maser kanskje ikke på henne, men hele du viser at dette ikke er ok for deg. Og DET er et rødt flagg. Løsningen: Snakk sammen!! Jeg har skrevet før i tråden at jeg ikke har problemer med at hun har hatt sex med andre menn tidligere i livet, det er helt naturlig at hun har det. Har jo hatt flere kvinner før jeg også. Spørsmålet mitt er: hvorfor vente med meg når hun ikke har ventet med andre tidligere og hatt ONS med dem? Er hun egentlig interessert? TS Anonymkode: 15a9f...b4a
SlemUlv Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har skrevet før i tråden at jeg ikke har problemer med at hun har hatt sex med andre menn tidligere i livet, det er helt naturlig at hun har det. Har jo hatt flere kvinner før jeg også. Spørsmålet mitt er: hvorfor vente med meg når hun ikke har ventet med andre tidligere og hatt ONS med dem? Er hun egentlig interessert? TS Anonymkode: 15a9f...b4a Igjen er løsningen: SNAKK SAMMEN! Og ja, hun er interessert, om hun sier hun er det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 draug 75 skrev (11 minutter siden): Har hun hatt disse ons- ene på den tid dere har datet? Kvinner er ikke engler de heller. Det jeg ville antatt hvis det var meg dette, var at hun her har kategorisert meg for å være forholdsmateriale, og latt meg gå den lange (tunge) vegen, fordi hun vil ha et forhold, hun skal bare ha det gøy først. Så hun har satt pauseknappen på. Den andre muligheten er at hun bare har gående en et spill for å se hva du går med på. Begge deler er giftige for deg. Og hva du skal gå med på, det ville du sett klart og tydelig hvis du hadde snudd situasjonen: du hadde holdt tilbake sexen, gjerne hatt ons, for å "spare henne til seriøst forhold" osv. - det hadde tatt slutt bra fort, ikke sant? Jeg ser det er kvinnelige brukere som prøver å unnsylde henne med at "ja hun har hatt opplevelser tidligere, der hun (...) [gitt bort alt og tapt] (...) og vil ikke at (...) [du skal få tømme og rømme]." Ja, hun har gitt bort alt til noen andre, vi har alle vært ute for ei slik. Men den du skal satse på, er hun som gir bort alt til deg. Nei, hun har ikke hatt ONS etter at vi var på første date. Anonymkode: 15a9f...b4a
Adrenalina1 Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 ABM skrev (1 time siden): Kvinner er merkelige skapninger men en ting har de felles..de puler hvis de liker deg...så sier de etterpå at de Egentlig hadde tenkt å vente med sex😄. Jeg kan ta feil men jeg hadde sett et rødt flagg der.. Menn er enda merkeligere skapninger. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 SlemUlv skrev (6 timer siden): Igjen er løsningen: SNAKK SAMMEN! Og ja, hun er interessert, om hun sier hun er det. Jeg håper du har rett, for jeg liker henne godt. Virker bare litt merkelig at hun vil vente med å ha sex med meg siden hun har valgt å ikke vente med andre og hatt ONS med dem…. Hva er det som gjør at hun vil vente? Har aldri opplevd at en kvinne ville vente før, de som har likt meg og hatt lyst på meg har ikke hatt behov for å vente… Anonymkode: 15a9f...b4a
SlemUlv Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper du har rett, for jeg liker henne godt. Virker bare litt merkelig at hun vil vente med å ha sex med meg siden hun har valgt å ikke vente med andre og hatt ONS med dem…. Hva er det som gjør at hun vil vente? Har aldri opplevd at en kvinne ville vente før, de som har likt meg og hatt lyst på meg har ikke hatt behov for å vente… Anonymkode: 15a9f...b4a Det vet kun hun.. Derfor, snakk sammen.
Jr.Garcon Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har vært på 2 dater med ei dame jeg liker godt og hun sier hun liker meg tilbake. Det har vært veldig hyggelig og vi skal treffes flere ganger. Det var en ting hun sa som jeg lurer litt på: hun sa at hun ønsker å vente litt med sex. Isolert sett har jeg ikke et problem med det, jeg håper jo dette kan bli noe langvarig. Men jeg vet at hun har hatt en noen ONS, så de har ikke måttet vente. Burde jeg ta dette som negativt at hun vil vente med sex med meg, når hun ikke venter med andre? Hva mener hun med dette? Bare så det er sagt, det plager meg ikke at hun har en fortid med ulike sexpartnere før meg. Anonymkode: 15a9f...b4a Hvis hun er en av de som lett puler fullstendig ukjente, så ja, da får du bestemme deg for hvor logisk du synes det er at du skal vente i 3mnd. Helt greit med damer som har brent seg på å ha sex tidlig og angret seg -nå har endret seg da. Men en dame som lett puler ukjente, men skal vente med det når hun finner en hun lissom skal være seriøs med 😂 Det er bare patetisk ulogisk - men nå hadde jeg seff uansett ikke vært interessert i en dame som legger så lite verdi i sex. Endret 21. juni 2021 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #19 Skrevet 22. juni 2021 Min hovedregel er: Sex senest på 3. date, ellers er det bare å gå videre. Anonymkode: deac0...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå