AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #21 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for innspill! Det jeg kanskje er noe usikker på er smykket, så jeg skal holde øynene åpne for noe annet å sammenligne med. 😊 Anonymkode: 6193e...dca Fin uansett altså Selv ville jeg vurdert noe alla de perlene fra David Andersen by Jenny Skavlan (finnes i utallige varianter hos ulike merker, både opp og ned i pris) ellers så har Julie Sandlau en del anheng som jeg tror kunne vært fine. Lykke til med let og bryllup! Anonymkode: 72f0a...3c5 1
ostekaker Skrevet 22. juni 2021 #22 Skrevet 22. juni 2021 (endret) Enig med alle tilbakemldingene, fin kjole. Litt mye med kjede og hodepynte, Endret 22. juni 2021 av ostekaker 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #23 Skrevet 22. juni 2021 Ville droppet halskjedet definitivt (og ikke erstattet det med noe), og vurdert diademet mot annen hårpynt (litt «usynlige» blomster i håret om du blir sommerbrud) Flott kjole! Anonymkode: 076ed...391 1
Gjest Saph Skrevet 22. juni 2021 #24 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville droppet halskjedet definitivt (og ikke erstattet det med noe), og vurdert diademet mot annen hårpynt (litt «usynlige» blomster i håret om du blir sommerbrud) Flott kjole! Anonymkode: 076ed...391 Helt enig med denne 👍
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #25 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville droppet halskjedet definitivt (og ikke erstattet det med noe), og vurdert diademet mot annen hårpynt (litt «usynlige» blomster i håret om du blir sommerbrud) Flott kjole! Anonymkode: 076ed...391 Jeg som har mast om kjedet før. Enig i at det er meget mulig at det blir finest uten noe ekstra greier i halsen, men her kan du jo prøve deg frem. Anonymkode: 72f0a...3c5 1
Elfy Skrevet 22. juni 2021 #26 Skrevet 22. juni 2021 Helt nydelig! Ligner litt på min kjole, og jeg følte meg helt nydelig- enkel og elegant Jeg ville dog ha en enkel kjole uten mye strass og dill da jeg er en enkel dame som ikke liker store kjoler med masse tull (tyll) og fjas 😉
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #27 Skrevet 22. juni 2021 Ligner veldig på min kjole, er den fra bianco evento ? Jeg syns den er kjempefin, men tenker også innimellom hvorvidt den er kjedelig. Men så ser jeg bilde av den på, sånn som nå og tenker herregud nei, kjolen er nydelig, og du kledde den godt! Anonymkode: 5416b...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #28 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligner veldig på min kjole, er den fra bianco evento ? Jeg syns den er kjempefin, men tenker også innimellom hvorvidt den er kjedelig. Men så ser jeg bilde av den på, sånn som nå og tenker herregud nei, kjolen er nydelig, og du kledde den godt! Anonymkode: 5416b...fb9 Tusen takk for hyggelige ord 🥰 Ja, det er Dalila fra Bianco Evento. Kun gjort noen ørsmå tilpasninger. Anonymkode: 6193e...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå