AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Jeg liker det klassisk, stilrent og enkelt. Blir dette likevel for kjedelig? (Håret er grusomt, jeg vet det. Skal krølle det, få mer volum og sette det halvveis opp) Anonymkode: 6193e...dca 9
Lorieen Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Veldig fin og klassisk kjole! Jeg synes sånne enkle og rene kjoler er det peneste på bruder. 12
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Klassisk, elegant og nydelig! Det går aldri av moten 👌 Du er kjempe fin!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Nydelig kjole. Ikke kjedelig, men klassisk 😄 Den satt perfekt på deg 🤩 Anonymkode: e9d81...6ec 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Nydelig, delikat og elegant 😍😍😍 Anonymkode: fcc10...df7 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Kjolen var jo som om den var laget for nettopp deg! Rå fin var du. Anonymkode: b9011...a27 4
Lille Py Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Absolutt ikke kjedelig, du blir en utrolig nydelig brud 🤩 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Du ser nydelig ut Som brud skal du gå med det du er komfortabel med. Har aldri tenkt at en brud er kjedelig, men jeg HAR derimot tenkt at oi, det der var mye. Spesielt om det er en person som vanligvis kler seg klassisk og minimalistisk som plutselig går i bløtkake-kjole med full partysminke. Jeg sier selvsagt aldri noe da, det er bare hva jeg tenker. Jeg giftet meg selv i en enkel silkekjole som gikk til rett under knærne. Ingen detaljer annet enn å være innsvinget i livet. Fikk masse komplimenter, og det viktigste var at jeg følte meg som meg selv Anonymkode: a2a34...e45 5
sicario Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker det klassisk, stilrent og enkelt. Blir dette likevel for kjedelig? (Håret er grusomt, jeg vet det. Skal krølle det, få mer volum og sette det halvveis opp) Anonymkode: 6193e...dca Syntes den var aldeles nydelig. Ikke kjedelig i det hele tatt. Veldig glad i det mer klassiske og stilrene. Er nok en som føler seg stolt og fornøyd når han/hun får se deg 👌🏼 hilsen Mann. 5
Antlers Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 Nydelig kjole som sitter flott på deg! Når du får håret litt vekk fra ansiktet blir det helt perfekt. 3
Sandie Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 Veldig flott kjole. Jeg synes slike enkle kjoler er nydelige, og de kan kombineres med et slør med blondekant for en fin kontrast. For de som ønsker det 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Oi, tusen, tusen takk for tilbakemeldingene 🥰❤ Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd selv, men så begynte jeg å sammenligne meg med andre... Og ble usikker. Men nå har jeg fått en boost og står trygt i valget mitt. Takk igjen, for hyggelige tilbakemeldinger 🥰🙇♀️ Anonymkode: 6193e...dca 15
Supersmurf Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 Nydelig og elegant kjole uten masse ekstra dill! Du kler kjolen kjempegodt og den er absolutt ikke kjedelig. Mye bedre med en klassisk og stilren kjole enn en overdådig «bløtkake». Tenk om f.eks 20 år, så vil du se på brudebildet og tenke at du er glad for at du valgte en tidløs kjole 😉 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 Nydelig, elegant kjole. Selv ville jeg ha droppet halskjede da jeg synes kjolen hadde kommet mer til sin rette uten det blikkfanget som halskjede blir. Kjolen er så fantastisk flott i seg selv at den burde stå alene, og ikke måtte kjempe om oppmerksomheten med noe annet. Anonymkode: a1399...3f5 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 Jeg synes også kjolen var veldig fin på deg, men om jeg får lov: Ville absolutt byttet ut det smykket med noe renere og enklere. Gjerne som henger litt lenger ned i utringningen. Et kjede med et litt stort anheng hadde gjort seg mye bedre (min smak - ditt valg:). Kanskje noen blomster i håret for litt mer lekenhet til enkel kjole? Fantastisk bryllup! Anonymkode: 72f0a...3c5 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 Skal jeg være ærlig syns jeg kjolen var pregløs og kjedelig. Hadde selv en spesialsydd kjole med stort tyllskjørt og det jo ikke moderne men det viktigste var at jeg selv følte meg fin og det er det du også skal gjøre. Gi beng i alle andre. Anonymkode: c4125...3a7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes også kjolen var veldig fin på deg, men om jeg får lov: Ville absolutt byttet ut det smykket med noe renere og enklere. Gjerne som henger litt lenger ned i utringningen. Et kjede med et litt stort anheng hadde gjort seg mye bedre (min smak - ditt valg:). Kanskje noen blomster i håret for litt mer lekenhet til enkel kjole? Fantastisk bryllup! Anonymkode: 72f0a...3c5 Også ville jeg droppet det diademet. Det er nok strass på det beltet. Anonymkode: 72f0a...3c5 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #20 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg synes også kjolen var veldig fin på deg, men om jeg får lov: Ville absolutt byttet ut det smykket med noe renere og enklere. Gjerne som henger litt lenger ned i utringningen. Et kjede med et litt stort anheng hadde gjort seg mye bedre (min smak - ditt valg:). Kanskje noen blomster i håret for litt mer lekenhet til enkel kjole? Fantastisk bryllup! Anonymkode: 72f0a...3c5 Takk for innspill! Det jeg kanskje er noe usikker på er smykket, så jeg skal holde øynene åpne for noe annet å sammenligne med. 😊 Anonymkode: 6193e...dca 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå