Gå til innhold

Eksdama var utro - Sant bevis på at karma eksisterer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen beskriver; Eksdama var utro og var skikkelig stygg i måten det ble gjort på. - Jeg skal ikke gå så mye mer inn på akkurat hvordan dette foregikk, men skal heller fortelle hvordan det har gått etterpå. 

For henne; I ren desperasjon etter å ha blitt oppdaget tryglet hun om å komme tilbake. (fikk nei selvfølgelig) - Deretter i løpet av det første året hadde hun 3 kjærester hvor hun gjorde det slutt med alle. Nå har hun vært sammen med en fyr i 8 mnd og det har vært slutt 5 ganger (hun sender meg sms og ringer meg hver gang det skjer) Samtidig spør hun om vi skal prøve på nytt. Jeg har gitt henne svaret og at jeg aldri vil prøve til på nytt med henne mtp hvor sinnsykt jævlig hun behandlet meg. 

For meg; Jeg brukte 1 år og ca 3 mnd før jeg i det heletatt følte meg komfortabel nok med å date på nytt. Jeg matchet med ei på tinder (en app jeg aldri skulle ha, no matter what 🤦‍♂️) men joda, her opprettet jeg tinder og matchet som sagt med ganske mange, men det var ei som jeg virkelig fikk god kjemi med. Vi datet 4-5 mnd vi fant ut at vi begge ville mer og til slutt ble vi sammen. 🙂 Jeg har aldri hatt det så bra som nå og denne dama er så ekstremt bra. Hun klarte å snu meg om slik at jeg fikk tillit til andre mennesker igjen etter å ha blitt så til de grader nedbrutt. 

I ettertid; Folk rundt meg har sagt at de føler jeg har blitt en ny person hvor jeg blitt med på turer, sosiale sammenkomster, treninger osvosv. De har sagt at jeg endelig er behagelig å være med (jeg innså ikke selv hvor stressende det var før) men om jeg dro på fjellet for å fiske med gutta, så ble eksdama sur hvis vi ble borte lenge. Hun ble sur om jeg brukte tid med familien og ville at det bare skulle være meg og henne. Og jeg har da spurt meg selv, har jeg vært i et forhold hvor jeg har blitt kontrollert? - Eller er det litt som utrykket  ''på seg selv kjenner man andre'' at hun da har trodd at fisketurene har vært at jeg har møtt andre damer?

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men det føles utrolig godt å kunne se tilbake på hvor utrolig langt nede man engang var og der man av og til hadde tanker om å gjøre ende på alt, mens man i dag tenker at livet med den nye dama er det mest fantastiske som kunne hent meg. 

Noen får 7 rette i lotto og følelsen av dette må jo være magisk, men jeg føler hver dag med kjæresten er som å vinne i lotto daglig<3

Anonymkode: 9e6a5...b01

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant kjærligheten da jeg var 43 år etter å ha blitt dumpet av eksen som "tilfeldigvis" fant seg dame kort tid etter. Viste seg at de hadde funnet hverandre en god stund før det ble slutt.

Til og med eksen kommenterte at jeg ble et nytt menneske med han nye. Sannheten er at jeg endelig var, er meg selv igjen. Det var jeg ikke med eksen. Jeg tar ansvar for det selv, altså. Jeg skulle gått selv. Men jeg trodde på han. Trodde det var MEG det var noe galt med, så jeg prøvde å være noen andre enn den jeg var.

Men vi er jo best når vi er oss selv! Og vi bør være med folk som liker oss for den vi er ❤️

Anonymkode: fe852...657

• Liker 10
Skrevet

Det er ikke alltid man finner den rette på første forsøk. Godt å høre du endelig er lykkelig. ❤️ 

• Liker 6
Skrevet

Eller at man finner den rette på andre, tredje eller fjerde forsøk heller.

Synes dette var en fin solskinnshistorie for ts og ønsker lykke til🙂

• Liker 6
Skrevet

Nesten så det var flaks at hun var utro, så kom du deg ut av noe usunt som det var vanskelig å se da du var midt i det! 😊

Og en annen fin ting med det vonde er at den nåværende kjæresten din blir satt veldig pris på av deg, og det gjør hun ekstra lykkelig også! Garantert! Håper du er flink til å si det til henne!

• Liker 4
Skrevet
Pia Sofia skrev (20 timer siden):

Nesten så det var flaks at hun var utro, så kom du deg ut av noe usunt som det var vanskelig å se da du var midt i det! 😊

Og en annen fin ting med det vonde er at den nåværende kjæresten din blir satt veldig pris på av deg, og det gjør hun ekstra lykkelig også! Garantert! Håper du er flink til å si det til henne!

Det er det jeg sa til den nye kjæresten også 😄 At jeg burde takket eksen for å være utro slik at jeg fikk muligheten til å møte min nåværende kjæreste 🙂

Ja, jeg setter utrolig stor pris på henne og jeg lar henne få høre det. Hun er fantastisk ❤️ 

• Liker 3
Skrevet
CorvusCorax skrev (På 21.6.2021 den 10.52):

Det er ikke alltid man finner den rette på første forsøk. Godt å høre du endelig er lykkelig. ❤️ 

Godt sagt. Helt enig ☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...