Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Jeg er ikke noe voldsomt rap-fan, men jeg kan høre på det nå og da og har lastet ned noe fra nettet. Men hva pokker er det som er så bra med Snoop Dogg. "Teknisk" sett er han ikke noe bra raper, har elendige tekster som bare hanlder om bithez, bitchazz, niggaz, hoes, weed, fucking, yo and ho. Jeg bare fatter og begriper ikke hva det er med han som gjør at han har solgt så mye.
Donnie Darko Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Enig med deg. Elendig fyr med elendig musikk.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Vel det viser jo bare hvor elendig smak du har liksom. Fyren er råååååååååkuuuulll assa.
Gjest Yvette Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 bithez, bitchazz, niggaz, hoes, weed, fucking, yo and ho. ← Godt sagt shizzle izzle my whizzle
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Han er fet for han har Justin timberlake til å pipe "don't fuck with me" sammen med han, nemlig!
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Kinesisk vanntortur hadde vært for snilt for han... Skjønner godt at Justin ikke ville ligge med han
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #8 Skrevet 11. september 2005 Snoop er jo Huggy Bear! Jeg synes han er litt kul egentlig. Jeg vet ikke med dere, men jeg tolker ham som ironisk, at han setter rap'inga, stilen og livsstilen i det hele tatt på spissen.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Han har noen bra låter, men langfra min favoritt. Selv har jeg aldri skjønt hva som er så stort med Eminem
Amber Skrevet 12. september 2005 #10 Skrevet 12. september 2005 Ja dette er et godt spm.... Hva med 50 cent for eksempel? Det er SÅ mange i akkurat denne kategorien som jeg ikke fatter hvorfor er så populære spesielt i USA. Sistnevnte er ikke bare stygg, men står på scenen og knikser i knærne og veiver med ene hånda, og kan ikke synge for 5 øre. Men elsket blir han, og jeg kan ikke forstå annet enn at det er takket være Eminem. Eminem har jo litt å fare med, iallefall før, i motsetning til mange av de andre gutta. Jeg liker ikke rap, men ser jo at det finns noen som har litt å fare med, som fks Eminem. Men Snoop? Han er jo bare en dott. Og 50, han er jo bare stygg. Bare du er svart, har vokst opp på gata, og kjenner de rette folka, kan du bli en kjent rapper i USA virker det som... satt på spissen....
Gjest Ingrid78 Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 Helt enig. Snoop og 50 cent er helt elendige. Ikke bare det, men tekstene da... Det eneste som står i hue på dem er jo at alle jenter skal kunne knulles akkurat når de føler for det. Akkurat som jenter bare er en eller annen gjenstand, bruk og kast. Ekle vemmelige fyrer. FYSJ!
Kafka Skrevet 12. september 2005 #13 Skrevet 12. september 2005 Jeg er ikke noe voldsomt rap-fan, men jeg kan høre på det nå og da og har lastet ned noe fra nettet. Men hva pokker er det som er så bra med Snoop Dogg. "Teknisk" sett er han ikke noe bra raper, har elendige tekster som bare hanlder om bithez, bitchazz, niggaz, hoes, weed, fucking, yo and ho. Jeg bare fatter og begriper ikke hva det er med han som gjør at han har solgt så mye. ← Innenfor Hip Hop så er Snoop en legende, og hva hip hop er i dag, lydbildet og hva Pharell prøver å gjenskape m.m. har man Snoop å takke for Man trenger ikke like det, men man gjør litt feil i å tro at de videone og den seneste skiva han har gitt ut er hva, og hvem Snoop er. For slik er det så definitiv ikke Prøv her istedenfor :icon_smile: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=DTRW63002.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå