AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #101 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 8.35): Uten å skryte? Det er jo akkurat det du gjør… Anonymkode: 03924...c02 Nei, jeg bare forteller sannheten. Jeg er høyt utdanna, ser bra ut, tjener svært godt, og har ingen problem med å si at jeg liker frossenpizza. Anonymkode: c6e41...323
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #102 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen i men omgangskrets som aldri spiser frossen pizza 🤔 Det være seg om de er leger, har hovedfag i kunst historie, eller jobber som ufaglært i butikk. ALLE spiser frossen pizza‼️ Anonymkode: 84240...0e1 Dette! Respekt for Grandiosa! Anonymkode: 9d9b7...9b4
Den Sagnomsuste Skrevet 24. juni 2021 #103 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Passpartou skrev (3 timer siden): Undertegnede er nok den personen i denne tråden som har spist på flest Michelin-restauranter. Behøver ikke å skryte på meg Bourdieu for det. Du har misforstått. Det Pierre Bourdieu har utarbeidet er en typologi og en forklaringsmodell på hvorfor noen mennesker opptrer komfortabelt i ulike sosiale settinger og ikke i andre. Det er ikke noe man skryter på seg eller ikke. Det er en teoretisk linse som hjelper oss med å fange deler av vår tilværelse som vi ellers ville slite med å forstå. Man skryter ikke på seg Bourdieu 🙄 Utfra denne typologien forstår man hvorfor "like barn leker best" og hvorfor "lottomillionærer ikke er som andre millionærer". Endret 24. juni 2021 av Den Sagnsomsuste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå